אוסטריה חבל טירול – הקוסם מארץ אוץ.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

חבל טירול הוא אחד האיזורים האהובים על משפחות עם ילדים ובני נוער. טיול בעמק האוץ בהחלט מספק את הכל בכרטיס אחד.

עמק האוץ בחבל טירול נחשב לאחד העמקים היפים באוסטריה, הרי גרניט נישאים, מפלי מים מכל עבר, אגמים קטנים, מדשאות והמון אטרקציות למשפחות.
איך מגיעים לעמק האוץ ולשאר איזורי אוסטריה בטיסות ונמלי תעופה מגוונים כאן
בונוס- כלקוחות נאמנים אנחנו תמיד שוכרים רכב משלמה סיקסט או אופרן בשל מחירים נוחים ושירות לקוחות אמין כשצריך ולקוראי האתר השגתי הנחות יפות  הגלומים במחיר, כנסו לפרטים.

העמק אינו גדול ולכן האטרקציות קרובות מאד אחת לשנייה, וזה יתרון! אין נסיעות ארוכות עם ילדים!
לעמק האוץ יש כרטיס הטבות אזורי (בדומה לכרטיס זלצבורגלנד), וניתן לקבלו בשתי דרכים:

ללון בצימר/מלון העובד בשת”פ עם הכרטיס, ואתם תקבלו את הכרטיס ללא עלות למשך שהייתכם. החיסרון בכך, שבדרך כלל דירות או מלונות אלו יתומחרו גבוה יותר, לכן כדאי לעשות את החישוב שלכם לפי מספר הנפשות, והמחיר הכולל של הכרטיס.

לרכוש את הכרטיס בעצמכם, בעלות של 135 יורו למבוגר, 81 יורו לילד, ל- 7 ימים מלאים. שווה ביותר!
הכרטיס כולל בתוכו המון אטרקציות יקרות, ממליצה לשהות בעמק כשבוע כדי לנצל את האטרקציות השוות.
את הכרטיס ניתן לקנות ל- 3, 7, אן 10 ימים, בכל לשכת תיירות בעיירות העמק.
כל הפרטים על עלויות ועל האטרציות תמצאו בלינק הבא.

OTZTAL PREMIUM CARD

בלינק תוכלו להתרשם מהמחירים, ולבדוק את כל האטרקציות המוצעות בכרטיס.
אנחנו בחרנו לרכוש את הכרטיס בנפרד, כי התלהבנו מדירה מסוימת בעיירה מרכזית בעמק- UMHAUSEN.
את הדירה סגרנו דרך בוקינג, למה דווקא משם? כי בבוקינג אין צורך לבצע העברה בנקאית.
אם תרצו להזמין ישירות מבעל הדירה, יש לבצע העברה בנקאית, ורק העמלות על ההעברה מגיעות כבר למחיר שתראו בבוקינג, כך שבעצם אין הבדל במחיר.
שם הדירה להתרשמות מתמונות ובדיקת זמינות :
*עדכון נכון לספטמבר 2023, בעל הדירה ביקש ממני להוריד את ההמלצה בבלוג ואני מכבדת את רצונו.
הטענה היא שהוא מקבל המון מיילים ושאלות על הדירה, מה שלוקח לו המון זמן לענות ובסוף רק חלק סוגריפ.
זה עסק קטן שלו-השלמת הכנסה.
אך קבלו המלצה חמה אחרת! כמתכננת טיולים לכל רחבי אוסטריה, שלחתי מטיילים למלון דירות סופר מושלם ומפנק שנותן לכם בחינם את כרטיס ההטבות של העמק.
לפרטים: SECRET SOLDEN
מלון דירות המתאים למשפחות הכוללות מטבח מאובזר, סלון, חדר שינה ומרפסות הפונות למרחבים הגדולים והיפים של המלון.
המלון נהנה ממיקום ציורי ממש ליד רכבל גייסלכקוגל (Gaislachkogel).
מאמצע יוני עד אמצע אוקטובר התעריף של החדר כולל את כרטיס Ötztal Inside Summer Card.

ילדים ימצאו כאן מרחבים, גני שעשועים ובריכות שחיה.
במתחם הספא תמצאו מבחר סאונות וכמובן את בריכת השחייה הפנימית והחיצונית.

קצת על הדירה שהיינו: דירת 2 חדרי שינה וסלון, המתאימה לזוג +2.
הדירה חדשה לגמרי ושוכנת בקומה שניה, מעל ביתו של ג’ורג’ הבעלים.
לדירה יש כניסה נפרדת, מכונת אספרסו, חדר שירותים עם מקלחת גשם מפנקת, 2 חדרי שינה מפנקים, והדובדבן שבקצפת, מרפסת מדהימה, עשויה כולה מדק עץ וצופה לנהר הגועש של העיירה.
ג’ורג’ הבעלים מאד נחמד, זמין בווטסאפ, דובר אנגלית רהוטה, בשבוע שהיינו היה בנסיעת עבודה, אך לא היינו זקוקים לכלום, כי יש הכל בדירה, ואם יש שאלות על האזור אז לשכת התיירות של אומהאוזן, ששם רכשנו גם את הכרטיסים, תענה לכם על כל שאלה.
*במידה והדירה תפוסה בגלל ביקוש מוזמנים לעיין בתיבת החיפוש לעוד דירות מומלצות שנראות לכם מתאימות. בחיפוש תרשמו UMHAUSEN העיר המרכזית בעמק או Otztal, Solden’ Langenfeld אלו עיירות מצויינות ללינה.

Booking.com

בעיירה SOLDEN אני ממליצה בחום על מלון דירות מדהים עם ארוחת בוקר (אפשר בלי), מרכז ספא וגולת הכותרת- כרטיס עמק האוץ בחינם!

לבידקת זמינות ומחירים: SECRET SOLDEN

הנוף הדרמטי מהצימר. נהננו להפריח בועות עם הילדים.

אז מה יש לעשות בעמק? יותר נכון לשאול מה אין לעשות…
אמצע אוגוסט, עם 3 ילדים (שני ילדים שלי ואחיין שהצטרף).
זמן: שבוע.
מזג אוויר: הקיץ האוסטרי מאד הפכפך, לעתים חם ושמשי ולפעמים אפור וקר.
כל בוקר התעוררתי מוקדם, לפני כולם, כדי לשתות אספרסו ולשבת לבד במרפסת המרגיעה.
זה היה רגעי הרוגע שלי בטיול, לפני שכולם קמים, כי הרי טיול עם ילדים זה אמנם חופשה אך יש גם לא מעט עבודה…
ארוחות בוקר וערב אכלנו בדירה, קניות עשינו בסופרמרקטים הפזורים בעיירה, המחירים זולים מישראל ב כ- 20-30%

להלן המסלול הכיפי שעשינו, כמו כן אתן עוד אופציות לטיולים בסביבה למי שרוצה להתנסות באטרקציות נוספות.
לממהרים כל מסלול הטיול מפורט בהיילייטס באינסטגרם – עמק האוץ.
ו
אם אתם רוצים מסלולים שונים ובהתאמה אישית מוזמנים לפנות בטופס- צור קשר.

היום הראשון: מפלי שטוביין, אגמון אומהאוזן, פארק הנשרים, מרחצאות בעיירה זולדן.

קמנו לבוקר סגרירי, ונסענו למפלי שטוביין הממוקמים בעיירה שלנו, אומהאוזן.
הכניסה למפלים חינם, יש כל מיני מסלולים בדרגות קושי שונות, אנחנו התחלנו מלמעלה, החננו את רכבנו במעלה ההר וטיילנו בחורש הטבעי עד למספר גשרים ששם ניתן להשקיף על המפלים השוצפים מלמעלה, מחזה מרהיב.
המסלול מתאים מאד לילדים, ואינו נגיש לעגלות.

הנוף שתראו מהגשרים, מאחורינו המפלים.
גם כאן התחילו לנעול אהבות.
המפלים ממבט על.
מפלי שטוייבן חבל טירול אוסטריה.

מזג האוויר התחיל להתבהר, ומהמפלים נסענו לאגמון אומהאוזן המקסים, כלול בכרטיס עמק האוץ, עלות חניה יומית, 5 יורו.
באם אין לכם את הכרטיס, בלינק שצרפתי לעיל, מופיעים המחירים של כל אטרקציה בנפרד.
האגמון מתאים לרחצה בימים חמים, המים נעימים (אנחנו שכשכנו רגליים), יש גן שעשועים לילדים, מסעדה, מלתחות מסודרות, מגלשת מים קטנה, ובעיקר נוף מדהים ורוגע מסביב.
לא רחוק מהאגמון, כ- 5 דקות הליכה, תמצאו את פארק הנשרים הכלול בכרטיס עמק האוץ, מומלץ מאד להגיע בשעה 14:30 כדי לצפות במופע הבזים (מזכיר את המופע בחבל זלצבורג למי שהיה).
לצערנו כשבאנו לפארק הוא היה סגור ללא הודעה מוקדמת, כנראה בגלל מזג האוויר הלא יציב ששרר באותו היום.

שם הפארק : OETZI DORF

באיזור נמצא גם המוזיאון הפתוח של הכפר אוטצי, הכלול גם הוא בכרטיס, ובהחלט ניתן לבלות באזור זה יום שלם.

האגמון באומהאוזן.
הילדים נהנים בגן שעשועים באגמון.

את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדה הצופה על האגם.
טיפ מסעדות בחבל טירול – חשוב!
לצערי לא אוכל להמליץ לכם על מסעדות שוות, מבחינתנו מקדונלדס’ עם ילדים היה ההיילייטס.
אני בטוחה שיש המון מסעדות מעולות בחבל, ובעבר בטיול זוגי ביקרנו בכמה, אך רובן לא מתאימות למשפחות.
המסעדות באתרי התיירות סתמיות ודי יקרות, למי שלא אוכל מאכלי חזיר, יתקל בתפריט מוגבל, מצאנו את עצמנו אוכלים כל הזמן נאגט, צ’יפס ופיצה.
למזלנו הנופים הנשקפים מכל מסעדה, מחפים על האוכל הבינוני.

ארוחת צהריים משפחתית, טיפוסית.

בשעות אחה”צ החל לרדת גשם, הפתרון: מרחצאות מקורות.
נסענו למרחצאות בעיירה זולדן, מרחק של 25 דקות נסיעה.
כניסה חינם עם כרטיס ההטבות.
הבריכה עצמה מאד גדולה וכיפית, מים נעימים, מגלשת מים קטנה, ורחבה, הילדים לא הפסיקו לעלות ולרדת, בריכת זרמים, מערה עם מפלי מים, מאד נהננו.
המקום כמובן נקי ובעל רמת גימור גבוהה כמו כל האטרקציות באוסטריה.

נשארנו עד הסגירה, צילום מטלפון נייד, בסיום הביקור.

היום השני: יום גשום, נסיעה לעמק השטובאי.

קמנו באיזי, כל היום היה סגרירי. נסענו לכיוון עמק השטובאי (פוסט נפרד על העמק בקרוב).בדרך עצרנו בקניון נחמד לקניות קלות בעיירה נחמדה בשם TELFS, ליד הקניון מצאנו מקדונלדס’ וכמובן שאכלנו שם, הכי נוח עם ילדים, גם טעים, גם זול ותמיד יש שם איזה ג’ימבורי שמעסיק אותם בזמן שאני ובעלי רן נהנים מקפה ועוגה טובים במק קפה.

משם נסענו לבילוי של כ- 3 שעות במרחצאות של עמק השטובאי.לעמק השטובאי יש כרטיס הטבות כמו של עמק האוץ, והוא ניתן ללנים בצימרים/מלונות שבשת”פ.הכניסה לבריכה חינם עם כרטיס ההטבות.פוסט נפרד על עמק השטובאי בקרוב.הבריכה ממש כייפית, יש שם מספר בריכות חמות ופנימיות שאחת מהן יוצאת החוצה לנוף הקסום של העמק.לילדים יש בריכת ילדים עם שעשועי מים , ומתחם סגור עם 2 מגלשות מים מלהיבות.בילוי מומלץ ביום גשום.שם הבריכה ופרטים בלינק: STUBAY FREIZEITCENTER

הבריכה החיצונית המחוממת.
מגלשות מים מלהיבות, צולם במצלמת מים, לכן הטיפות..

מים תמיד עושים אותנו רעבים, הגיע זמן לארוחת ערב, הדירה שלנו באומהאוזן מרוחקת כשעה נסיעה, לכן חיפשנו מסעדה שקרובה לבריכה, נכנסנו לגוגל מאפס ומצאנו מסעדה שנקראת ESSBAR, מה אגיד לכם? אחת הפיצות הטעימות שאכלנו (אולי כי היינו רעבים? לא יודעת…), מגש פיצה מרגריטה ענקי ב 6.5 יורו, הזמנו 3 מגשים כי חשבנו שנקבל מנה קטנה…ממליצה על המסעדה!! בעיקר למי שמסיים יום בבריכה.

היום השלישי: יום שמש בעייירה זולדן, עלייה ברכבל, ג'יימס בונד, מרחצאות אקווה דום.

יום שמש מהמם לפננו, נסענו לרכבל של זולדן, כלול בכרטיס הטבות.הנוף מהרכבל מפעים ולא הגיוני, איך אנשים חיים במקום כזה? לא נקלט.בתחנה האחרונה יש מסעדה פנורמית נחשבת, נוף מדהים וכמובן אטרקציה חדשה שנפתחה, מוזיאון אינטרקטיבי של ג’יימס בונד, מומלץ לחובבי הז’אנר בעיקר.הכניסה למוזיאון אינה כלולה בכרטיס ההטבות ויש לשלם לכניסה בנפרד.

לפרטים ומחירים על האטרקציה 007 ELEMENTS

במוזיאון תצפו בקטעי מסרטוני ג’יימס בונד השונים, תצפו בפריטים שונים שהופיעו בסרטי ג’יימס בונד, וכמובן הנוף הדרמטי הנשקף מבחוץ תורם  ממש לאווירה .מומלץ לאוהבי הז’אנר.

זולדן.
בטופ של זולדן. אוהבים את אוסטריה.
כל כך גבוה כאן שניתן לגעת במטוסים 🙂
לב העיירה זולדן.

לאחר ארוחת צהריים בעיירה זולדן, יש מלא מסעדות ליד הנהר, נסענו למרחצאות הכי מפוארות באוסטריה- אקווה דום.כניסה חינם ל- 3 שעות עם כרטיס ההטבות של אוצטל, מעבר לכך תשלום סמלי יחסי.המקום מפואר ומושקע ברמות. מלא בריכות בטמפרטורות חמימות, בריכות פנורמיות מטריפות, 2 מגלשות מים מושקעות, אחת עם אבובים ואחת בסגנון אסלת שירותים, ממש מגניב! הילדים סחבו אותי שוב ושוב.טיפ חשוב לאקווה דום: רוב האנשים בוחרים להגיע למקום כשקר או גשום, אנחנו הגענו ביום שמש והמקום היה די ריק. הכי כיף.

התמונות ימחישו את החוויות.

הבריכה הפנורמית.
בריכת הילדים, מים חמים אפילו שקריר בחוץ.

בשעות הערב, לאחר שהילדים התקלחו ואכלו, אני ורן גלינו שיש בית קפה/מסעדה ממש מול הצימר שלנו, יש שם קוקטיילים טובים, עוגות טעימות, ובצהריים מוגשים שם המבורגרים טובים. אחלה אווירה.הילדים נשארו לראות סרט עם פופקורן, הבאנו לפ טופ והורדנו מספר סרטים, וחיברנו למסך הטלוויזיה בדירה, פתרון נהדר גם לטיסה.

שם המקום: OTZTALEREI.

מסעדה מעוצבת גם מבפנים וגם מבחוץ.

היום הרביעי: אגם פיבורגר, שייט בסירה, פאן פארק בהובן.

בבוקר נסענו לאגם פיבורגר המקסים, אף פעם לא נמאס לטייל שם, ניתן להקיף את האגם בהליכה קלילה , חצי מהמסלול נגיש לעגלות ולכסאות גלגלים.המקום כל כך קסום ומרגיע, יש שם בית קפה/מסעדה ששם טעמנו קינוחים טעימים, יש מזח שיזוף ומשם אפשר להכנס למים (כניסה למזח חינם עם כרטיס אוצטל), אנחנו שכרנו סירת משוטים בעלות של 6 יורו לחצי שעה קלילה.אפשר בכיף להעביר באגם חצי יום. מומלץ להגיע ביום בהיר.מוזמנים לעקוב בהיילייטס של הטיול גם באינסטגרם.

אגם פיבורגר המשרה רוגע.
שייט בסירת משוטים.

לאחר הביקור באגם נסענו לעיירה בשם הובן, (המקום נסגר מאז הקורונה אז צריך לעקוב מידי פעם) שם ביקרנו בפאן פארק הפועל רק בחודשי הקיץ, והוא חינמי עם הכרטיס.בפארק יש מלא מתקנים לילדים, אומגות, טרמפולינות, טרמפולינה מתנפחת, מתנפחי מים אימתניים, עם מגלשות לתוך ברכת מים קפואים (לנו המים היו קפואים, לאוסטרים זה רגיל). הילדים עפו על הפארק הזה, כמה קטן ככה גדול בחוויה ,נשארנו שם כמעט 4 שעות.בפארק יש כסאות נוח עם שמשיות פזורות, מסעדה ומזנון.כל מתקני הפארק כולל טרמפולינות בחינם, למעט הטרמפולינת בנג’י בתשלום סימלי.הפארק ממוקם באיזור העיירה לנגנפלד, קרוב לאקווה דום.

פארק מקסים לימי הקיץ החמים.
הילדים מצלמים אותי...נראה לי שנהניתי יותר מהם 🙂

היום ההחמישי: אראה 47, אגם אומהואזן.

רבות נכתב על AREA 47, זהו פארק האקסטרים הגדול באירופה, הכניסה חינם למחזיקי כרטיס אוצטל.הכניסה החינמית היא רק לאיזור האגם/בריכה, ולמגלשות המים המלהיבות.שאר האטרקציות בתשלום נפרד.הגענו לפארק ביום חם, ולכן היו המון מקומיים ותיירים, הרגיש לנו קצת מלחיץ, הרי לא באנו לחופשה שלווה כדי לעמוד הרבה בתורים.הילדים עלו מספר פעמים למגלשות הפחות אקסטרימיות, ולאחר מספר פעמים ותורים החלטנו לעזוב מוקדם.הפארק לפי דעתי אינו מתאים לילדים מתחת לגיל 8, ורק מגיל 12 אפשר להנות מרוב המתקנים.הפארק נהדר לבני נוער ומתבגרים, אפשר בכיף להעביר בו יום שלם.את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדה בפארק הצופה על רוב מתקני האקסטרים, זוהי מסעדה בשירות עצמי עם אוכל לא הכי טעים ויקר להחריד, אך שוב גם כאן נהננו מהנוף.את בילוי אחה”צ העברנו באגמון המקסים של אומהאוזן שנמצא ממש קרוב לצימר שלנו (ראו פירוט ביום הראשון).

מומלץ להכנס לאתר של AREA 47 ולהתרשם מהמקום העצום הזה.

שקיעה של סוף יום בעמק האוץ.

היום השישי: פארק שעשועים WIDIVERSUM, קפיצה לאינסברוק לקניות בפרימארק.

בבוקר קמנו מלאי אנרגיה, בכל זאת אוסטריה והנופים שלה, כך שלא משנה מה תעשו באותו היום, הנופים הם האטרקציה (בעיקר למבוגרים), אבל עם תיבול טוב של גני שעשועים לילדים, כולם נהנים ולא מתלוננים.קפצנו לעיירה אוץ הסמוכה, בירת העמק.עלינו ברכבל הנמצא במרכז העיירה.בטופ של ההר יחכה לילדים גן שעשועים, פארק הרפתקאות ומה לא, על טהרת הכבשים.וואו גם אנחנו המבוגרים נהננו במתקנים המיוחדים.במקום יש אגם מקסים ומסביבו מלא הפעלות לילדים ולהורים, נדנדות מיוחדות, פארקי חבלים, שייט ברפסודה, מבוכים ומה לא? אפשר בכיף להעביר כאן חצי יום.במקום יש את כל שירותי התיירות כמו מסעדה, מזנון, שירותים נקיים ומסביב לכל זה תפגשו חברות טובות, הלא הן הפרות.אני שמה קישור לפארק שעשועים הזה: כאן. מומלץ לא לפספס אותו אם אתם עם ילדים עד גיל 12, וכמובן הוא חינמי למחזיקי כרטיס אוצטל.

עולים ברכבל.
בדרך תפגשו חברות חדשות.
האגם המקסים שמסביבו כל האטרקציות.

טיפ חשוב: ביום חם מומלץ לבלות כאן יום שלם ב- 2 אטרקציות. בבוקר לעלות עם הרכבל לפארק השעשועים, לבלות בו כחצי יום בכיף, ובירידה מהרכבל תבחינו בבריכת שחיה, פתוחה לנוף, עם מגלשה מגניבה, הכניסה לבריכה חינמית עם כרטיס אוצטל.

לצערנו בגלל מזג אוויר סגרירי, לא ניסינו את הבריכה, ונסענו לקניות באינסברוק.

הבריכה בעיירה אוץ, חינם עם כרטיס אוצטל.

אינסברוק מרוחקת מעמק האוץ, כ- 50 דקות נסיעה קלילה בכביש מהיר , בתוספת הרים נישאים מכל עבר.הגענו לקניון במרכז העיר, החננו את רכבנו בחנין, מחיר החניה סביר.שם הקניון SILLPARK.בקישור האדום תוכלו לראות את החנויות שיש בקניון.האוסטרים חיים טוב, וכל החנויות, הקניון עצמו והחניון נסגרים ב 19:00. ממש מוקדם! מה שלא משאיר כמעט זמן אחרי יום אטרקציות.מטרת הטיול שלנו לא הייתה קניות, לכן לא הקדשנו לכך יום שלם.ביקרנו בקניון שעתיים, יש בקניון פרימארק גדול בעל 2 קומות, קנינו שם בעיקר מתנות, המחירים כאמור זולים, אך לפי דעתי אין טעם להגיע במיוחד.צעצועי ילדים הכי זולים תמצאו בסופרמרקט הענקי שבקניון INTERSPAR, שם מחירי הלגו הכי זולים ובכלל כל צעצועי המותגים.בסופר מומלץ לרכוש גם שוקולדים של מוצרט המלחין הלאומי.כאחת שמכורה קניתי 10 חבילות, אם כבר אובר וויט אז משוקולדים.בנוסף בקניון יש מסעדות וחנויות נחמדות כמו ניו יורקר לבגדים ודייכמן לנעליים לכל המשפחה והחברים.

איך עושים קניות ששני בני והאחיין מחכים לי בשעמום? פעם הבאה רק עם חברה!

היום השביעי: משחק פיט פט, שוב לרכבל של אוץ, קניות בסופר ונסיעה ליעד הבא.

קמנו בבוקר מוקדם, ארזנו את כל הפקלאות ודחסנו אותם לתא מטען הענקי של הפולסקווגן שירן.
נסענו כ- 20 דקות לעיירה לאנגנפלד, ושיחקנו פיט פט, חינם למחזיקי הכרטיס.
המתחם עצמו מאד יפה ומוקף בנוף מדהים, אתם יכולים לבחור לשחק במיני גולף או בפיט פט, בחרנו בפיט פט כי זה לא מוכר לנו מהארץ.
זהו משחק הדומה לסנוקר, רק שצריך לעבור כל מיני מכשולים בדרך לחור, מאד דומה למיני גולף, רק על שולחן, עברנו 18 תחנות מאתגרות, ומי שהפסיד קנה לכולנו שלגונים טעימים.
מומלץ להגיע לשם, אחלה בילוי משפחתי, מוצלח ומגבש!
משם נסענו שוב לאוץ, לרכבל לוידיוורסום, פארק השעשועים. העלייה בכל הרכבלים  בעמק הנה חופשית (עליה וירידה אחת ליום) וניתן כל יום לעלות ולרדת באותו רכבל, בניגוד לכרטיס חבל זלצבורג ששם כל אטרקציה היא חד פעמית.
בילינו שם כשעה וחצי, וירדנו לסופר מרקט למרגלות הרכבל כדי להצטייד במזון לשבוע נוסף ביעד חדש ופחות מוכר.

איזור סרפאוס- פיס ולאדיס.

שם חווינו את ההיילייטס של הטיול, אזור הכי מומלץ למשפחות שעליו ארחיב בפוסט הזה.

מוזמנים לעקוב בהיילייטס של הטיול, כל הסרטונים מהאטרקציות,  באינסטגרם.

נפרדים מעמק האוץ. בגינה של הצימר.
הנוף מהמרפסת.

הדגשים שלי לטיול עם ילדים

כמה דגשים חשובים שעוזרים לי לטיול עם ילדים: לכל ילד אני נותנת דמי כיס של כ- 50 יורו לכל השבועיים של הטיול, בהם הוא קונה צעצועים או מותרות שלפעמים אנחנו לא מאפשרים, כגון ארטיק נוסף באותו היום, סוכריות ועוגיות שלא בסל הקניות וכו’. זה עוזר להם להתנהל כלכלית וברוב הפעמים הם מעדיפים לשמור את הכסף למשהו יותר שווה, אם אני מסרבת לממתק מסויים.

מוזיקה לדרך/משחקים והפעלות, סרטים לטיסות. למזלי הילדים שלי מאד רגועים בנסיעות, הם נהנים מהנוף ומהפרות.

ברכב תמיד להשאיר תיק לבריכה עם מגבות, בגדי ים, סבון, שמפו, משקפות וכו’.

מומלץ להשאיר גם שקית עם בגדי חורף חמים ובגדי קיץ להחלפה, לעולם לא נדע איזה מזג אוויר ייפול עלינו, ובאוסטריה ביום אחד תזכו ל- 4 עונות ביום אחד.

שקית זבל ריקה כל יום לנשנושים ברכב. על רכב מלוכלך תשלמו קנס בהחזרה.

תביאו מגבות ישנות מהבית, זה בעיקר לבריכות, בצימרים מקבלים מגבות רחצה למקלחת בלבד. את המגבות הישנות תשאירו באוסטריה.

מומלץ להביא מעט בגדים ולכבס בחופשה, ברוב הצימרים שירותי הכביסה הם בחינם.

הצצה ליעד הבא...הצימר במערב טירול בעיירה פיס.

הצצה לכל מסלול הטיול בסרטון וידאו.

מוזמנים לעקוב גם אחרי עמוד הטיולים שלי לאוסטריה באינסטגרם ולא לשכוח להרשם לרשימת התפוצה, תגללו למטה בנייד או בראש הפוסט במחשב..לקבלת עדכונים על טיולים נוספים.

רוצים שאתכנן לכם טיול באוסטריה בהתאמה אישית?

מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המייל או דרך הרשתות החברתיות.