חבל האגמים זלצקמרגוט -חופשה אקטיבית למשפחות.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הטבות להשכרת רכב בחו”ל

הטבות לקוראי האתר בהשכרת רכב. השכרת רכב בחו”ל הנה מרכיב חשוב בתכנון הטיול ויכול להגיע להוצאה כספית גבוהה (תלוי בסוג

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

חבל זלצקמרגוט הנקרא גם חבל האגמים, הוא אזור שופע מים וירוק עד המתאים מאד לחופשות משפחתיות או חופשה רומנטית לזוגות. בואו לגלות עוד מקומות נפלאים ותגליות שאולי אתם לא מכירים.

יוצאים לדרך...נחיתה רכה בוינה.

בקיץ 2023 טסנו לחופשה משפחתית (כמו תמיד) באוסטריה האהובה.

נחתנו בוינה בשעות הערב ונהג הסעות ישראלי בשם עמנואל לקח אותנו למלון דירות המומלץ למשפחות ברובע 2 המעוצב ברוח סלבריטאים של שנות ה-60-70 שבו התארחתי שנה לפני כן עם בני טום בביקורי בוינה ומאד אהבנו את המיקום.
BEST WESTERN PLUS CELEBRITY SUITE

קיבלנו דירה מרווחת הכוללת חדר שינה יפה, סלון מרווח עם ספה נפתחת לילדים ומטבח מאובזר, מתחת למלון יש סופר מרקט גדול לקניית מצרכים או שאפשר להסתפק בארוחת בוקר במלון כמו שאנחנו בחרנו לעשות. (בעיקר חוסך זמן).
את כל החוויות והאטרקציות מוינה ניתן לקרוא בפוסט הזה שנכתב בקיץ הקודם.
להמלצות על מלונות נוספים בוינה מוזמנים לפוסט הזה.

מלון BEST WESTERN PLUS CELEBRITY SUITE

 

הפעם הגענו רק ליום מלא בוינה ולכן לא אחזור על ההמלצות מהפוסט הקודם.
מה עשינו בוינה הפעם? אציין את התגליות החדשות.
מהמלון הלכנו ברגל לחוף COPA BEACH שם ניתן לשכור אופניים משפחתיים, אופניים ליחידים ואפילו סירת פדלים או מנוע לשייט בדנובה.
באי הדנובה הנמצא באמצע הנהר תמצאו קילומטרים רבים של שבילי אופניים, פארקים וגני שעשועים מושקעים, בריכת שחיה ציבורית, מסעדות, וחיי קיץ תוססים בעיקר של מקומיים.

המון אטרקציות על נהר הדנובה
מרכז העיר השיקי

 

משם למרכז העיר- שם ביקרנו באטרקציה חדשה MYTHOS MOZART

חוויית מולטימדיה רב-חושית בשילוב של מוזיקה, אפקטים מגניבים תאורה מושקעת בטרוף, צילומים שלכם בדמות מוצארט וברוח התקופה ועוד תגליות. 5 חדרים, 50 דקות, שעוצבו בהשקעה אדירה של אמנים ומומחי אפקטים. לא רק חובבי מוצארט ויצירותיו ייהנו כאן – המקום מתאים לכל המשפחה, ומובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת
לא רחוק משם נמצא מוזיאון האשליות החמוד, אטרקציה שיש בהרבה ערי בירה בעולם אז למי שרוצה תמונות מצחיקות זה המקום.

MYTHOS MOZART
הילדים שלי בדמויות מוצארט
מוזיאון האשליות וינה
מוזיאון האשליות וינה

בערב בילינו כמה שעות טובות בפראטר- הלונה פארק המפורסם של וינה.
בפראטר משלמים על כל מתקן בנפרד ובמזומן, סביב כ- 5 יורו בממוצע למתקן לאדם.
אז מה חדש בפראטר? גשו לקופה הראשית ותקנו כרטיס פלסטיק שאותו אפשר להטעין גם באשראי, ובימי שלישי הכרטיס נותן לכם גם 20% על רוב המתקנים בפארק.
עם הכרטיס ניתן לשלם בחלק מדוכני האוכל בפארק.

לאחר יום גדוש חוויות בוינה חזרנו להתארגן במלון, שנת לילה טובה עם מזגן מקרר כמו שצריך (היה גל חום באותן יום) וקמנו כמו חדשים בציפייה לחופשה לעבר ההרים.

בבוקר נפגשנו עם נציג חברת ברונקס שהביא לנו את הרכב עד המלון.
לפרטים על חברת ההשכרה המעולה עם המחירים הכי שפויים בוינה -קוד הנחה בפנים- לפרטים.

הרכב הגיע למלון שלנו
הרכב שלנו להמשך הטיול

בדרך מוינה לאלפים האוסטרים.

משם התחלנו בנסיעה לעבר חבל האגמים -הנקרא גם זלצקמרגוט.
בדרך עצרנו כמה שעות באטרקציה מהממת שהומלצה רבות בקבוצת הווטסאפ שלי למטיילים באוסטריה- מוזמנים להצטרף– שביל צמרות העצים בעיירה גמונדן- כל הפרטים על האטרקציה המשפחתית המומלצת בריל המצורף.
בקצרה (למי שאין אינסטגרם או חלילה לא עוקב כי שם עולה מידע חשוב על טיולים באוסטריה)/
אטרקציה משפחתית מקסימה בעיירה גמונדן על שפת אגם TRAUNSEE עולים ברכבל בשם גרונברג, שם בטופ של ההר יש מזחלות הרים כיפיות, מסעדה נחמדה עם גן שעשועים מאד מושקע וגולת הכותרת שביל צמרות העצים הבנוי בצורת ספירלה עם תחנות הפעלה, נופים מהממים ומגלשה אקסטרימית למי שלא רוצה לרדת את כל הדרך בחזרה.
האתר עם כל הפרטים כאן.

 

היכן ישנים?

הגענו בשעות הערב למלון משפחתי מקסים בשם SOMMERHOF ,
הלינק הקודם הוא מבוקינג, אך מעדכנת שאתר המלון נותן הנחה של 5% עם הקוד SOMMERHOF5 אז ממליצה להשוות מחירים.
באתר המחירים הם לחצי פנסיון.

קיבלנו חדר משפחה מרווח בעיצוב אותנטי ועם נוף מהמם אל עבר הרי הדכשטיין ממרפסת העץ הנעימה.
קצת על המלון- המלון מנוהל על ידי משפחה מקסימה, ארני ומנואל עובדים מבוקר עד לילה כדי להנעים את שהייתכם, הם עונים בחביבות על כל שאלה ונותנים טיפים טובים על האזור.
המלון מותאם למשפחות וגם לזוגות, יש כאן בריכות שחיה די מחוממות אל מול הנוף, ג’קוזי רותח בחוץ, סאונות, חדרי טיפולים,מרחבי דשא עצומים עם מגרש קט רגל, גני שעשועים מושקעים, אומגה, טרמפולינה ועוד…
במבנה המלון יש חדרי משחקי שולחן כמו הוקי אוויר, כדורגל שולחן, סנוקר, פלייסטיישן ועוד, לקטנטנים יש ג’ימבורי 2 קומות עם מגלשות ובריכת כדורים.
חדר האוכל הספון עץ ואווירת חופשה בהרים מגיש ארוחת בוקר מעולה, בסגנון בופה, וארוחת ערב משתנה מידי יום, יש עמדת בופה של לחמים, מרקים, סלטים ועוד…לילדים יש עמדה מיוחדת עם אוכל שהם אוהבים ואת המנות העיקריות והאחרונות בוחרים מתפריט, יש אופציה,צמחונית, בשרית או חזיר.
נהננו מאד מהארוחות שם ובכלל מהאווירה הנעימה במלון.
עוד פרט חשוב שישי למלון ואין במלונות אחרים- מזג (בחלק מהחדרים) למי שחשוב לו. באוגוסט 2023 אוסטריה קיבלה שבועיים רצופים של גל חום, אז חדר ממוזג גם במקומות גבוהים מהווה יתרון.
להזמנת המלון כאן.

כרטיס הטבות בחינם.

כאורחי מלון סומרהוף קיבלנו את כרטיס הטבות של חבל זלצקמרגוט. לינק עם פרטי הכרטיס.
מידע כללי על הכרטיס- הכרטיס תקף החל מ 15.5 ועד 31.10.
את הכרטיס מקבלים בחינם ללנים בחבל בבתי המלון שבשת”פ 3 לילות ומעלה.
ילדים מתחת לגיל 15 אינם צריכים כרטיס, הם מתלווים להורים.
אם הגעתם לפחות מ-3 לילות ניתן לרכוש את הכרטיס בסכום של 4.9 יורו לאדם.

מה נותן הכרטיס? 120 אטרקציות בכרטיס אחד, עם 25% הנחה. כולל אטרקציות פופולאריות כמו פארק מים, מכרה המלח בהאלשטאט, הרכבל לתצפית 5 האצבעות, רכבלים ועוד מלא אטרקציות שוות.
טיפ חשוב- בגלל שחבל האגמים גובל עם חבל זלצבורגרלנד מומלץ מאד לשלב את השהייה עם כרטיס הזלצבורגרלנד, כך אנחנו עשינו, המון אטרקציות קרובות אחת לשניה ושני הכרטיסים יחד מכסים את כל נקודות העניין באזור.

אטרקציות מומלצות באזור זלצקמרגוט:  

אציין את מה שאנחנו עשינו ב- 4 ימים, אך כמובן שיש עוד הרבה יותר.
העיירה גוסאו מממוקמת נהדר ביחס לאטרקציות בחבל זלצקמרגוט ואפשר בהחלט ליהנות מטיול כוכב מושלם. ניתן ללחוץ על הכיתוב האדום כדי להגיע לאתר ולכל הפרטים של האטרקציה.

עליה להר הקריפשטיין לתצפית חמש האצבעותאחת התצפיות הפופולאריות והמפורסמות באוסטריה היא חמש האצבעות, התצפית ממוקמת ברכס הרי הדכשטיין שבחבל זלצקמרגוט, כ-10 דקות נסיעה מהאלשטאט היפה.
עד כאן הכל ידוע וברור ואין צורך להרחיב (מי שרוצה שיקרא עוד בלינק האדום)!

אז מה אני באה לחדש לכם?

בחודשי הקיץ ועד השבוע הראשון באוקטובר- יוצא טיול זריחה המתחיל בשעה 5:15 בבוקר (כל שבוע זה קצת יותר מאוחר)! רק בימי שבת!!
תארו לכם לראות את הזריחה ללא המוני תיירים, רק אתם ועוד כמה משוגעים לדבר!!  
הסיור כולל עליה וירידה ברכבל עד לפסגה 2100 מטר,תצפית על כל היופי וארוחת בוקר טובה ב Gdaij Alm עם נוף מהמם כמובן.

מחירים- מבוגר 68.10 יורו.

ילדים מגיל 6- 15 45.10 יורו. מתחת לגיל 6 חינם.

לקח לי שבוע לשכנע את בעלי והילדים לקום לפנות בוקר בזמן חופשה, בסוף התרצו! אז התעוררנו כל המשפחה בציפייה ב 4:00 לפנות בוקר כדי להיות שם בזמן!! הגענו למקום בדיוק כשהתחיל הסיור הראשון לעונה ונחשו מה? ביש מזל, באותו יום הייתה תקלה ברכבל!! חיכינו שיתקנו עד שבשעה 7:00 פרשנו משם, כולם ניגשו בשקט לקופות כדי לקבל את כספם חזרה בלי להגיד מילה!! אנשים קמו והגיעו מדרום אוסטריה ומכל מיני מקומות לחינם!! היה כיף לראות את הרוגע שלהם עוזבים את המקום… מעניין איך זה היה עובר אצלנו אבל זכינו לתגלית מפתיעה אחרת… פרטים בהמשך….…

אז אם אתם טסים לאוסטריה בקיץ ורוצים לראות את הזריחה מאחת התצפיות היפות תדעו שיש אפשרות כזאת.

זריחה מדהימה מתצפית 5 האצבעות

האלשטאט- קולטים קטע? כמיליון תיירים מבקרים בעיירה הקטנה והיפיפה כל שנה!! בעיקר סינים! למה דווקא הם? חכו לסוף זה מעניין.
באמת שאני לא מקנאה ב -800 התושבים שחייהם הפכו ללא פשוטים עד שלא מזמן הם החליטו לנסות להגביל תיירים, מה שלא הולך להם בינתיים.

בחודשי הקיץ מאד קשה למצוא כאן חניה, המוני תיירים גודשים את נקודת התצפית המפורסמת המשמשת כשומר מסך בטלוויזיות ומסכי מחשב ואיך לא בתמונות אינסטגרם.
רוצים ליהנות מהאלשטאט ולהרגיש כאילו נכנסתם לסרט של דיסני לשבור את הקרח?
בואו מוקדם בבוקר!! בהמשך לפסקה הקודמת שבו סיפרתי שקמנו ב-4 לפנות בוקר כדי לצפות בזריחה בחמש האצבעות והרכבל החליט לשבוק חיים אז ניצלנו את המומנטום ובשעה 7:30 היינו כבר בהאלשטאט. מצאנו חניה וטיילנו כמעט לבדינו בעיירה הקסומה שרק התחילה להתעורר לעוד יום עמוס מבקרים.
בתי הקפה החלו להפתח, קרני השמש נצנצו על האגם השליו! ואפילו צילמתי את התמונה המושלמת עם מסגרת ענפי העץ הירוקים בעודי עומדת לבד בעמדת התצפית. וואו חלום!!
לפעמים כדי ליהנות מכל היופי הזה כדאי להשקים קום.
ועל הדרך קבלו הצעה ליום טיול מושלם: התחילו את הבוקר מוקדם והגיעו להאלשטאט ב 8:00 ותיהנו מהשקט והרוגע, קחו שייט מרגיע באגם עם סירת פדלים או חשמלית משם תוכלו ללכת ברגל לכיוון קופות התצפית ומכרה המלח,לקחת את הפוניקולר לעמדת התצפית הנקראת סקיי וולק +סיור מרתק במכרה המלח הכולל ירידה במגלשות, הליכה במנהרות, הסברים ונסיעה ברכבת כורים – מומלץ בחום!
ומה עם הסינים? הידעתם שהסינים בנו עיר שהיא השראה מהעיר האלשטאט? שם העיר Hoizhou אשר ממוקמת במחוז Gaundong, אז הסינים מסוקרנים ובאים לראות את הדבר האמיתי או סתם לעשות השוואות…

מכרה המלח ותצפית הסקיי וולק- כדי להגיע למכרה המלח מומלץ להחנות בחניון 2P , ניתן להזמין את הכרטיסים מראש או לרכוש בקופה במקום.
הביקור במכרה המלח מתאים לכל המשפחה (כניסה מגיל 4), תחילה תעלו בפוניקולר עם נופים מדהימים לעבר אגם האלשטאט ותוכלו לבקר בעמדת התצפית המרשימה SKY WALK עם נוף מדהים ! למי שרוצה לעלות רק לעמדת התצפית ולוותר על מכרה המלח, בהחלט אפשרי.משם כ- 10 דקות הליכה למכרה המלח שם תתגלשו במגלשות כורים 400 מטר מתחת לאדמה, תלכו במנהרות, תסעו ברכבת כורים ותקבלו הרבה הסברים מוחשיים באנגלית. משך הסיור כשעה וחצי.
אז מה חדש במכרה? הורידו את האפליקציה של המכרות ותוכלו לשמוע מדריך אודיו בעברית בכל תחנה. ומה שהרבה מבקרים לא יודעים זה שכל יום שלישי וחמישי בשעה 10:00 בדיוק מתחיל סיור ארכיאולוגי אל מעמקי האדמה וההיסטוריה, תקבלו קסדות עם פנסים (נדרש כושר גופני סביר וללא פחד ממקומות סגורים וחשוכים)  מתאים למי שמחפש הרפתקה אמיתית במסע פרהיסטורי מחוץ למסלול הסטנדרטי – למקומות ואוצרות שבדרך כלל נשארים חבויים באפלת המנהרות העתיקות.
לאתר המכרות-

10 דקות הליכה מהפוניקולר ומגיעים לכניסה למכרה המלח.
במכרה 2 מגלשות כורים כיפיות.
רכבת הכורים-חוויה
גוסאו (17)_800x533
SKY WALK
העיירה האלשטאט מתצפית ה- SKY WALK

טיפוס צוקים בויה פראטה- תמיד כשאנחנו מטיילים באוסטריה אנחנו רואים משפחות מקומיות מטפסות על צוקים אימתניים לעבר גבהים בלתי נקלטים ובתוך הלב תמיד אמרנו שיום יבוא וחייבים לנסות לטפס כמוהם. אז בטיול האחרון באוסטריה הגשמנו חלום, בחבל זלצקמרגוט ושם מצאנו חברה וותיקה שעושה הדרכות מקצועיות לרמות שונות של טיפוס. בהתרגשות נפגשנו עם מדריך מקסים ליד אגם גוסאו הקסום קיבלנו ציוד מקצועי, הדרכה ראשונית של כשעה על צוק נמוך וכשהמדריך החליט שאנחנו מוכנים טיפסנו לגבהים! שעתיים של שכרון חושים ואדרנלין זורם בעורקים, וואו!! אחת החוויות המדהימות שעשינו באוסטריה!! הנופים מלמעלה, המחשבה על כל צעד ותחושת הסיפוק שהצלחנו והגשמנו חלום!! בהחלט השאירו טעם של עוד!!

ועכשיו לפרטים- פארק ויה פרטה נמצא לא רחוק מאגם גוסאו ( כמובן שיש עוד מיקומים ברחבי אוסטריה), הטיפוס מתאים לילדים מגיל 10 ויש כמובן רמות קושי והמדריך קובע את המסלול לפי הרמה שלכם.
עלויות- הדרכה וטיפוס עם המדריך 280 יורו ל-4 שעות בקבוצה עד 8 איש ( יותר זול מפארק חבלים), 20 יורו לאדם על כל הציוד המקצועי.
אז תשמרו את ההמלצה המיוחדת הזאת לטיול הבא שלכם באוסטריה.

האתר שלהם עם פירוט והסברים על המסלולים כאן.

אחת החוויות מהטיול
טיפוס צוקים מעל גוסאו

חוף רחצה קסום שאפשר לבלות בו יום שלם-לא רחוק מהעיירה האלשטאט , יותר נכון כ- 10 דקות נסיעה תגיעו לחוף רחצה מושלם בעיירה OBERTRAUN
את הוויז תכוונו ל- STRANDBAD OBERTRAUN
הכניסה לחוף חינם אך יש לשלם על חניה באמצעות מדחנים או באפליקציה EASYPARKING
בחוף יש מדשאות ירוקות עם גני שעשועים מושקעים, קיר טיפוס, מגרשי כדורסל וכדורכל, מתחם סקייטפארק והכל מפוזר בשלווה על חוף האגם הפסטורלי הזה.
בקקיץ יש מתנפחים במים ומגלשה קטנה, אם אתם רעבים יש במקום בית-קפה מסעדה שנקראת SEECAFE

מומלץ להגיע לכאן ביום חם שכן המים קרירים.
אנחנו היינו כאן כ- 6 שעות מבלי להרגיש שהזמן עובר.

אגם גוסאו- אחד האגמים הקסומים שיש בחבל זאלצקמרגוט. אני אישית מקדישה לו לפחות חצי יום בכל ביקור, אז קבלו ממני את חמשת האפשרויות לבילוי באגם:
* לרעבים- המסעדה על שפת האגם נחמדה לארוחת צוהריים/ ערב, גולת הכותרת- שטרודל תפוחים חם וקפה מלאנז׳.
* הקפת האגם ברגל- מסלול הליכה מישורי ברובו, כשעה הליכה -4 ק״מ בנופי הגלויה.
* שייט בסירת מנוע שקטה ,כ- 15 יורו לחצי שעה, תענוג של ניתוק- רק אתם והאגם.
* עליה ברכבל- ממש בכניסה למתחם האגם יש רכבל להרים הנישאים מעל, מסלולי הליכה ונוף מדהים אל עבר האגם. ( הרכבל חינם למחזיקי כרטיס ההטבות של זאלצבורגלנד).
*להכנס למים הצלולים – כן בימים חמים ניתן להכנס למים הקרירים להתרעננות, תביאו בגדי ים- הילדים שלי מאד נהנים מהרחצה באגם שכל כך מושך להכנס אליו, לשחות בתוך גלויה.

העיירה הקסומה סיינט וולפגנג:

 על שפת אגם WOLFGANGSEE שוכנת עיירה יפיפיה, בעיני היא יפה יותר מהאלשטאט הממוסחרת, היא לא המונית ויש לה טיילת יפיפייה לאורך האגם.
אם אתם לא ישנים בעיירה אפשר בהחלט להגיע לכאן ליום בילוי שלם?
אנחנו הגענו מגוסאו -50 דקות נסיעה.
תחילה נסענו לחניון P7 הנמצא ליד תחנת הרכבת שאפרברג שחגגה בקיץ 2023 130 שנה להיווסדה.
הגיעו לתחנה, שם אפשר לרכוש כרטיסים, אנחנו רכשנו כרטיס בשילוב עם שייט במעבורת. לכל הפרטים והמחירים כנסו לאתר, שימו לב שרכישה און ליין קצת יותר זולה וקניית כרטיסי משפחה כדאית יותר..
רכבת הקיטור האדומה תעלה אותכם לטופ של ההר לתצפית נוף שנחשבת לאחת היפות באוסטריה.
הנסיעה ברכבת די איטית ואורכת כ- 40 דקות לכיוון.
בטופ של ההר יש מסלולי טיול יפים, עמדות תצפית ובית קפה/מסעדה לרעבים.
אנחנו פרשנו שמיכה על הדשא הירוק והודנו לבורא עולם על היופי שיצר, פשוט וואו.
לאחר כשעה וחצי ירדנו חזרה.
בקומה השניה של תחנת הרכבת נפתחה מסעדה חדשה בשם EQ, אם מזג האוויר נעים ממליצה לשבת במרפסת הצופה לאגם. האוכל ממש טעים, מוגש יפה ובמחירים סבירים. ממליצה גם אם אתם לא באים לרכבת.
לאחר הארוחה חצינו את הכביש לעבר המעבורת העוברת בשלושת העיירות שעל  שפת האגם, סטרובל, סיינט גילגן וסיינט וולפגנג. השייט הזה היה אחד החווית המרגיעות בטיול, המים הצלולים המנצנצים כמו יהלומים, השמש המלטפת לקראת שקיעה והנופים של ההרים המקיפים את האגם הכחול היוו כמפלט מכל לחצי החיים.
שירדנו nהמעבורת טיילנו בעיירה הקסומה, ישבנו בקונדיטוריה טעימה ולגמנו קפה מלאנג’, נכנסנו לחנויות מזכרות והלכנו לאורך הטיילת הפרחונית עד לחניה. היה לנו יום מושלם.

בונוס- מסלול סודי ולא מוכר.  

בונוס- מסלול סודי ולא מוכר-  בעיירה באד גוורסן BAD GOISERN נמצא מסלול משפחתי מקסים ולא מוכר לקהל הישראלי. הגיעו לעיירה ותעלו במעלה ההר- כוונו את הוויז ל- RATHLUCKEN HUTTE  זוהי בעצם מסעדה טובה על ראש ההר שכדאי לשבת בה לאחר המסלול.
אז איך מגיעים? תעמדו עם הגב למסעדה ואז ממולכם יש שביל שנכנס ליער לכיוון שמאל. התחילו ללכת ביער סבוך בערך 15-20 דקות, באמצע הדרך יש התפצלות של השביל, קחו את השביל השמאלי, עד שתגיעו למנהרה, אחרי שתצאו מהמנהרה תראו פסלים מעולם האגדות עשויים מעץ מגולף המשיכו קדימה ואז תגיעו למרפסות תצפית לנופים מדהימים על העיירה  באד גווסרן ואפילו תראו את אגם האלשטאט. פשוט וואו! המסלול מפורט יותר בהיילייטס באינסטגרם בשם זלצקמרגוט.
האוסטרים קוראים לשביל, שביל האגדות FAIRY TALE TRAIL .

היכן לאכול-מסעדות אותנטיות מומלצות.  

הרבה פעמים תיירים נוטים לאכול את ארוחת הצוהריים שלהם באטרקציה עצמה, לא חלילה שזה רע, אך אם בא לכם לזוז ממש קצת מאזור הנוחות תמצאו מסעדות שרק המקומיים מכירים לכן אציין כאן שלוש מסעדות מעולות, שתיים מהן בעיירה גוסאו ןאחת מהן בעיירה בא גוורסן.

מסעדה עם שם קצת מסובך WELTERBE -WIRTSHAUS STEEGWIRT – מסעדה מקומית עם עיצוב מקסים ומזמין, בשעות אחר הצוהריים ערב מומלץ לשבת בחוץ (כשהגענו לא היה מקום בחוץ אז ישבנו בפנים באווירה כפרית) ,שומעים את זרימת המים מנהר הטראון לעבר אגם האלשטאט ובכלל אויירה תוססת ושמחה של מקומיים המגיעים לשתות בירה.
חשוב לדעת! המטבח נסגר ב- 20:30 לכן אם אתם בעניין של אוכל טוב בואו לפני.

GASTHOF GOSAUSCHMIED -מסעדה סופר טעימה השייכת לגסטהאוס בעיירה גוסאו, אכלנו שם בהמלצת המדריך שהיה איתנו בויה פראטה. 
הוא ישב איתנו לבירה בעוד שאנחנו הזמנו מנות טעימות כמו דג סלמון עשוי היטב, מנת גולאש מעולה שניצל וינאי וקינוחים טובים.
בעלת המקום מקסימה ולבבית – מומלץ לאחר הטיפוס בויה פרטה או  כמסעדה שקרובה למלון שהתארחנו בו- סומרהוף.

GASTHAUS ECHO – מסעדה מהממת מבפנים ומבחוץ בעיירה גוסאו. וגולת הכותרת , תעסוקה רבה לילדים, מול המסעדה יש מדשאות ירוקות עם המון מתקנים ומשחקים לילדים כמו טרמפולינה, שולחן כדורגל, ארגז חול, פינג-פונג ועוד המון…לילדים היה קשה לעזוב. האוכל היה טעים, בר סלטים, מרק שום מוצלח, רביולי תוצרת בית, לזני ועוד…

רוצים טיול חלומי?  

אז את כל הנ”ל הספקנו ב- 4 ימים מלאים בחבל המקסים הזה, משם המשכנו לאזור קפרון-פיסנדורף, אזור פלכאו וקינחנו במלון ספא מטורף בברכסטגאדן- תוכלו לקרוא עליו כאן. אין ספק שעוד נחזור לחבל האגמים כדי להתנסות בעוד מגוון אטרקציות שיש ויש המון.

כל הטיול מתועד בהיילייטסים באינסטגרם והטיול בחבל האגמים נמצא תחת השם SALZKEMMERGUT ואם אתם צריכים ייעוץ, תכנון מפורט מ-א עד ת מוזמנים לפנות אלי בדף צור קשר או באינסטגרם.
שלכם. הילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :