ווילדשונאו -חבל טירול שלא הכרתם

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

ווילדשונאו. Wildschonau תשמרו את הכתבה הזאת לביקור הבא שלכם בחבל טירול באוסטריה. הטבע הפראי כך נקרא המקום בתרגום לעברית, העמק הקסום הזה נמצא במזרח טירול כשעה וחצי נסיעה משדה התעופה של מינכן, רוב הדרך בכבישים מהירים עד שמגיעים ליציאה מסתורית, עולים במעלה הר עלום שם ומגיעים לגלויה שבתמונות.

בואו נכיר את ווילדשנאו

בווילדשונאו ביקרנו בקיץ 2021, אני ומשפחתי הקטנה –  רן בעלי ושני הכתומים שלי רוי וטום בני 14 ו-9.את המקום גילינו ממש במקרה , כמכורי אוסטריה תמיד אנחנו מחפשים את המקומות מחוץ למסלול השחוק.
אזור ווילדשונאו שוכן בעמק קסום בין הרי האלפים הנישאים של קיצבהיל, כשעה וחצי בלבד ממינכן. (כלקוחות נאמנים אנחנו תמיד שוכרים רכב משלמה סיקסט ולקוראי האתר השגתי הנחה של 17% הגלומים במחיר, כנסו לאתר.)
אבל מה? עשינו טעות! היינו שם רק 3 ימים ובכיף אפשר לבלות שם שבוע שלם והכל הודות לכרטיס ההטבות המשתלם הניתן חינם למי שלן באחת מארבעת העיירות בחבל.
Niederau, Oberau, Auffach, Thierbach

מוזמנים לצפות בכל הטיול בווילדשונאו בסטורי באינסטגרם האוסטרי שלי

כיף להפריח בועות לנוף כזה...מרפסת המלון.

לינה

מלון משפחתי מומלץ -ליחצו על התמונה לבדיקת זמינות ומחירים.

מבין ארבעת העיירות אנחנו בחרנו ללון בנידראו, עיירה פסטורלית ומרכזית בעמק הירוק הזה.
ישנו במלון משפחתי כיפי ביותר בשם WASTLHOF -כנסו לקישור לבדיקת זמינות ומחירים.
התארחנו במלון בחדר משפחה מרווח,על בסיס חצי פנסיון כי ההפרש בין ארוחת בוקר בלבד לא היה משמעותי באותה תקופה, האוכל היה טעים ובשפע. בבוקר בסגנון בופה ובערב יש בופה סלטים וקינוחים + הגשה של מנות ראשונות ועיקריות לבחירה מתפריט המשתנה כל יום.
במלון יש הרבה פעילויות לילדים כמו בריכה מקורה ומחוממת,בריכה חיצונית מהממת לימי הקיץ החמים, חוות סוסים עם שיעורי רכיבה, גן שעשועים, משחקים לילדים והמון מרחבים ירוקים.
למבוגרים יש מתחם ספא מפואר עם סאונות ופינת מרגוע עם כסאות נוח אל עבר הנופים היפים.
מומלץ!

תראו מה קפה של בוקר עושה למזג האויר
הנוף המדהים מהמרפסת

בנוסף למלון שהמלצתי מנסיון אישי יש מבחר רב של סגנונות לינה בעמק, החל מצימרים, פנסיונים משפחתיים ומלונות חמימים.
עוד מלון מומלץ הנמצא בעיירה אובראו נקרא HOTEL SILBERBERGER בנוסף מוזמנים לשוטט דרך הקישור ולבחור לכם את מקום הלינה המועדף עליכם, לפי ביקורות וזמינות.

כרטיס ההטבות של העמק

אז כמו שכתבתי, ללנים באחת מעיירות העמק יש הטבה של כרטיס איזורי חינמי.
למידע  על ההטבות שנותן הכרטיס כנסו לכאן.
ב
גדול הכרטיס נותן עליה בכל הרכבלים בעמק, כניסה לבריכת השחיה הפתוחה (מומלץ בימים חמים) עם מגלשת מים, מוזיאונים אותנטיים ועוד.
לצערי הרב היינו באיזור הזה רק שלושה ימים אבל הספקנו די הרבה, מעבר לבריכת השחיה במלון.

יום קר באמצע הקיץ

אטרקציות מומלצות

בריכת השחיה הפתוחה של נידראו- חינם עם כרטיס העמק.

כל האטרקציות בעמק קרובות אחת לשניה ולא מצריכות נסיעה ארוכה, לפחות מהמלון שלנו.
אציין מה הספקנו לעשות.

נקיק קונדל – טיול בטבע העוצמתי, חוויה עם הילדים. יש להחנות את הרכב בחניה ליד מלון FARBEWIRT ומשם לקחת רכבת קיטור אותנטית היוצאת כל שעה עגולה. שילמנו 18 יורו לארבעתנו לנסיעה הלוך חזור בנופים מהממים, משך הנסיעה כ- 25 דקות מלהיבות.
ירדנו בכניסה לנקיק והתחלנו ללכת 45 דקות לכל כיוון, המסלול אינו מעגלי אז אתם בוחרים כמה להתקדם, ירדו עלינו טיפות של גשם מידי פעם, אך כמעט ולא הרגשנו כי הצוקים מכסים, ואפשר בכיף גם להביא מטריה קטנה.
עברנו מעל גשרים, צפינו בכמויות המים הזורמות בנהר, ראינו בעלי חיים האופייניים למקום, אחחח הטבע במלוא תפארותו.
התמונות ידברו בעד עצמן.

מוזיאון האיכרים – אחלה בילוי ליום גשם. המוזיאון נמצא מרחק הליכה מהמלון שלנו וגם ליד בריכת השחיה הקיצית אז ניתן לשלב אותם באותו יום.
נכנסנו לבית איכרים גדול בעל 2 קומות ובכל קומה מספר חדרים, בכל חדר ראינו פריטים מלפני המון שנים, שבהם היו משתמשים האיכרים לפני עידן הטכנולוגיה, הילדים התעניינו ואפילו דמיינו שאנחנו קונים את בית העץ הענקי הזה ואיך נרהט אותו למגורים שלנו שם. חלום.

הרכבל של  נידראו – נקרא בשם MARKBACHJOCHBAHN נופים מדהימים, כאן החלטנו שאנחנו בונים את הבית שלנו בגלגול הבא ( למה למשה רבנו לא היה וויז, למה?). פרות מסתובבות חופשי, עזים וגדיים לליטוף, מצנחי רחיפה, מסלולים, גני שעשועים מה בן אדם עוד צריך? ישבנו שעה שלמה על הדשא בטופ של ההר וצפינו בצונחים.
ליטפנו את העזים והגדיים, ומהפרות ממליצה להזהר ולא להתקרב.
ביום בהיר ניתן לראות משם את רכס ההרים של הווילדר קייזר הדרמטיים.

עולים ברכבל
כאן נבנה את הבית שלנו
הרכבל שמעלה לפלא הזה
לא לגעת בפרות בשום אופן! מזל שאני יודעת פוטושופ.

ונעבור לדובדבן שבעוגת הקצפת, פארק השעשועים החדש שנפתח בחורף 2021. הפארק פתוח כל השנה כאשר בחורף מתווסף אלין מגרש החלקה על קרח באוויר הפתוח.
אבל כל הכיף זה בעצם במתקנים הרבים, שרובם חינמיים, מתקני חבלים פזורים, מסלולים, בית הדרקון עם מגלשות נסתרות, קירות טיפוס, נדנדות מיוחדות, אגם עם משחקי מים משעשעים, ממש גן עדן למשפחות עם ילדים. 
המתקנים שבתשלום ממש מומלצים ובמחירים סבירים.
מזחלות הרים באורך של 2.5 ק”מ, כיף לא נורמאלי ונופים מטורפים לאורך כל הדרך, גלישת אבובים ממש מלהיבה, 20 דקות ברצף במחיר של 4 יורו בלבד, טרמפולינת בנג’י, טרמפולינות רגילות,  וגולת הכותרת 3 מקפצות בגבהים שונים בנפילה חופשית למזרון מתנפח ענקי.
כמובן שיש עוד הרבה מתקנים שלא ציינתי, פשוט תגיעו ותספיקו כמה שתוכלו.
במקום יש מסעדה נחמדה הצופה על כל הכיף הזה.

לכל הפרטים על הפארק כנסו לפרטים בקישור:DRACHENTAL FAMILY PARK 

יש סרטון יוטיוב מהמזחלות הכיפיות.

אהבתם את הכתבה? מוזמנים לעקוב גם בעמוד האינסטגרם האוסטרי שלי, שם עולים תכנים יום יומיים על אוסטריה היפה.
ואם תרצו תכנון טיול בהתאמה אישית, מוזמנים לפנות אלי בטופס צור קשר.
אז יאללה נתראה באוסטריה. אני הייתי הילה, ואני מכורה.

7 תגובות

  1. הילה שלום. עוקבים אחר המלצותיך הטובות.
    בקיץ הקרוב נוסעים שוב לאוסטריה הפעם אזור טירול. טסים ל 10 ימים. פיצלתי לשני אזורים: 4 לילות בלאדיס ו 4 לילות בעמק האוץ. הילדים שניים בגיל 13 ו 10. התכנון הוא לסיים אזור אחד ולהמשיך לאזור אחר על סמך המלצותיך. אגב מחירי מקומות האירוח האמירו משמעותית ביחס לעבר. מכל מקום וכאן השאלה האם היית ממליצה לטיול ראשון באזור טירול להתמקד בטיול בשני האזורים של ללאדיס ועמק האוץ או להתקד למשל באזור קיצבהיל או עמק השטובאי. קצת הרבה מבולבל. תודה

  2. קודם כל תודה רבה הילה על כל מידע שאת מפרסמת על אוסטריה, זה כבר טיול שני שאני נעזרת בפרסומים שלך.
    יש לי שאלה לגבי פארק DRACHENTAL FAMILY PARK , איך מגיעים עליו? לא הצלחתי להבין האם צריך לקחת רכבל או שרכבל זו אטרקציה בפניה עצמה?
    תודה רבה מראש על המענה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :