אוסטריה-קיץ חלומי למשפחות.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

הוי אוסטריה שלנו, המדינה שאליה אנחנו נוסעים כל קיץ, שם אנחנו מוצאים את השלווה, השקט, הנופים המהפנטים, העיירות הציוריות , לאחר שנים של טיולים בהרבה מדינות, הגענו למסקנה -אוסטריה מספר 1 למשפחות.

מסלול טיול באוסטריה- קיץ 2022

בקיץ 2022 שוב מצאנו את עצמנו נוחתים במינכן וממשיכים משם לאלפים האוסטריים, שוב, ושוב….כל קיץ, ות’אמת מחכים לחופשה הזאת כמו זריקת מרץ לתא המשפחתי שלנו, אוסטריה מהפנטת אותנו כל פעם מחדש וההתרגשות  ופעימות הלב שלי כשאני מתקרבת לגבול לא נגמרת גם אחרי אין ספור ביקורים במדינת הגלויה הזאת.
במינכן אנחנו תמיד שוכרים רכב משלמה סיקסט או אופרן (יורופקאר) המחירים שלהם טובים וכוללים כבר את כל הביטוחים ולקוראי האתר השגתי הנחות יפות של 17% בסיקסט או 8% באופרן שגלומים כבר במחיר, להזמנות רכב במחיר משתלם ליחצו כאן.
את המסלול כולו רשמתי למגזין YNET, שם אני מעלה מידי פעם כתבות, בעיקר על אוסטריה, אך לצערי אני מוגבלת במספר המילים, ולכתבה הנוכחית לא הצלחתי להכניס את חבל זאלצבורג, שעליו כתבתי די הרבה, והתמקדתי במקומות חדשים כדי שכולם יכירו ושידעו שיש הרבה מה לראות מעבר לחבל זאלצבורג הקסום.
אחרי שעולה כתבה ב YNET אני משתדלת לפרסם פוסט נפרד על כל אזור כדי שתוכלו יותר להתמקד, רושמת לכם את סדר המסלול שלנו כדי שתוכלו לעשות העתק הדבק, וכמובן שאתם מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה כאן.

קבלו מסלול מושלם של שבועיים:
ובונוס נוסף ממני, בשל ריבוי השאלות ברשתות החברתיות החלטתי לפתוח קבוצת ווטסאפ ששם אפשר לשאול שאלות על כל אזור באוסטריה מוזמנים באהבה.

טיסה למינכן עם אל-על, השכרת רכב בשלמה סיקסט המעולים ונסיעה ללילה במלון קרוב למרכז מינכן – THE WESTIN GRAND ממליצה בחום! חדרים ענקיים, ארוחת בוקר שווה, בריכת שחיה/ ספא מפואר ועוד….אגלה לכם סוד…זה המלון 5* הכי זול, והציון שלו בבוקינג לגמרי מטעה.

נסיעה לחבל זאלצבורג עם עצירה בפארק רופולדינג, 4 לילות במלון האהוב שלנו בפלכאו, רכשנו את כרטיס זאלצבורגרלנד וטיילנו בחבל 4 ימים מהנים, כל המסלול מפורט בהיילייטס של זאלצבורגלנד באינסטגרם האוסטרי שלי.

3 ימים מופלאים בסאלבאך- הינטרגלם, אזור מעולה למשפחות, כתבתי פוסט מקסים על המסלול שלנו שם ועל כרטיס ההטבות החינמי שמקבלים שם.מוזמנים לקרוא.

3 ימים במלון ספא מפנק, לקחנו אתנחתא מכל האקסטרים ופשוט באנו לנוח במקום הנכון בזמן הנכון-מלון קמפינסקי דאס טירול.
פינוק, יוקרה, איתחול מחדש לנפש. מומלץ!

לכתבה על מלונות ספא נוספים כאן.

4 ימים בעמק צילרטל, עם כרטיס הטבות שווה ביותר, ילדים עד גיל 16 לא משלמים עליו (בליווי הורה או הורים).
2 לילות ישנו בגסטהאוס אוסטרי מסורתי בגרלוס- חוויה אותנטית.
לילה אחד לסיום מתוק במלון הכי מגניב בעמק COOLNEST מלון ספא עם נופים מטורפים.

חברים! אם אתם רוצים להמשיך לקבל עדכונים כדאי לעקוב באינסטגרם לכל הטיפים הכי עדכניים לאוסטריה, או להרשם לרשימת התפוצה של האתר.
לתכנוני מסלולים בהתאמה אישית מוזמנים לפנות בלשונית “צור קשר” או באינסטגרם.

לכתבה ב YNET למי שלא קרא- כאן.

כל המסלול בוידאו קליפ שיעשה לכם חשק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :