לשבור את הקרח – חופשה חורפית באלפים האוסטרים והבוואריים

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

חופשת חורף באלפים היא סוג של סיפור אגדה חורפי של דיסני, שווקי חג מולד אותנטיים, יין חם, מסלולים, אגמים,רכבלים, מלונות ספא מפנקים ועוד המון פינוקים. בואו איתי לטיול חורפי שיעשה לכם חשק לעלות על הטיסה הקרובה.

בחודש דצמבר 22 הצלחנו לברוח לחופשה זוגית בת 5 ימים עם זוג חברים טובים. הטיול תוכנן לפרטי פרטים ובסופו חזרנו עם טעם של עוד.

כרטיסי הטיסה למינכן הוזמנו מספר חודשים מראש בחברת לופטנהזה- יעד הנחיתה -מינכן.
שכרנו רכב, כמו תמיד, בחברת שלמה סיקסט עם 17% הנחה בלינק כאן.
ל
קוראי האתר יש גם הנחות באופרן ובעוד חברת השכרה מעולה בוינה, לכל ההטבות כאן.

טסנו רק עם טרולי והזמנו רכב מקטגורייה B אך בדלפק ההשכרה שידרגנו את הרכב לאודי A4 אוטומטית תמורת 100 יורו ל- 5 ימים.
שדה התעופה מינכן היה מקושט כולו לכבוד חג המולד, וכל יום עד השעה 20:00 במהלך דצמבר מתקיים שם שוק חד מולד ססגוני עם משטח החלקה על הקרח, מופעים, דוכנים והרבה שמח.
אז יוצאים מהשדה ומתחילים את הטיול, מצטרפים?
נסענו כ- 20 דקות נסיעה אל עבר המלון הראשון שלנו ל- 3 לילות הקרובים מלון ספא מצויין מרשת מריוט – מלון ווסטין גראנד.

את הכתבה המלאה כתבתי לאתר החדשות YNET  (כנסו בכיתוב). אך בגלל ששם אני מוגבלת בכמות המילים והתמונות אני תמיד משלימה באתר שלי, כי כאן יותר קל לעקוב אחרי כל הכתבות שלי.

מלון מעולה שהציון שלו בבוקינג ממש תמוה, פעם שניה שאנחנו כאן (היינו בקיץ עם הילדים).
המלון מפנק, חדרים ענקיים, מזרונים נוחים בטרוף שקשה לקום מהם, ארוחת בוקר עם בופה עשיר וטרי, קפה מעולה, מומלץ לשבת בטרסה שם יש המון אור מתקרת הזכוכית.
במלון יש ספא מפואר עם בריכה מחוממת גדולה, ג’קוזי, סאונות ופינות הרגעות מפנקות. בקומה ה-23 יש טרקלין עסקים עם אוכל ושתיה כל היום ומשם ניתן להשקיף על הנוף הפתוח לפארק העירוני הסמוך ולעיר מינכן המרוחקת כ- 3 ק”מ במונית אובר זולה או מטרו סמוך -מספר תחנות בלבד.
המלון מומלץ בחום לזוגות ולמשפחות המחפשות מלון 5 כוכבים במחיר זול יותר מיתר המלונות באותה הרמה.
לבדיקת מחירים וזמינות כאן.

העיר מינכן- חג מולד ואטרקציות רבות.

מינכן הפתעת בענק! עיר חיה ותוססת, המון שוקי חג מולד אותנטיים פזורים בכל פינה, אנחנו הכי אהבנו את שוק ימי הביניים, שם הדוכנים, התלבושות, המופעים והמאכלים בסנגנון התקופה – ממש חוויה. השוק ממוקם ליד ארמון הרזידנס.
ביום הראשון לקחנו מדריך מקצועי דובר עברית המכיר כל פינה בעיר, חיים איתן שמו. חיים הגיע עם ואן גדול שהיווה פתרון מעולה לקור של אותו היום.
ביקשנו מחיים שייקח אותנו לכפר האולימפי ושישחזר לנו את כל מאורעות מעשה הטרור שגבה את חייהם של 11 ספורטאים ישראלים, הסיור עם חיים היה מרגש ומוחשי, לתאום סיור עם חיים ניתן לתקשר איתו בווטסאפ – 491728418148+
ממש ליד הכפר האולימפי נמצא אולם התצוגה המרשים של יצרנית המכוניות BMW – הכניסה חינם, אך אם תרצו להכנס למוזיאון המרשים הוא בתשלום.
3 ימים במינכן עברו מהר, טיילנו בגנים האנגליים, צפינו בגולשים על נהר האייסבאך (כן גם כשקפוא וקר עדיין יש משוגעים לדבר), אכלנו בדוכני חג המולד הטעימים, צפינו במחליקים על הקרח בכיכר קארלפלאץ, המון יין חם, מסעדות אותנטיות (אחת מצויינת במלון שלנו).

ממינכן לזלצבורג

נסיעה של שעה וחצי בדרכים בצבע שחור- לבן, בגלל השלג, הגענו לעיר המהממת זלצבורג שלמרות השלג שירד עלינו והקור ששרר באותו יום -הרגשנו חמימות בלב.
העיר כולה הייתה מקושטת לכריסטמס, שוווקי חג מולד קטנים בין הסמטאות, דוכנים לקינוחים אותנטיים טעימים והמון מזכרות אוסטריות טיפוסיות.
השוק המרכזי של זלצבורג ממוקם בכיכר העיר העתיקה ליד הקתדרלה אך בעיני השוק הכי אותנטי ומיוחד נמצא למעלה במצודה שם יש אוורית ימי ביניים, דוכנים, יין חם וקונצרטים חיים -תרגישו לגמרי בתקופה אחרת.
העלייה למצודה היא חובה לכל המבקר בעיר במהלך כל השנה, מעבר למיצגים ולחדרים המסתוריים הנוף הנשקף מלמעלה 360 מעלות של עיר מיוחדת והרי האלפים הנישאים עושים לגמרי את היום. במצודה יש מסעדה פנורמית עם נוף מדהים, האוכל פחות וואו אבל לגמרי אכיל.
רוצים לקרוא עוד על כריסטמס/ חופשת חורף בזלצבורג מוזמנים גם לפוסט הזה עם המון פרטים על לינה מומלצת, כרטיס הטבות משתלם ועוד.

מסעדה פנורמית במצודה
שטרודל תפוחים מסורתי

מזלצבורג לברכסטגאדן - מלון ספא מדהים.

לאחר יום שלם בזלצבורג נסענו כחצי שעה לעיירה הציורית ברכסטגאדן, טיפסנו במעלה ההרים והגענו למלון ספא מדהים מרשת קמפינסקי.
KEMPINSKI HOTEL BERCHETSGADEN

מודה אני משוחדת – אוהבת מאד את רשת קמפינסקי מאז השהייה הראשונה שלי בעיירה בנסקו בבולגריה -שירות מדהים ותשומת לב לפרטים הקטנים, רשת מלונות מעולה וכחברת מועדון הם תמיד מפנקים בשדרוג חדר ובפינוקים קטנים.
המלון נמכר על בסיס ארוחת בוקר -בופה מושקע ואיכותי ובערב יש מבחר מסעדות מעולות עם מנות שף טעימות.
גולת הכותרת מעבר לנופים המדהימים היא הספא של המלון עם בריכה פנימית מחוממת וחיצונית עוד יותר מחוממת הצופה לנופים מדהימים, במתחם יש מבחר סאונות, חדרי מנוחה ,חדר כושר וטיפולי ספא. רשמתי על המלון בהרחבה גם בפוסט מלונות הספא המומלצים.

אז מה עושים בעיירה המקסימה הזאת בחורף? יש המון -תאמינו לי: שןק כריסטמס מסורתי ולא המוני, מרחצאות חמים, החלקה על קרח, שייט באגם המלכים הסמוך, טיולים בטבע – כן אפילו שמושלג, דרך פנורמית עם נופים מטריפים, רכבל נופי הפתוח כל השנה ועוד ועוד…

מברכסטגאדן לסיינט גילגן באוסטריה.

כשעה וקצת נסיעה נסענו לעיירה סיינט גילגן.

אחת התצפיות היפות באוסטריה – איך להגיע וכמה טיפים על הדרך ❤️🇦🇹
• כוונו את הוויז לרכבל בעיירה סיינט גילגן- שם הרכבל ZWOLFERHORN
• הכנסו לחניה עם מחסום ( החניה חינמית למי שעולה ברכבל)
• קנו כרטיסים לרכבל בחנות המזכרות ועלו איתו לעבר פסגת ההר, הדרך הנופית משגעת בכל עונה ( כאן צילמתי בחורף).
• בפסגה יש מסעדה פנורמית, נוף מדהים לכל אגמי החבל ומסלולי טיול בטבע.
• לאחר שתרדו מהרכבל סעו מספר דקות לעיירה סיינט וולפגנג היפה- עלו לתצפית ממגדל הכנסיה, שבו בבית קפה מסורתי בתוך העיירה, בקיץ אפשר להשכיר סירה ולשוט באגם, להשתזף על הדשא הירוק, להכנס למים הצלולים או סתם לשוטט בטיילת ולצפות בעוברים ושבים.
• משם אפשר לנסוע מספר דקות לעיירה סטרובל ו להתגלש במגלשות אלפינית מגניבות.אחלה יום טיול לבילוי באזור/

5 ימים בתוך סיפור אגדה הסתיימו להם במהרה- אנחנו עוד נשוב זה ברור.
יש לכם שאלות? מוזמנים לשאןל בתגובות, להצטרף לקבוצת ווטסאפ פעילה עם המון מידע, לעקוב באינסטגרם אחרי כל הטיולים ואם תרצו תכנון מסלול בהתאמה אישית מוזמנים ליצור קשר דרך יצירת קשר באתר.
לכתבה המורחבת באתר YNET לקריאה כאן.