בין מינכן לאלפים האוסטרים

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

מינכן מהווה יעד נחיתה אידיאלי לטיול באלפים האוסטריים, ומעבר לשנת לילה בדרך לאוסטריה העיר בהחלט מספקת אטרקציות משפחתיות רבות ושוות, ובהחלט כדאי להקדיש לה לפחות יומיים ואף יותר. אנחנו עוד נחזור....

בין מינכן לאוסטריה- מלונות ואטרקציות.

העיר מינכן בגרמניה הוא יעד הנחיתה המועדף עלי לטיול באלפים האוסטרים, שדה התעופה נעים ומזמין, מבחר רב של סוכנויות רכב, מבחר מלונות בקרבת מקום ונקודה יציאה נהדרת לטיול באלפים האוסטרים, כשעה וחצי לחבל טירול -אזור ווילדשונאו (מסלול כאן), או כשעתיים- שעתיים וחצי מזאלצבורג והעיירות סביבה.
כלקוחות נאמנים אנחנו תמיד שוכרים רכב משלמה סיקסט ולקוראי האתר השגתי הנחה של 17% הגלומים במחיר, כנסו לאתר.

בקיץ 2022 טיילנו שבועיים באוסטריה ופעם ראשונה שהקדשנו 24 שעות למינכן.
התארחנו לילה אחד במלון מושלם שלילדים היה קשה לעזוב, שעליו ארחיב בהמשך.
רוב הנוחתים במינכן ישנים בה לילה לפני או בסופו של טיול באלפים וכאן אני רוצה להמליץ על מלון מומלץ שהתארחנו בו בקיץ שעבר, ליד שדה התעופה – 5 דקות נסיעה ברכב או בשאטל/אוטובוס במחיר סמלי של כ -1.20 יורו לאדם לכיוון.

מלון נובוטל מינכן איירפורט – אחלה מלון להעביר בו לילה, חדרים נוחים, למשפחה מומלץ לקחת שני חדרים צמודים, יש חדרים עם ספה נפתחת לילדים אך זה מתאים בעיקר עם ילדים קטנים.
ארוחת הבוקר במלון מספקת ומגוונת, עלותה כ- 18 יורו לאדם אך ילדים עד גיל 16 אוכלים חינם בליווי ההורים, במקרה שלנו שילמנו 36 יורו לזוג+ 2 ילדים – שווה בהחלט, מה גם שאין באזור מסעדות במרחק הליכה.
לבדיקת זמינות לחצו על הלינק האדום.

מלון נובוטל מינכן איירפורט - מתאים ללילה לםני או אחרי טיסה.

נחיתה במינכן

אז איך מגיעים למינכן? בימים אלו רק חברות התעופה אל- על ולופטנהזה טסות לשם, ניתן כמובן לטוס עם קונקשן דרך טורקיה / יוון ועוד ערים באירופה.
מטעמי בטחון הנחיתה במינכן מתבצעת בטרמינל F המבודד, חסרון-בנחיתה, הרבה הליכה להשכרת הרכב, יתרון – לפני החזרה לארץ מספיק להגיע כשעה וחצי-שעתיים לפני הטיסה כי כל  תהליך הצ’ק אין, בידוק, ביקורת דרכונים בחלל אחד.

THE WESTIN GRAND MUNICH

כ- 20-25 דקות נסיעה קלילות משדה התעופה מינכן תגיעו למלון גדול ומרשים,ווסטין גראנד מינכן, מרשת מריוט. כבר בכניסה למלון תרגישו חמימות ויוקרה למראה הלובי המרשים והמעוצב בטוב טעם.
הגענו בשעות ערב די רעבים מהטיסה, וירדנו לקומה מינוס 1 לבית בירה/מסעדה גרמנית טיפוסית מעוצבת עם אלמנטים אותנטיים, המנות גדולות והאוכל טעים, ממליצה על מנת השניצל עגל שהולך טוב עם ריבת אוכמניות ומלווה בתוספת וסלט ירקות.

לאחר ארוחת הערב עלינו לשני החדרים שהזמנו – 2 חדרי דילקס קינג (החדר הסטנדרטי במלון) בקומה 20 עם נוף מדהים לפארק ירוק ולעיר המרוחקת כ- 3 ק”מ מהמלון, נכנסנו לחדר הראשון מאד חמים ומרווח, חדר אמבטיה גדול, מכונת נספרסו, מזרונים לא מהעולם הזה בנוחות שלהם – ידוע ברשת מריוט., פתחנו את הדלת המקשרת וגילינו ששודרגנו לסוויטה עם חדר שינה וסלון, הכוללת 2 חדרי שירותים, אמבטיה, מקלחת, מכונת קפה, מערכת שמע, טלפון אלחוטי ועוד שלל פינוקים וואו, חבל שבאנו ללילה אחד…
הילדים היו מאושרים לראות שקיבלו בנדנות של קבוצת הכדורגל האהובה עליהם -ביירן מינכן, שוקולדים, סוכריות ושתיה מוגזת.
ובלי קשר למלון הספציפי הזה, רשת מריוט ידועה מאד בפינוקים הקטנים בחדר, בעיקר לילדים המתארחים ברשת.
גם במלון בוינה שטיילתי עם טום לבד הוא קיבל דובי ועוד כל מיני הפתעות בחדר.



מסעדה ובית בירה מומלצת במלון
קינוח קייזרשמהרן- סיפתח לקראת אוסטריה.

טיפ לחסכון– הרשמו בחינם למועדון ההטבות של רשת מריוט הצוברת לכם נקודות על כל שהייה, טיפולי ספא ועוד, ועם הנקודות הללו ניתן לצבור לילות מתנה, שדרוג החדר ועוד.
בנוסף עם אתם טסים הרבה עם קבוצת לופטנהזה וחברים בתוכנית המיילים MILES AND MORE, ניתן להמיר את הנקודות שצברתם בטיסה ללינות בבתי מלון כולל כמובן רשת מריוט, ויש כפל מבצעים- ניתן להשתמש בשני המועדונים בשהייה אחת.
ההצטרפות לשני המועדונים בחינם.

לאחר שנת לילה טובה במזרונים הנוחים ביותר – יש לינק לחנות המזרונים והמצעים של הרשת, הבעיה שאין משלוח לארץ.
וגם אגלה לכם שלאחר שישנו במזרונים הנוחים הללו רצנו לחפש בדיוק כאלו בארץ, ואפילו רכשנו.

ירדנו לארוחת בוקר מעולה בסגנון בופה עם מבחר אין סופי של מאכלים, ישבנו בפטיו מואר עם תקרת זכוכית, והרגשנו בבית קפה טיפוסי בפריז.

משם לספא המפואר של המלון הכולל בריכת שחיה ענקית ודי מחוממת, סאונות, חדר כושר, מיטות שיזוף לסתלבט – כיף. בהחלט מלון שילדים אוהבים ומתאים גם לזוגות ולאנשי עסקים.

בקומה 23 תמצאו את טרקלין העסקים המקבל גם משפחות ופתוח מידי יום מ- 8:00 בבוקר ועד 22:00 בלילה ומגיש כל היום משקאות, חטיפים, ומאכלים, הטרקלין מיועד לאורחי קומות הקלאב בלבד.
כדי להגיע למרכז העיר יש לקחת מטרו או טראם הממוקמים ממש ליד המלון, ומשך הנסיעה היא כ- 10-15 דקות.
מאד נוח, מה גם שהמלון נמצא ברחוב שקט ולא בתוך המולת העיר הצפופה.

הבריכה ומרכז הספא המפנק במלון.

אטרקציות עיקריות במינכן

למי שרוצה לבלות במינכן יום- יומיים לעיר יש הרבה מה להציע למשפחות

בקרבת מלון ווסטין תמצאו את הגנים האנגליים- הפארק העירוני האהוב על המקומיים, בפארק יש הרבה אטרקציות משפחתיות כגון רכיבה על אופניים, פעילויות ספורט, מסלולי טיול וגולת הכותרת פגודה סינית שמאד נעים לבקר שם ולהרגיש בארץ רחוקה.

מוזיאון קבוצת הכדורגל והאצטדיון של ביירן מינכן – אטרקציה שווה לאוהדים, סיור מודרך במוזיאון המרשים ובאצטדיון המהמם, ניתן לקחת אוזניות אודיו או סיור מודרך קבוצתי/אישי.
טום הבן שלי התעכב בחנות האוהדים שם קנה חולצה וכובע של הקבוצה, המבחר גדול והמחירים לא זולים, אך למי שעושה חבר מועדון באתר שלהם זוכה ל- 10% הנחה.

מוזיאון BMW – מומלץ לאוהבי הז’אנר אך לא רק, המון דגמי מכוניות מהעבר הרחוק, עכשוויות ועתידניות, הכל מלווה בהסברים על הפעולה של המנועים, על החומרים בהם החברה משתמשת, תוך כדי מיצגים אינטרקטיביים, אופנועים, משחקי וידאו ועוד.
המוזיאון שוכן בבניין מאד מרשים ומומלץ לשלב את הפארק האולימפי הכולל סיור באצטדיון, עמדת תצפית על כל העיר ואנדרטה חשובה לזכר י”א החללים של אולימפיאדת מיכן 1972.

פארק המים ארדינג – פארק מים מקורה וענקי, אחד הטובים באירופה, מלא מגלשות מים, ספא, אזורים שקטים למבוגרים, משפחות רבות נוהגות להתחיל או לסיים טיול בפארק הזה.

מינכן משופעת בעוד הרבה אטרקציות, צינתי את העיקריות, אך אני בהחלט מתכוונת להבא לבקר העיר לפחות 2 -3 לילות כדי ליהנות ממה שהיא מציעה.

מוזיאון ביירן מינכן וחנות המעריצים - מומלץ לחובבי הז'אנר

אטרקציות בין מינכן לאוסטריה

לנוסעים לחבל טירול עם ילדים, עם סטייה של 20 דקות מהדרך לטירול, ממליצה בחום על פארק שעשועים MARCHEN ERLEBNISPARK MARQUARSTEIN  זהו פארקשעשועים קסום בטבע שרוב המתקנים מופעלים על ידכם, מעבר למתקנים יש שם מלא מגלשות, מזחלות הרים, פינות ליטוף, רכיבה על סוסי פוני, טרמפולינות, בריכת כדורים גדולה ועוד המון הפתעות. הפארק אהוב על ילדים עד גיל 10, ואפשר בכיף להעביר כאן יום שלם.

לנוסעים לחבל זאלצבורג עם ילדים ממליצה בחום על הפארק הקסום RUPHOLDING, אנחנו ממש נהנים לבקר בו כמעט כל שנה אפילו שהילדים גדלו 10 ו 15 כולם נהנים, רכבת הרים, מגלשות מלהיבות וארוכות בתוך שק, והשנה הם פתחו גם מגלשות מים בתוך אבוב (לא נרטבים), מעבר למספר מתקנים הפארק ממוקם בתוך יער מהאגדות ורק מלהיות בתוך התפאורה הזאת זה סוג של קסם, יש מסלולי חבלים, גשרים, מגלשות נסתרות, משחקים בתוך דוכנים מעץ, טרמפולינות, ומסעדה אחת יפיפיה, ואתם חייבים להיכנס לשירותים שם, לא תאמינו שאלו שירותים בפארק שעשועים. נקיים, מבריקים ומפוארים.

לא רחוק מהפארק יש מגלשות הרים נחמדות, אך בעיני הפארק מספק כבר את הכל.

עוד עצירה מומלצת אגם המלכים, בילוי באגם המלכים KONIGSSEE המדהים השייך למדינת גרמניה. במקום יש מגרש חניה גדול בתשלום סמלי, ומשם יש ללכת כ- 10 דקות על הטיילת, עד שתגיעו לרציף המעבורת, קחו את המעבורת לתחנה הראשונה – 35 דקות שייט לכיוון, שם התחנה- SANKT BARTHOLOMA, כשתרדו בתחנה הראשונה לכו בשביל מאחורי הכנסייה למסלול מעגלי קליל ומקסים הנמשך כחצי שעה עד שעה, והוא מסומן היטב בשלטים צהובים.
בקרו באתר להתרשמות-

עד כאן להיום, מוזמנים לרשום בתגובות עוד מקומות יפים שאהבתם במינכן או באמצע הדרך בין גרמניה לאוסטריה, אל תשכחו לעקוב באינסטגרם שם עולה מידי יום מידע יקר ערך למטיילים בגרמניה-אוסטריה ועוזר לאלפי מטיילים לטייל נכון, ולהצטרף לרשימת התפוצה של הבלוג.
מוזמנים לפנות בלשונית צור קשר לבניית מסלולים בהתאמה אישית.

שלכם. הילה

הפארק שאהוב על מקומיים - מומלץ בדרך לטירול
מגלשות מים חדשות בפארק רופולדינג הקסום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :