המלצות לדירות ומלונות באוסטריה שהביעו תמיכה בישראל במלחמת חרבות ברזל 2023

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

בתקופה קשה זו שעבר ועובר עם ישראל, מחמם את הלב לקבל מייל תמיכה מהמארחים שלכם באוסטריה, הם מבחינתם כבר קיבלו את כספם אך חשוב לי לציין כאן בכתבה את בעלי הדירות והמלונות שהביעו תמיכה וזעזוע ממה שעברנו וישבו לכתוב לנו מילים מחממות לב גם אחרי שהתארחנו אצלם. אז אם אתם טסים בימים טובים לאוסטריה תזכרו למי כדאי לפרגן.

שירות אנושי-מחמם

בימים טרופים, תוך כתיבת שורות אלו, כיף לקבל מסרים ותנחומים ממכרים מעבר לים, במקרה שלנו אוסטריה. מסרים  מרגשים מבעלי מלונות/דירות/ חוות שקיבלו למייל האישי מתארחים מישראל. את ההמלצות קיבלתי  מהעוקבים שלי ברשתות החברתיות.
כחוקרת וחורשת את אוסטריה שנים רבות וכיועצת ומתכננת טיולים מפורטים למדינה, ברוב המלונות/דירות שהתארחנו בהם היו מארחים מקסימים, אך כאן בחרתי לציין את אלו שבאמת חשבו על הלקוחות שלהם בזמנים קשים אלו.
אני לא כותבת על אלו שהסכימו לבטל בשל המלחמה, שזה די מובן מאליו ש- 95% ממקומות הארוח באוסטריה-גרמניה החזירו כספים בשל המצב, בכל אתרי ההזמנות.

הלינקים למלונות/דירות הם של BOOKING כי שם אפשר לראות את הדירוג, לקרוא בעברית המלצות אותנטיות ותמונות מייצגות. לבוקינג יש שירות לקוחות מעולה, אפשרויות ביטול גמישות ואופציה לצבירת נקודות/דרגות לקבלת הנחות והטבות.
אם הלינק נפתח באנגלית, ניתן לשנות לעברית ולקרוא בקלות את כל הפרטים.
ליחצו על שם המקום המסומן באדום.

אז בואו נפרגן דווקא להם- מארחים אוהבי ישראל, כשנוכל לחזור לטייל.

חלוקת ההמלצות לפי אזורים.
כתבה על שירות אנושי!

חבל זלצבורג-אזור פלכאו והעיירות מסביבה.

FORLLENHOF

מלון בבעלות משפחתית המדורג 4 כוכבים, זה המלון האהוב עלינו בפלכאו, שטפי ומשפחתה המקסימה אוהבים ישראלים ושמחים לכל אורח המגיע מישראל.
במלון יש ארוחת בוקר מעולה, מתחם ספא עם בריכה וג’קוזי מקורים, גן שעשועים, עיצוב אלפיני חמים, משחקים לילדים וחדרים עם נופים קסומים.
מושלם לטיול כוכב לזוגות ולמשפחות.
להזמנות כאן.

הנוף ממרפסת החדר- מלון FORLLENHOF

Harmls Aparthotel

מלון דירות מקסים הממוקם ליד הרכבל כסאות בפלכאו, הדירות מאובזרות ואפשר גם להתארח על בסיס ארוחת בוקר, במלון יש אזור ספא וחדר כושר, מגרש טניס ובדמינגטון, מתקני שעשועים לילדים, טרמפולינה, אופניים בהשאלה ואזור להבערת מדורות/מנגלים.

תמונה באדיבות Booking

 

Haus Maier

דירה מקסימה בעיירה FLACHAU המיועדת למשפחה, הדירה מאובזרת בכל מה שצריך לשהייה נוחה, בדירה 2 חדרי שינה וסלון ויכולה להכיל משפחה של זוג ו- 2 ילדים.
מה יש במקום? מגרש טניס, פינת ליטוף, מתקנים לילדים, מדשאות עם כסאות שיזוף ומיקום מצוין לטיולים באזור.
קרוב למרחצאות THERME AMADE

Haus Maier

Alpin Apartement G’ret

מבחר דירות מאובזרות, נקיות עם נוף מדהים להרים, ממוקם בפלכאו באזור שקט ופסטורלי.
לאוהבי השקט והנופים הירוקים.

Alpin Apartement G'ret

Aparthotel Pichler

מלון דירות בפאתי פלכאו, מבחר דירות בגדלים שונים, מארחים אדיבים, חדר משחקים לילדים, מרחק הליכה קצר מאגם רחצה פסטורלי קסום.

Aparthotel Pichler

Tanners Chalet Apartments

דירות חדשות ומעוצבות בעיירה- ALTEMARKT IM PONGAU מאובזרות בכל מה שצריך לשהייה ממושכת, ממוקמות במרכז העיירה הפסטורלית, ניתן לאכול במקום ארוחת בוקר ולהשכיר אופניים לטיולים בסביבה. 

Tanners Chalet Apartments

Villa 7

מלון משפחתי נעים, עם חדרים וסוויטות בעיצוב כפרי, מארחים אדיבים וארוחת בוקר ביתית. ממוקם בפלכאו.
יש גם חדרים למשפחות.

 

 

Villa 7

Appartement Schattauer

מבחר דירות מרווחות לחופשה משפחתית מושלמת, הקומפלקס ממוקם ברחוב שקט, 2 דקות הליכה ממרכז העיירה הפסטורלית WAGRAIN הקרובה מאד לפלכאו ולכביש הראשי, סופרמרקט קרוב, חדר משחקים גדול לילדים, חדר כביסה לרשות האורחים,לחמניות טריות הנאפות כל בוקר בחינם, כניסה לבריכת השחייה/מרחצאות. פארק מים WASSERWELT בחינם.
והכי חשוב מארחים אדיבים ומקסימים.

Appartement Schattauer

Crystls Aparthotel

מלון דירות מאובזרות בגדלים שונים עם אופציה לארוחת בוקר וערב במקום. מיקום מושלם לקיץ או לחופשת סקי, ממש מול רכבל הכסאות של פלכאו.
במתחם הדירות יש סאונה יבשה ורטובה, קורקינטים חופשי לשימוש האורחים ויחס אדיב מהמארחים.

Crystls Aparthotel

ALPEN STERN

2 דירות מאובזרות במבנה אחד בבעלות משפחה מקסימה. ממוקם בעיירה RADSTADT  המעולה לטיול כוכב בזלצבורגלנד. 

ALPEN STERN

אזור קפרון-צל אם זה.

Tauernsuites Mitterwirt by ALPS RESORTS

בקיץ האחרון התארחנו בקומפלקס דירות בעיירה הפסטורלית פיסנדורף ממש ליד העיירות קפרון וצל אם זי המשמשות כנקודה מצויינת לטיול כוכב של לפחות שבוע…
אז מה מיוחד כאן? מיקום מעולה לטיול בחבל זלצבורג ואפילו בחלק המזרחי של טירול, הדירות חדשות לגמרי וכוללות שירותי קבלה באנגלית עם עזרה בכל שאלה, חניון תת קרקעי, חדר כביסה במחיר סמלי, סאונה וחדר כושר והיתרון הוא שאפשר לבוא כמה משפחות ולהתארח בקומפלקס אחד.
אנחנו לקחנו דירת שני חדרי שינה המתאימה ל- 6 נפשות הכוללת מטבח מאובזר, מכונות קפה, מדיח, תנור , מיקרוגל ועוד…
2 חדרי שינה עם מקלחת ושירותים לכל חדר, מרפסת שמש גדולה עם שולחן אוכל גדול הצופה להר הקיצנשטיין הורן.
ולא תאמינו אפילו פלייסטיישן בסלון, אבל ביננו כמעט לא היה זמן לשחק כי הטבע וים של אטרקציות חיכו לנו ליד הבית.
מתחת לקומפלקס יש מסעדה אותנטית עם מחירים די זולים לארוחת צוהריים/ ערב, יש מכולת ומאפיה במרחק דקה הליכה או סופר גדול במרחק 2 דקות נסיעה שם תוכלו לקנות מצרכים ולהכין לכם ארוחות בוקר וערב לפי טעמכם ולחסוך הרבה כסף בהוצאות למסעדות ( שדי יקרות באוסטריה).
אבל רגע יש בונוס!! מי שמתארח בקומפלקס מקבל כרטיס הטבות חינמי הכולל מגוון אטרקציות שוות רכבלים, בריכות שחיה עם מגלשות ( אחת מהן 5 דקות מהדירה), מיני גולף ועוד ועוד,
ביולי אוגוסט ההזמנות הן ל-7 לילות בשל הביקוש ( אך אם רוצים פחות כדאי לנסות להזמין לקראת ינואר או לשלוח להם מייל-ולבקש-אנחנו היינו 5 לילות באוגוסט) בשאר חודשי השנה אין הגבלה.

לינק לכרטיס ההטבות שמקבלים כאן.

צפו בפוסט ובגלרייה שהעלתי לאינסטגרם האוסטרי שלי.

 

SOULSISTERS Hotel

מלון 4 כוכבים ששופץ מהיסוד ונפתח מחדש ביולי 2022, לאחר קריאת רוב הביקורות, המלון מתאים לזוגות, אך גם למשפחות המחפשות מלון אקסלוסיבי עם ספא, בריכה חיצונית מדהימה, מסעדת שף, ארוחת בוקר מעולה ומיקום נהדר בעיירה קפרון.

SOULSISTERS Hotel

אזור שלאדמינג

Landhaus Floridani

 3 דירות מקסימות בעיירה house in the Ennstal ליד שלאדמינג וכוללות את כרטיס האורח של שלאדמינג בחינם. בקומת המרתף יש סאונה, מסביב לבית מדשאות ונופים יפים. בעלת הדירות מרטינה אנושית ומקסימה.

Haus Rigl

ממוקם בעיירה RAMSAU באזור שלאדמינג עם נוף מדהים להרי הדכשטיין. דירה עם 2 חדרי שינה וסלון או דירת סטודיו מאובזרות ונקיות. מארחים מקסימים, שירות לחמניות טריות כל בוקר, עמדת ברביקיו בגינה לשימוש האורחים ומסעדה במרחק הליכה.

 

Haus Rigl

 

APARTMENT ELEN SCHLADMING

דירת 2 חדרי שינה משופצת, 5 דקות ממרכז העיר, מאובזרת ויש אפשרות בתוספת תשלום לקבל את כרטיס הקיץ של שלאדמינג.

תמונה באדיבות אתר הדירה.

Alpin Residenz Dachsteinperle

מתחם דירות מפוארות בעיירה רמסאו. בקיץ ניתן לקבל את כרטיס ההטבות של שלאדמינג בחינם, במקום מגוון דירות מאובזרות לזוגות או למשפחות.

Alpin Residenz Dachsteinperle

Gästehaus Hartweger

גסטהאוס מקסים בעיירה האוס אים אסנטל באזור שלאדמינג, מיקום מצויין לטיול כוכב באזור. במקום יש מבחר דירות משפחתיות עם בריכת שחיה כיפית לימי הקיץ, מתקני שעשועים, מדשאות, שולחן פינג פונג, מגרש כדור-עף ועוד.

Gästehaus Hartweger

אזור זלצקמרגוט.

 

Villa Anzengruber

מלון 3 כוכבים משפחתי במרכז העיירה סיינט וולפגאנג., מתאים מאד לזוגות בחופשה רומנטית\ חדרים מעוצבים עם מרפסות שמש שחלקן פונות לאגם, ארוחת בוקר טובה, 100 מטר הליכה מחוף פרטי קסום השייך לאורחי המלון.

Villa Anzengruber

אזור טירול.

Das Aparthotel Olympia Tirol

מלון דירות מקסים בעיירה MOSERN הקרובה לעיירה זפלד אין טירול. מבחר דירות מרובזרות עם אופציה לאכול ארוחת בוקר בסגנון בופה או ליהנות משירות לחמניות טריות על הבוקר. במקום יש מדשאה רחבה לשיזוף, אופציות להשכרת אופניים חשמליות ומיקום מעולה לטיול כוכב בטירול.

Das Aparthotel Olympia Tirol

Hotel & Alpin Lodge Der Wastlhof

מלון משפחתי נעים וכיפי, התארחנו בו בקיץ 2021, אך את את המייל עם המילים החמות קיבלו עוקבים ששהו שם בקיץ האחרון-2023, המלון ממוקם בעמק קסום- ווילדשונאו WILDSCONAU בעיירה נירדראו ונותן לאורחיו כרטיס הטבות חינמי.
במלון יש חדרים משפחתיים בסגנון אותנטי, מסעדה כפרית עם אוכל מסורתי ובינלאומי- מומלץ להתארח על בסיס חצי פנסיון.
במלון יש מתחם ספא עם בריכה מקורה ,ג’קוזי ובריכה חיצונית, חדרי משחקים, השכרת אופניים וגולת הכותרת אורוות סוסים ששם אפשר להתנסות בשיעורי רכיבה.
לקריאה על חופשה נהדרת בווילדשונאו- כאן.

HOTEL WASTLHOF

Brixnerhof im Zillertal

בית חווה מקסים למשפחות עם מבחר חדרים/דירות מעוצבות בסגנון טירולי מסורתי. ממוקם בעמק צילרטל המתאים לחופשה נפלאה של 4-7 ימים. במתחם יש גן שעשועים לילדים, חיות משק כמו פרות, כבשים, ארנבונים, סוסי פוני, תרנגולות ועוד.
במרחק הליכה קצר יש אגם רחצה עם מתקנים לילדים.
בנוסף יש אפשרות לרכוש מהבעלים תוצרת מקומית כמו לחמים טריים, ביצים, יוגורט, חלב ועוד.

Brixnerhof im Zillertal

My Mountain Destination

מיקום- STUMM אזור עמק אוץ דירת 2 חדרי שינה, מטבח, סלון, גינה וחניה פרטית. בעלי הדירה מספקים את כרטיס הקיץ של עמק אוץ.
עמק האוץ נחשב כאחד היעדים המבוקשים בטירול למשפחות. למסלול טיול בעמק האוץ מוזמנים לקרוא כאן.

 

My Mountain Destination

Apart Holzknecht

2 דירות חדשות שקיבלו ביקורות מעולות בבוקינג, אחת גם 2 חדרי שינה והשניה עם 3 חדרי שינה. ממוקמות בעיירה LANGENFELD בעמק האוץ, קרוב למרחצאות הספא אקווה דום. מיקום מצויין לטיול כוכב בטירול.

Apart Holzknecht

אזור קרינתיה.

 

Hof Wieser

בית חווה מקסים בחבל קרינתיה, מעבר למתקני החווה הכוללים גני שעשועים, מגוון חיות לליטוף ותעסוקה לילדים, תמצאו כאן שתי דירות מאובזרות בסגנון אוסטרי מסורתי המתאימים למשפחות.
דירה אחת בקומת הקרקע ודירה שניה עם 2 מפלסים.
מומלץ למשפחות שמחפשות טבע ושקט.

Hof Wieser

Fewo Löwenherz

מבחר דירות משפחתיות מאובזרות במיקום מעולה לטיול כוכב בקרינתיה. בעיירה SEEBODEN
לפי הביקורות המצוינות, בעלת דירה מקסימה ולבבית.

Fewo Löwenherz

מיילים וווטסאפ שקיבלו המתארחים.

מצרפת לכם קצת מהמיילים והוווטסאפ שהעבירו בעלי הדירות/מלונות למתארחים.
לשם שמירה על פרטיות הנמענים והשולחים מחקתי שמות פרטיים ושמות משפחה.
בואו נשמור את ההמלצות לימים טובים.
מוזמנים להעזר במגוון ההטבות בהשכרת רכב, מסלולים כתובים, תכנון טיולים מפורטים ותעקבו באינסטגרם  וגם בקבוצת ווטסאפ מקצועית לעוד המלצות ועדכונים בזמן אמת על כל מה שקורה באוסטריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :