ברכטסגאדן-טיול אגדה באלפים הבוואריים.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הטבות להשכרת רכב בחו”ל

הטבות לקוראי האתר בהשכרת רכב. השכרת רכב בחו”ל הנה מרכיב חשוב בתכנון הטיול ויכול להגיע להוצאה כספית גבוהה (תלוי בסוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

העיירה הציורית ברכסטגאדן משלבת בתוכה המון היסטוריה, נופים מטריפים, מסלולי טבע מרהיבים ואטרציות רבות לזוגות ולמשפחות. הקרבה שלה לאוסטריה ולחבל זלצבורג מהווה מיקום מצויין גם לטיול כוכב או אפילו לחופשת ספא ומנוחה ללא נסיעות רבות.

ברכסטגאדן – טיול אגדה באלפים הבוואריים .

ברכסטגאדן בגרמנית היא עיר שוק. העיירה הקסומה הזאת ממוקמת למרגלות הרי האלפים הבוואריים בדרום-מזרח גרמניה.
תושבי העיירה מתפרנסים בעיקר מענף התיירות ובכל מה שקשור אליו הן בקיץ והן בחורף שכן העיירה מלאה בהיסטוריה, מסלולי טבע יפיפיים ואטרקציות מגוונות המתאימות לזוגות ולמשפחות.
בברכסטגאדן ביקרתי פעמיים- פעם אחת בחופשת חורף קסומה עליה אפשר לקרוא כאן ואחרי שנפעמנו מהמקום היפה החלטנו לחזור אליו בסיום חופשת קיץ באוסטריה- לספא ומנוחה.

איך מגיעים לכאן?

שדה התעופה הקרוב ביותר הוא זלצבורג, משם כ- 27 דקות נסיעה ברכב שכור או כ- 55 יורו בממוצע למונית.
אפשר כמובן להגיע גם בתחבורה ציבורית אך זה כבר יותר מסורבל ודורש החלפה של קווי אוטובוס.

שדה התעופה מינכן מרוחק כשעתיים ברכב שכור או שעתיים וחצי עם רכבת שמחליפים באמצע הנסיעה.
 בטיול חורף שלנו נחתנו במינכן ושכרנו רכב כדי לטייל באזור, בקיץ נחתנו בוינה המרוחקת כשלוש וחצי שעות אך הגענו למלון ליומיים אתחול מחדש לאחר טיול ארוך ומשם נסיעה לוינה עם עצירות קלילות.
להטבות בהשכרת רכב במינכן עם סיקסט או אופרן כנסו לכאן.

היכן ישנים?

המלון הכי טוב ומפנק באזור- מלון קמפינסקי ברכסטגאדן.
כל מה שאתם צריכים לחופשת ספא, מנוחה, טבע קסום, אוכל טוב ונופים מדהימים נמצא ממש כאן.
ארוחות הבוקר המפנקות  מוגשות עד השעה 12:00 מה שמאפשר לכם לקום מאוחר או לקום מוקדם לטיול בטבע מסביב ואז לחזור לאכול.
תוכלו ליהנות מבופה אין סופי וגם מתפריט אישי הנמצא על השולחן.
הספא המדהים הכולל 4 סאונות (כניסה לסאונות עם מגבת בלבד) חדר כושר,ובריכות מחוממות פנימית בטמפרטורה של 28 מעלות ודווקא החיצונית חמה מאד ומתאימה אפילו לרחצה כשמושלג בחוץ, אל דאגה לבריכות נכנסים עם בגדי ים.
הספא פתוח כל יום עד 20:00 בערב כאשר משעה 18:00 הוא הופך למבוגרים בלבד.
במקום יש חדרי טיפולים מפנקים שלצערי לא ניסיתי.

החדרים מפנקים ולכולם יש נוף מדהים להרים, מכונת נספרסו,אמבטיה מפנקת ומרפסת וחלקם יש אח עצים שזה הכי כיף כשיורד שלג בחוץ ובפנים חמים.
בחופשת חורף שלנו ישנו בחדר פנורמה ללא מרפסת אך עם נוף פתוח להרים.
בקיץ הזמנו 2 חדרי סופיריור אך כשהגענו למלון הופתענו לגלות ששודרגנו לסוויטה דו מפלסית מדהימה.

לאורך היום המלון מציע פעילויות חלקם בחינם וחלקם בתשלום נוסף, תבדקו זאת בדלפק האטרקציות שם יחכו לכן 2 בחורות מקצועיות שמכירות כל פינה באזור.

יש במלון חדר ילדים המתאים בעיקר לילדים מתחת לגיל 6.

למי שלא רוצה לצאת לאכול בחוץ יש כאן 3 מסעדות טובות, אחת מהן היא מסעדת מישלן יוקרתית שאותה לא ניסינו, מסעדת הגריל מעולה לארוחות ערב טעימות ואותנטיות, שם אכלנו מתפריט אה לה קארט. או מסעדת הלובי המתאימה לנשנושים, שתייה וארוחת צוהריים קלילה.
צפו בתמונות ובריל כדי לקבל השראה לחופשה.

 

אם בא לכם גסטהאוס אותנטי בתקציב שפוי נסו את

Gästehaus
Sonnenbichl

המקום שקט, נקי, עם מרפסות לעבר נופים מרהיבים וארוחת בוקר כפרית טעימה. קיבל ביקורות טובות בבוקינג.

מגוון מלונות ודירות בתקציבים שונים- ברכסטגאדן

אם בא לכם דירה בקומפלקס מקסים בין ההרים הכולל בריכת שחיה, מתקני ספא, גן שעשועים עם טרמפולינה לילדים וארוחת בוקר טובה נסו את

Ferienparadies Alpenglühn

אין חובה לקחת ארוחת בוקר, אפשר לקנות מצרכים בסופר המקומי ולהכין את הארוחות בעצמכם.
לחיפוש עוד מלונות/דירות באזור מוזמנים גם לתיבת החיפוש כאן רשמו ברכסטגאדן.

 

אטרקציות ונקודות עניין באזור.

אגם המלכים- אגם קסום ביותר הפתוח לשייט וטיולים לאורך כל השנה. במהלך השייט הסירה המקורה תעצור וחצוצרן יצא החוצה לנגינה קצרה ותוכלו לשמוע את ההד החוזר מההרים.
השייט הוא לשתי תחנות הראשונה -SANKT BARTHOLOMA שם תמצאו כנסיה שיצאה מתפאורה של דיסני שלידה יש מסעדה נחמדה עם מרק גולאש מומלץ ומסלולי טיול מעגלי בטבע.

SALET-התחנה השנייה הפתוחה בעיקר בקיץ ובתחילת הסתיו שם תוכלו לעשות מסלול הליכה של כ- 20 דקות לאגם המראה- מחזה מרהיב שלא רואים כל יום.

לאתר השייט עם כל הפרטים והזמנת כרטיסים (בקיץ מומלץ להזמין מראש כדי להימנע מהתור) כאן.

אגם המלכים- SANK TBARTHOLOMA

מכרה המלח ברכסטגאדן -המכרה היחיד באזור אוסטריה גרמניה המכניס ילדים מתחת לגיל 4- בכניסה מקבלים סרבלים שמתאימים לכל מידה, ואז נכנסים עם רכבת קטנה למעמקי המנהרה. בפנים יש מספר אטרקציות כמו מגלשות עץ, שיט ,צפיה בסרטון על תולדות המקום ועוד. חוויה מקסימה ומומלצת לכל גיל.
אתר האינטרנט להתרשמות מופיע בלינק האדום.

הדרך הפנורמית רוספלד- , רוספלד היא דרך שאורכה כ- 15 ק”מ של תצפיות נוף מקסימות, אתם מחליטים היכן לעצור, למרות שבדרך תראו מספר חניות עם תצפיות נוף יפות,עליכם להגיע למחסום אשר מימינו יש בית עץ קטן, צאו מהרכב וקנו כרטיס כניסה במכונה – 8.5 יורו לרכב.

הדרך הפנורמית בחורף.

קן הנשרים- ביתו לשעבר של היטלר אשר נהרס כליל ומשמש היום כמסעדה ותצפית נוף מטורפת ופופלארית על ידי תיירים מכל העולם. אין אפשרות להגיע למקום ברכב, אלא רק באוטובוסים מיוחדים היוצאים ממגרש החנייה בעיירה אוֹבֶּרזאלצבֶּרג (Obersalzberg) , ואחרי זה במעלית הנוסעת בבטן ההר. בראש הצוק יש מסעדה ורחבת תצפית כדאי. להקדיש למקום כשעה וחצי עד שעתיים. שעות פתיחה: 17:00 – 09:00  4 אוטובוסים יוצאים כל כ -25 דקות, וגם מחזירים כל כ – 25 דקות,-משתנה לפי הביקוש והעומס כך שלא נוצר עומס לאורך כל היום. תשלום לחנייה 7 יורו. 38 יורו לאדם. לדעתי הנוף והחוויה שווים את המחיר, אבל רק ביום בהיר. נגיש לנכים

קן הנשרים
מרחצאות – בברכסטגאדן ממש במרכז העיירה יש מרחצאות בשם Watzmann Therme
במרחצאות יש 2 מגלשות מים, בריכה מקורה ומחוממת עם מפלים, זרמים וכמובן סאונות, לא רחוק ובאותו מתחם יש מגרש החלקה על קרח הפתוח לקהל הרחב בעיקר בחורף.

אם אתם ישנים במלון קמפינסקי אין צורך להגיע לכאן מכיוון שבמלון יש את כל הפסיליטיז, אך אם אתם עם ילדים או במלון אחר שווה לקפוץ לכמה שעות, מקום ממש נחמד.

מזחלות הרים- כ- 5 דקות נסיעה מהמלון תוכלו למצוא מזחלות הרים חמודות ולא מוכרות לקהל המטיילים הישראלים, לצערי פספסנו אותן כי ירד גשם ביום שהיינו שם אך לפי האתר נראה ממש נחמד. הן לא אקסטרימיות אך מתאימות לכל המשפחה. אורכן 600 מטר בלבד, אך אם תרצו להרחיק קצת סעו כרבע שעה למלגשות האקסטרימיות של קטנלביץ השייכות לאוסטריה, באורך 2.2 ק”מ- לפרטים על המגלשות כאן.

העיירה ברכסטגאדן- עיירה ציורית מקסימה עם מגוון חנויות קטנות ומקומיות, בתי קפה ומסעדות טובות. בחודש דצמבר העיירה מתקשטת לכבוד הכריטסמס ויש כאו שוק אותנטי שכאילו יצא מספרי האגדות, אווירה קסומה ומקומית, מחירים סבירים, יין חם טעים וקינוחים מושחתים וללא המוני התיירים כמו שיש בזלצבורג השכנה.
אל תבנו כאן על קניות, אך אם בכל זאת תרצו להביא שוקולדים או מזכרות כנסו לכלבו MULLER שם תמצאו הכל ובמחירים סבירים.
אנחנו קנינו שם ממתקים ושוקולדים, קוסמטיקה ולגו לטום במחירים טובים.

שוק כריטסמס קסום בעיירה

חשבתם שבזה סיימנו? אז אתם טועים יש באזור עוד המון נקודות עניין כמו נקיקים, אגמים, רכבלים, כנסיות יפות, מסלולי טיול ועוד…שאם אתחיל לכתוב הפוסט יהיה ארוך מידי….
אז מה הפתרון? כנסו לעקוב אחרי באינסטגרם המוקדש כולו לאזור אוסטריה ודרום בוואריה, שם אני מעלה מידע ונקודות עניין באופן קבוע.

ואם בא לכם שאתכנן לכם טיול לאזור ברמה הכי מקצועית מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או האינסטגרם.
תהנו ונתראה בפוסט הבא.

4 תגובות

  1. האם יש בעייה בחורף מבחינת כבישי הגישה המושלגים? מתכננים טיול לשם בעוד שבועיים ולשכור רכב ממינכן?

      1. הי הילה,
        האם נדרש לקנות את המדבקה של הכבישים של אוסטריה?
        אנחנו נוחתים במינכן ומתכננים לנסוע לחלק מהמקומות שציינת כגון אגם המלכים. מכרה מלח וכו׳ ואולי גם כמה מקומות באוסטריה

        תודה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :