קופיפי- האי הסודי שלי.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

קופיפי הוא קטן ומיוחד, שהתמסחר עם הזמן, אך אני מצאתי לכם את גן העדן היחיד שנשאר.

קופיפי הוא אי קטן ומקסים הנמצא בלב ים האנדמן השלו, עם מי הטורקיז המנצנצים כמו יהלומים.

בשנים האחרונות האי התמסחר ברמות מטורפות, בעיקר לאחר צילומי הסרט “החוף” בכיכובו של לאונרדו די קפריו (מומלץ לצפות בסרט כדי להבין את ההבדלים).

פעם ראשונה שלי בקופיפי הייתה בשנת 2003, אז היו בו מספר מלונות, הרחובות היו פסטורליים, לא היו המוני תיירים, והמקום השרה תחושת חופש עילאית.

בשנת 2004 חזרנו אני ובעלי לירח דבש באי, ועזבנו אותו 4 ימים לפני הצונאמי המחריד.

לאחר הצונאמי תושבי האי החלו בשיקומו ובנו עוד ועוד בתי מלון, האי נעשה צפוף יותר והמוני יותר, לכן כשחזרנו אלין לפני מספר שנים, מצאנו רצועת חוף יפה ומבודדת המרוחקת מהאי המרכזי, כ- 25 דקות הפלגה בסירת לונג טייל, מהמזח הראשי של האי, אליו מגיעות המעבורות מפוקט, קרבי ו קו לנטה.

המקום המדהים הזה מתאים בעיקר לזוגות בירח דבש ופחות למשפחות, למרות שראינו משפחות עם ילדים שבילו כל היום בבריכה ובים, כי יותר מזה אין פעילויות לילדים.

שם המלון שהוא גן עדן פרטי נקרא:

PHI PHI ISLAND VILLAGE

הבריכה המדהימה.

המלון הקסום הזה מתפרש על שטח נרחב, במלון תמצאו בונגלוס פזורים בג’ונגל הפראי, ברמות מחירים שונות, אנחנו היינו בחדר הסופיריור הבסיסי, והוא בהחלט מספיק, ההבדל בינו לבין הדילקס הוא הקרבה לחוף, החדר השלישי בקטגוריה הוא הג’וניור סוויט המתאים יותר למשפחות בשל גודלו, כך שבאמת לא משנה איזה חדר תבחרו, מבטיחה לכם שתהנו.

בונגלוסים פזורים בג'ונגל.
סופיריור בונגלוס.

מה אוכלים במלון? השהייה במלון כוללת ארוחת בוקר מלאה ומשביעה ביותר, הכוללת הכל מהכל, אין סוף מבחר, והשוס, עמדת פירות טרופיים מכל הסוגים והמינים. טעים!

במלון תמצאו מספר מסעדות יפות לארוחת צהריים וערב (שטח נרחב כבר אמרתי?).

האוכל במסעדות מוגש בצורה מאד אסטתית, איכות החומרים ברמה מאד גבוהה, הכל טעים, והמחיר כולל גם את הנופים הפראיים מסביב.

החסרון: יקר במימדי תאילנד.

מה הפתרון? מאחורי המלון לכיוון מערב תמצאו כפר מקומי קטן ושם תמצאו מספר מסעדות תאילנדיות מסורתיות ופשוטות, מכוני מסז’, מכולת קטנה והכל בזול, מחירי תאילנד הרגילים.

אכלנו פעמיים במסעדות בכפר והיה מאד מוצלח, עשינו מסז’ אצל המקומיים ושם דווקא הייתה נפילה.

מחירי המסז’ים במלון יקרים, אך לאחר הנפילה במסז’ בכפר, גילינו שיש במלון מבצעים שווים לשעות הצהריים, עשינו מסז’ תאילנדי בספא של המלון בעלות של כ- 200 ש”ח, אך שווה כל באט/שקל.

אחד המסז’ים הטובים שעשינו.

הספא עצמו מפואר ואותנטי וכולל סאונות וג’קוזי פרטי הצופה לנוף המפרץ. חלום.

פירות טרופיים בארוחת הבוקר.
ג'קוזי פרטי בספא.

מה עושים בבידוד הזה? ת’אמת כלום, וזה הכי כיף, בטן גב בבריכה המדהימה, להשתזף על החוף עם החול הלבן, להשתכשך במי התכלת הרגועים, לעשות קצת שנורקלים, לשבת ולהתנדנד על הערסלים הפזורים בין העצים, לאכול פירות וסתם לקרוא ספר טוב, פשוט להתנתק. הכי כיף.

למי שרוצה לצאת לטיולים באי או לעשות קניות יכול לשכור סירת לונג טייל עם נהג ולשלם לפי שעה או לפי יום, למלון יש הסעות לאי המרכזי פעמיים ביום בעלות של כ- 200 באט לאדם לכיוון. 

אנחנו שכרנו סירה ל- 3 שעות וביקרנו באי הקופים, במאיה ביי שהתמסחרו לעייפה, ות’אמת למי שלן בגן העדן הקסום הזה, לא צריך לצאת ממנו, למי שעוד לא היה בעבר בתאילנד או בקופיפי ליי, מומלץ כן לבקר במקומות היפים הללו.

אנחנו ביקרנו בעבר קצת לפני המסחור, אז אחרי המסחור קצת התאכזבנו.

לאחר 3 לילות בגן העדן, חזרנו ללילה אחד באי המרכזי.

באי המרכזי ממליצה לכם על 2 מלונות שישנתי בהם, והם מומלצים בעיני.

הראשון ISLAND CABANA

השני: PP PALM TREE

לחצו על הלינק לבדיקת זמינות ומחירים, וכמובן להתרשם מתמונות המלון.

אהבתם את הפוסט? מוזמנים להרשם לרשימת התפוצה, ולעקוב אחרי סיפורי הטיול שלי באינסטגרם.

עוזבים את גן עדן.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :