אילת – הכי קרוב לחו”ל בישראל.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

אילת שלנו היא תחליף נהדר לחופשה בחו"ל במיוחד בתקופת החורף שהדילים מאד מפתים.

בחופשת פורים 2020 היינו אמורים אני, בעלי ובננו רוי לטוס לטיול בר מצווה בהולנד, בשילוב עם ביקור באפטלינג ואטרקציות מגניבות באמסטרדם המשגעת.

פוסט מגניב שכתבתי על אמסטרדם כאן.

האח הקטן נשאר עם סבתא.

בדיוק הגיעה תקופת הקורונה! וכמו כולם, מצאנו את עצמנו מבטלים טיול שחיכינו לו בכליון עיניים.

החלטנו לא לוותר, ובכל זאת להגיע לנתב”ג, רק לא בתאריך הטיסה המקורי להולנד, אלא יום אחרי.

המזוודה גם ככה הייתה חצי ארוזה, ולרוי לא הייתה תחפושת לחג.

החלטנו לרדת לאילת.

מצאנו דיל מפתה, דרך ארקיע משבת עד שני, שני לילות ושלושה ימים מלאים, טיסות מנתב”ג, ומלון המלך שלמה 5 כוכבים, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מחיר הדיל כולו לאדם 540ש”ח.

טיסות לאילת, והגעה לעיר.

הטיסה כאמור יצאה מנתב”ג שהיה ריק בצורה מפחידה (שבוע לפני השבתת הלימודים והמשק), מטוס ארקיע גדול ומרווח, משך הטיסה, ממש בדיחה, 35 דקות בלבד.

נחתנו בנמל התעופה רמון החדיש והמפואר יחסית, הכל תקתק מהר, יצאנו לכיוון האוטובוסים של אגד, שילמנו ברב קו או שניתן לקנות כרטיס במכונות תמורת כ- 4.50ש”ח ותוך כ – 20 דקות ירדנו בתחנה, מרחק פסיעות אחדות ממלון המלך שלמה.

מלון ישרוטל המלך שלמה.

מלון המלך שלמה, המשוייך לרשת ישרוטל בעל דירוג של 5 כוכבים, הוא אחד מהמלונות הוותיקים בעיר, המלון עבר שיפוץ מקיף לפני מספר שנים אחדות, נכון שהוא לא מהמפוארים שיש, אך הוא אידיאלי למשפחות.

הגענו ביום שבת בשעת צהריים, המלון לא היה בתפוסה מלאה וקיבלנו חדר מקסים ומרווח עם מרפסת הפונה למרינה ולבריכה.

בחדר יש מיטה זוגית גדולה, ומיטת ספה נוחה היכולה להלין שני ילדים.

חדר אמבטיה מרווח, מיני בר ריק וחוץ מזה לא חסר כלום.

המלון עצמו, כמו שכתבתי מותאם למשפחות, יש המון הפעלות לילדים, מגלשת מים מלהיבה, ממלכת ילדים חדישה ומלאה באטרקציות מלהיבות, קיר טיפוס, מגלשה גבוהה ומתפתלת, חדרי יצירה, ג’ימבורי, חדרים עם פלייסטיישן ו ווי, מתקני מים לילדים ועוד המון דברים טובים.

רוי, כילד בן 13 נהנה במגלשת המים, ובמשחקי הפלייסטיישן.

ארוחות הבוקר במלון מצויינות ומגוונות, מבחר אדיר של מאכלים, המתאימים לכל סוגי הסועדים.

בבריכה יש מסעדה מעולה, עם מנות ענקיות, כל יום אכלנו שם צהריים.

ביום השני כבר חלקנו מנה אחת לשניים מרוב שהמנות נדיבות.

במלון יש שתי בריכות שחיה אחת עליונה ואחת תחתונה,המים בבריכה מחוממים לכ -26 מעלות, קר אבל מתרגלים.

במלון יש חדר כושר חינמי לאורחים, כניסה לספא וטיפולים בתשלום נפרד.

התמונות ידברו בעד עצמן.

הנוף מהמרפסת.
ארוחת בוקר.

אטרקציות.

מעבר לבטן גב בים ובבריכה, שאגב בחודש מרץ זכינו לימי שמש חמימים של כ- 28 מעלות, יש לאילת המון מה להציע.

לישראלים באופן כללי יש המון הנחות והטבות לאטרקציות דרך כרטיסי אשראי ומועדוני חברים שונים, מומלץ לנל את ההטבות ולחסוך עד כ- 50% הנחה לכל אטרקציה.

למי שעוד לא חווה שייט, מומלץ להפליג בסירת הזכוכית של ז’ול וורן.

חופים יפים תמצאו בריף הדולפינים, שזה בעצם אטרקציה בפניה עצמה, עם מתחמי זולה וטיפולים  (סתלבט על המים), שחיה עם דולפינים ועוד…

בחוף אלמוג שהוא שמורת טבע נדירה מומלץ לצלול עם שנורקלים.

החוף של מוש, הוא החוף שהכי תרגישו בו בחו”ל, שילוב של רוגע תאילנדי וחופי סיני השלווים.

בנוסף יש את מזרקות המים המרקדות\ קניות שוות ללא מע”מ, המצפה התת ימי,קניון הקרח שהפך לחצי לונה פארק, פארקים אתגריים, פארק תמנע הקרוב לעיר ועוד אין ספור רעיונות, אפשר בכיף להגיע לאילת לשבוע.

אנחנו כאמור הגענו לשלושה ימים, לא הספקנו את הכל, אך אציין מה הספקנו בשלושה ימים.

אטרקציות מומלצות שחווינו.

הפעילויות במלון ומגלשת המים סיפקו לנו כמה שעות של הנאה.

פארק הקרח, הקניון החדיש והמפואר של אילת מלא באטרקציות מגניבות, יש שם משחקייה ענקית עם המון משחקי וידאו, ומתקנים מגניבים.

בקניון עצמו יש גם מבוך מראות, פארק חבלים, ועוד מלא משחקים ומתקנים שמעבירים זמן לילדים.

גולת הכותרת של המקום, משטח ההחלקה על הקרח האולימפי השני בישראל (אחרי מטולה), אין ביקור שלם באילת בלי להחליק על הקרח.

כמחליקת עבר בנבחרת ישראל, כל פעם שאנחנו באילת אני מביאה עימי את נעלי ההחלקה שלי, הפעם הבן שלי רוי הצטרף אלי לשיעור פרטי שהעברתי לו, איזה כיף היה.

בנוסף כל שעתיים יש במשטח ההחלקה הופעות של מחליקים אומנותיים מבית הספר להחלקה של אילת. מחליקים ומחליקות עם תלבושות ססגוניות ומוזיקה קצבית.

בנוסף יש בקניון מן דוכן שנקרא אקווה ספא (קומה שניה), יש להם ספא דגים, ומיטות מסז’ מפנקות ועוצמתיות.

עברנו שם ויש להם מבצע 3 טיפולים של 20 דקות ב 100ש”ח.

רוי עשה ספא דגים לרגליים, נתנו לו 40 דקות במקום 20.

אני ורן התפנקנו במסז’ מעולה, הכולל גם משקפי טיסה שעושים לכם מסז’ באיזור העיניים, תענוג.

אם תסתכלו לעבר התקרה, תראו זוגות של ילדים עושים אומגה מסביב לקניון העגול, אטרקציה חדשה יחסית ומגניבה.

מופע WOW

ממליצה בחום ללכת למופע וואו בבימויו של חנוך רוזן המוכשר.

הכרטיסים לא זולים, אך למי שלן במלונות ישרוטל זכאי להמחה משמעותית, ולכבוד פורים היה גם מבצע 79ש”ח לכרטיס – שווה.

שעה וחצי של הנאה צרופה, אפקטים שווים שלא מביישים הופעות בלאס ווגאס הרחוקה.

כל שנה ההפקה משתנה לנושא אחר, מנסיון של מספר הופעות שלהם, כולן מדהימות.

לפרטים על המופע כנסו לכאן.

המצפה התת ימי

תמיד כיף לחזור לשם ולצפות בעולם הכרישים החדש והמושקע, בהאכלת צבים, צפייה בדגים נדירים, וירידה במדרגות המצפה מתחת לפני הים לצפות בשוניות האלמוגים.צבע המים באיזור חופי המצפה מזכירים במעט את חופי תאילנד.

אפשר בכיף להעביר שם שעתיים – שלוש, במיוחד אם אתם עם ילדים ומתבגרים.

מחירי הכניסה לא זולים, אך מצאנו הנחות עם כרטיסי האשראי והמועדונים שברשותנו.

לפרטים ומחירים על המצפה כנסו לכאן.

האקווריום במצפה התת ימי.
דגים נדירים.

מעבר לכל זה טיילנו בטיילת הנעימה והנקיה,הדוכנים כבר לא שם ועברו למן שוק מסודר ברחבה אחת, ישבנו על חוף הים אכלנו במסעדות מזדמנות על הטיילת. האוכל בארץ אף פעם לא מאכזב.

היה ממש כיף ומשחרר, ושמחנו על הספונטניות שנפלה עלינו וחגגנו מיני טיול בר מצווה בשיראל שלנו ועוד במחיר שפוי.

שבוע לאחר שחזרנו אילת נסגרה.

אני כותבת שורות אלו בזמן קורונה, התיירות כרגע מושבתת בארץ ובעולם, ולנו נותר להתפלל שנשאר בריאים כדי שנוכל להמשיך לתכנן יחד טיולים.

בשבילנו טיולים הם החיים.

עד אז מוזמנים להנות מפוסטים של טיולים באינסטגרם שלי או בקבוצת הפייסבוק חו”ל זה כאן.