דיסנילנד פריז – הילדים זה סתם תירוץ…חופשה במחיר בדיחה.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

צרפת

דיסנילנד הוא פארק שעשועים חלומי, גם לילדים וגם לילדים שבנו, חופשה בדיסני לא חייבת להיות יקרה, בואו תקראו איך עושים את זה נכון.

טיסה נעימה....מיקי אנחנו באים...

טירת החלומות שלנו

לאחר נחיתה בשדה התעופה שארל דה גול בפריז, חיכה לנו נהג הסעה שהוזמן מראש , חברת RSTRANSPORT,בעלות של 55 יורו לנסיעה ישירות למלון במתחם הדיסנילנד.

סגרנו לנו כחצי שנה מראש את טירת החלומות שלנו vienna house dream castle, מלון מקסים שעובד בשת״פ עם דיסני, וקרוב לפארק ( 7 דקות נסיעה), יש ממנו הסעות לדיסני כל רבע שעה, גם בהלוך וגם בחזור- חינם. עלות המלון היא כמובן שליש מחיר מהמלונות שבפארק עצמו, והוא לא פחות יפה,3 לילות עם ארוחת בוקר מאד עשירה, בריכת שחיה מחוממת, ספא, מוצרי לאוקסיטאן באמבטיה, ועוד המון פינוקים 850₪.

חדרי המלון מאד מרווחים ומעוצבים כחדרים בתוך טירה וכוללים מיטת קינג סייז, ומיטת קומותיים עם וילון הפרדה (מאד נוח), כמובן שיש גם חדרי משפחה וסוויטות מרווחות.

ארוחות הבוקר מגוונות וכוללות מאכלים חמים כגון חביתות, ביצים, נקניקיות, ירקות חמים, וכמובן מגוון מאכלים קרים כגון יוגורטים, פירות, קורנפלקס,ממרחים ועוד… וגולת הכותרת, קוראסונים טריים הנאפים במקום.

בלובי המלון מפוזרים כל מיני מתקני משחק, בתשלום נוסף, חנות מזכרות של דיסני, והכל תחת עיצוב של טירה מהאגדות.

סביבת המלון מדהימה, מאחורי המלון יש המון ירוק ומרחבים פתוחים, אגם קסום, שבילי הליכה ומתקני שעשועים לילדים.

את המלון הזמנתי מאתר מדהים שעבדתי איתו בעבר בשם happyrooms, המחירים שלו תמיד היו הכי משתלמים, לצערי הרב האתר נסגר ואת המלון ניתן להזמין בבוקינג ושאר האתרים במחיר דומה.
לפי דעתי מיותר לשלם יותר מכפול למלון בתוך הפארק, גם ככה כמעט ולא נמצאים במלון.
זה אמנם נוח שהמלון בתוך הפארק והוא בהחלט מתאים למשפחות שרוצות חוויה קצת שונה או בעלי תקציב לכך. אך רוב המלונות של דיסני מרוחקים מהפארק כ 10-15 דקות הליכה,למעט המלון המרכזי שבתוך הפארק.

טיפ:ככל שתזמינו את המלון מראש, המחיר יהיה יותר זול, בדיסני המלונות מתמלאים מהר במשך כל השנה.

טיפ מנצח: אמרתי לבן שלי שמיקי מאוס מסתובב בלילה בין החדרים ושם לכל ילד הפתעות ליד הדלת נו בכל זאת דיסני והחלומות.. קניתי מלא הפתעות במחירים מגוחכים בעלי אקספרס, ביגוד של מיקי מאוס, אוזניים, שעונים, כובעים, פנקסים, עפרונות,מדבקות ומה לא… אפילו לעצמי, ההפתעות חיכו כל בוקר ליד המיטה, לפני שרוי התעורר, ובהחלט עשו את היום ,מה שהוריד ממני את האמרה הידועה של ילדים ״אמא תקני לי״… מה שגם בפארק הפנקס הכי פשוט עולה 5 יורו… המתנות בהחלט סיפקו את הצורך.

דיסני
טירת החלומות שלנו.
כניסה למלון.

איך נכנסים? היכן כדאי לרכוש כרטיסים?

כרטיסי כניסה לפארקים: קנינו כרטיסים לשני הפארקים: הסטודיו ודיסני לכל יום בנפרד בעלות של 35 יורו לכרטיס, הכי זול שיש לאחר שחרשתי את כל האתרים המוצעים. (70 יורו לשני הפארקים)
כרטיס לסופרלנד/לונה פארק ללא הנחות עולה כך…הזוי…
האתר שממנו רכשתי  מאד אמין ומומלץ, מדפיסים את הכרטיסים מהמדפסת הביתית.
ניתן לרכוש גם כרטיסים משולבים לשני הפארקים ביום אחד, חבילות של מספר ימים, כרטיסים משפחתיים ועוד…

מתי כדאי לבקר בפארקים?

יומיים בדיסני: היינו בימים חמישי ושישי, ימי אמצע שבוע באירופה, ימים שאין חופשה לתלמידים, רק אצלנו ראש השנה, מזג אוויר נפלא סביב 21 מעלות, הפארקים לא עמוסים, תורים סבירים בהחלט.

הדיסני תמיד מלא במהלך כל השנה, אך ספטמבר הוא חודש אידיאלי לביקור הן מבחינת עומס והן מבחינת מזג האוויר הנפלא.

המלצה שלי:להמנע מביקור בימי סוף השבוע- שבת וראשון.

פארק הסטודיו -הופעות ומתקני אקסטרים.

ביום הראשון ביקרנו בפארק הסטודיו, הנמצא צמוד לפארק דיסנילנד הגדול.

פארק הסטודיו לא גדול ואפשר לסיים אותו בחצי יום, בפארק יש המון הופעות בעיקר של אפקטים מהסרטים, ומתקני אקסטרים נבחרים.

המתקן הכי מפחיד שם: רכבת ההרים של אירוסמית’, והמתקן הכי כייפי “רטטוי” הסרט של דיסני עם העכבר החמוד.

כנסו לאתר של הסטודיו והתרשמו מהמתקנים הפזורים.

כדאי לקנות photopass, למי שלא מכיר, זהו כרטיס עם ברקוד וכל התמונות שאתם מצטלמים עם הדמויות ( עם צלם מקצועי) וכל הצילומים האוטומטיים שיש במתקנים נשלחים לאפליקציה המיועדת לכך או שניתן לצפות בתמונות דרך המחשב באתר המצויין על הכרטיס, התמונות האיכותיות נשמרות באתר או באפליקציה שנה שלמה וכמובן ניתן לפתח  אותם לכל מטרה (הדפסה על חולצות, כוסות וכו’ בחצי מחיר מהפארק עצמו) כשאתם חוזרים ארצה. עלות הכרטיס 60 יורו,שזה מאד משתלם כי כל תמונה עולה בסביבות 10-15 יורו. הכרטיס תקף ל- 10ימי צילום רצופים, וניתן להעבירו בטווח הימים המצויין, חיסכון אדיר למשפחות, וכמובן מקל עליכם מסחיבת מצלמה.
יצאנו עם 40 תמונות איכותיות.
מומלץ להוריד את האפליקציה של הphotopass לנייד לפני הביקור- חוסך זמן.

דוגמא לצילום בפוטופאסס מפארק הסטודיו.
פארק הסטודיו- כל הביגוד של מיקי מאוס הוזמן בעלי אקספרס, ניתן לקנות מדבקת גיהוץ של מיקי מאוס ולגהץ אותה על כל פריט בד.

דיסנילנד פריז

הפארק הגדול מהמם ומהנה ביותר! ניתן לבלות בו בכיף יום שלם ואפילו יומיים ולא יימאס, המון מתקנים מגניבים, למרות ש 25 שנה הם לא שינו יותר מידי וזה כל היופי, התורים למתקנים בחודש ספטמבר סבירים , גג חצי שעה למתקן, אם יש לכם ילד/ילדה בעלי הפרעות קשב ניתן להביא מרופא המשפחה מכתב באנגלית המעיד על כך, ולהציג אותו בעמדת המודיעין בדיסני. אתם תקבלו כרטיס פאס המקנה כניסה לכל המתקנים ללא תור, בנוסף בעלי כרטיס נכה מביטוח לאומי גם תקף וגם הוא מקבל כרטיס דילוג על התור. הכרטיס מיועד לעד 5 נפשות, בתנאי שבעל הכרטיס עולה אתכם לכל המתקנים.

המתקנים מגוונים ומתאימים מגיל 0-99, ארשום את השניים שהם מאסט, כמובן שיש עוד המון אבל בשביל זה תצטרכו לנסוע לשם ולנסות. מצורפות מספר תמונות להמחשת החוויה.
המתקן הכי מושקע: it’s a small world
המתקן הכי מלהיב: רכבת ההרים: Big thunder mountain

המתקן הכי מושקע It's a small world
רכבת ההרים הכי מלהיבה, תמונה צולמה מה פוטו פאס,Big thunder mountain
צילום מקצועי עם כרטיס פוטופאס
פסלים מושקעים ברחבי הפארק.
עליסה בארץ הפלאות.

התהלוכה הקבועה של 17:30 מושקעת בטרוף, מומלץ כבר ב 16:45 לתפוס מקום על המדרכות של ה main street., אחת התהלוכות המושקעות שתראו אי פעם. חוויה!

כל הדמויות המוכרות מסרטי דיסני ב 25 שנה האחרונות מופיעים שם, תלבושות מעוצבות, רקדנים ולהטוטנים.

התהלוכה המושקעת.
מחגים ברחוב הראשי לבאי התהלוכה.

טיפים חשובים לביקור בפארק

*מומלץ לבוא עם טרולי קטן או תיק עם גלגלים כדי לא להסחב עם שקיות ותיקי גב מעיקים.ניתן גם לשכור עגלות לאחסון הדברים, עגלות ילדים וגם לוקרים לאחסון מזוודות/טרולי לבאים משדה התעופה ישירות לפארק.

לפני העליה למתקנים יש חניה לעגלות, מנסיון אף אחד לא נוגע בהם עד שתסיימו (כמובן לא להשאיר את דברי הערך שם).
*אסור להצטלם עם מוט סלפי, כשהצטלמנו אחד העובדים בפארק העיר לנו על כך, לא התווכחנו אך לא מובן למה?
*מומלץ להוריד את האפליקציה של דיסנילנד פריז לנייד כדי לעקוב אחרי זמני התורים, ניווט למתקנים וכו׳.

*הורים לילדים ולילדים שביננו, מומלץ להגיע מחופשים בתחפושות מהארץ או מאתרי האינטרנט, אביזרים ותחפושות בפארק במחירים מרקיעי שחקים. אנחנו רכשנו באתרי האינטרנט אוזניים של מיקי ומיני מאוס, שעונים, חולצות ועוד….גם במלון בארוחת הבוקר תיתקלו במבוגרים מחופשים יחד עם ילדיהם. כיף!

*מופע הזיקוקים המרהיב של דיסני מתקיים בשעה שהפארק נסגר (תלוי בעונה), מופע זיקוקים מרהיב ביופיו, חובה להשאר!! לצערי רוי רצה לחזור מוקדם למלון כדי לבלות בבריכת השחיה הפתוחה עד 22:00, לא הצלחתי לשכנע אותו, למזלי צפיתי במופע המדהים כשהייתי בביקור של יום אחד בדיסנילנד פריז לפני מספר שנים.

אוכל בפארק, היכן אוכלים בתקציב שפוי?

האוכל בפארק במחירים סבירים עד יקרים, יש קולרים של מים קרים פזורים ליד השירותים, וניתן למלאות בקבוקים. ניתן להכניס אוכל מבחוץ, הבאנו איתנו מהארץ קצת חטיפים וממתקים,כוס קפה הפוך ושאר חטיפים קטנים במחירים סבירים.

יום אחד אכלנו במקדונלדס שבדיסני ווילאג׳ ליד פארק הסטודיו, ארוחת ילדים 4 יורו ומבוגר 7.
ביום השני אכלנו בדיסני עצמו ארוחת ילדים ב 8 יורו הכוללת מנה עיקרית, תוספת, שתיה וקינוח ב 8 יורו וארוחת מבוגר בסביבות 12 יורו ( כנ״ל).
*ארוחת ילדים יכולה להתאים למבוגר, ההבדל רק בגודל השתיה.

מסעדות בדיסני וילאג'

באתר המצורף תוכלו לשוטט ולראות את כל המסעדות הקיימות בפארקים ובדיסני וילאג׳ כולל תפריטים ומחירים!!! כך תדעו מראש מה בתקציב שלכם ובכך תחסכו זמן בלחפש מסעדה שנראת לכם.

קניות...קניות ועוד קניות...

קניות/ פרימארק, סופר מרקט ועוד: כ 5 דקות נסיעה מהפארקים ומהמלונות שוכן לו קניון ענק עם כל המותגים,הנקרא val d’europe יש שם סופרמרקט עצום Auchan, עם מזון, כלי בית, צעצועים ומה לא במחירים זולים עד סבירים, בובת מיקי מאוס גדולה עולה למשל 12 יורו לעומת בפארק ב22 יורו.

בקניון עצמו נפתח לא מזמן סניף פרימארק רגוע ושליו בעל 2 קומות, לא ארחיב יותר מידי על המחירים הזולים, נהנתי להכנס לשם מכיוון שלא היו הרבה אנשים, הרבה תיירים עדיין לא מודעים שהחנות קיימת בקניון ובהחלט כיף ככה לערוך קניות בניגוד לערים אחרות ששם הסניפים בדרך כלל מפוצצים בקונים ואפשר פשוט להשתגע.ייתכן שבימים אלו הפרימרק כבר מפורסם, אך עדיין הקניון לא המוני, וכדאי להגיע בשעות הבוקר כשכולם בפארקים ולהנות מבוקר קניות רגוע.

בפרימארק הזה יש אגף שלם למוצרים של דיסני, כל המזכרות, הביגוד, התחפושות ברבע מחיר מהפארקים.

בנוסף יש המון רשתות במחירים טובים (תלוי בעונה), חנות של מעילי יוניקלו, חנות מקומית בשם פימקי עם בגדים יפים לנערות ונשים, מסעדות רבות בטווח מחירים זול עד בינוני, פעילויות לילדים ועוד המון דברים, לכן כדאי להתעדכן באתר ולראות מה יש באותו היום.
לקניון ניתן להגיע בהסעה חינם מהפארקים עצמם ( השאטל של המלונות שבאיזור הקניון) או רכבת rer A בעלות 1.90 יורו ולרדת בתחנה הראשונה. אנחנו לקחנו uber מהמלון בסביבות 9 יורו לכיוון.

אם עדיין אין לכם uber, אתם מוזמנים להרשם מהקישור הזה ולקבל עד 20ש”ח מתנה לנסיעה הראשונה.

ולמי שלא יודע מה זה uber, זהו שירות מוניות/הסעות של אנשים פרטיים המציעים את רכבם, לנסיעה אישית או משותפת במחיר זול, בד”כ מחברת מוניות מקומית, אפליקציית אובר פועלת במספר רב של ערים ברחבי העולם ומאד קלה לתפעול, הורידו את האפליציה, הכניסו אמצעי תשלום ואתo בפנים. מומלץ!

פריז- הוי פריז....

אחרי שלושה לילות מהנים בדיסני עברנו לעיר האורות פריז!! איזו התרגשות.

לאחר ארוחת בוקר אחרונה במלון בדיסני לקחנו את השאטל החינמי לכיוון הפארקים, שם גם נמצאת תחנת הרכבת של עיירת הדיסני  Marne la-valle- chesss chesssyy, קנינו כרטיסי נסיעה ברכבת ה- RER A בעלות של כ- 7 יורו לאדם, תוך כ- 40 דקות הגענו לתחנת uber – אופרה, עלינו במדרגות הנעות ולפננו התגלתה פריז במלוא עוצמתה, ובניין האופרה מתנוצץ מאחורינו.תעמוג!

בית האופרה בפריז.

איך לישון לילה בפריז במלון מרכזי מבלי לקרוע את הכיס?

כחצי שנה לפני הנסיעה הזמנו מלון 2 כוכבים ברובע 1, הכי מרכזי, קרוב מאד ללובר. מלון קטן ומאד פשוט, המחיר היה דווקא זול 100 יורו ללילה, שלושה ימים לפני הנסיעה החלטתי לבטל את המלון ולהזמין מאתר HOTWIRE המפתיע.

רציתי לבדוק האם אוכל לשדרג את החוויה בפריז במחיר מלון של 2 כוכבים.

למי שלא מכיר את האתר אז קבלו הסבר איך זה הולך…ואיך ניתן להוזיל את מחיר המלון בכ -50% הנחה:

איזור המלון ליד כיכר ונדום.

לאחר קבלת החדר יצאנו לחרוש את העיר מ 11:00 בבוקר עד 23:00 בלילה, נהננו מכל רגע ולא שמנו לב כמה מהר עובר הזמן.

הטיול בפריז היה מוצלח ביותר, רוי נהנה אפילו יותר מהדיסני, התחלנו באיזור הלובר, שנמצא מספר דקות הליכה מהמלון, הצטלמנו עם הפירמידה, וישבנו לצפות במזרקות היפות ובעיקר לספוג את האווירה הפריזאית.

מוזיאון הלובר.
מי לא אוהב חופשות?

ממוזיאון הלובר המשכנו מספר דקות הליכה,לגני טווילרי,ישבנו סביב הבריכה  המלאכותית והאכלנו יונים וברווזים שלא מפחדים מבני האדם ואוכלים מכף ידך (מומלץ להביא בתיק לחם יבש או  פירורי לחם בשקית). השלכת כבר מבצבצת, העלים נושרים, מזג אוויר חמים, תפאורה מהסרטים…

השלכת כבר כאן...

משם לשדרה הכי מפורסמת בעולם champs elysees מומלץ לאכול במסעדת quik הצמודה למקדונלדס, המבורגרים טעימים ולא יקרים,

שדרת שאמפס אליזה מאד רחבה ומשני צדדיה ניתן למצוא המון בתי קפה, מסעדות, חנויות עממיות לצד חנויות יוקרה, מועדון הלידו המפורסם, חנות של דיסני ועוד… הרחוב תמיד הומה אנשים ומומלץ לשמור טוב על חפציכם האישיים. באיזור זה ניתן לראות את הפליטים ומקבצי הנדבות, מחזה קורע לב, ולערייה אין הרבה מה לעשות. חשוב לציין שבמשך כל היום וחצי בפריז הרגשנו בטוחים מאד, יש אבטחה בכל מקום, ולא הרגשנו שום פחד להסתובב לבד.

משם לשער הנצחון,הסתובבנו מסביבו והתפעמנו מיופיו, ירדנו לרכבת תחתית לכיוון מגדל אייפל ( רכשנו כרטיסים חודשיים מראש- באתר הבית של המגדל) עלייה לטופ של האייפל חוויה מדהימה לילדים!!כיף לא נורמאלי!!

לרוכשים כרטיסים מראש באתר של האייפל, אין צורך לעמוד בתור, נכנסים בשעה שנקבעה לכם, עולים במעלית לקומה השניה, מסתובבים, צופים על הנוף המקסים ולאחר מכן מחכים בתור של 25 דקות לערך למעלית המעלה אתכם לקומה השלישית, משם כל פריז פרושה למטה אל האופק האינסופי, בילינו באייפל כ- 3 שעות בכיף גדול.

כשירדנו למטה, קנינו מאחד הרוכלים מגדל אייפל בינוני ממתכת, שיהיה למזכרת, מחזיקי מפתחות למשפחה ולחברים, מחירים טובים, ניתן כמובן להתמקח ולהוריד לחצי ממה שמבקשים.

קנינו גם כמה מקרונים טעימים והלכנו לגנים שלמרגלות האייפל champ de mars ועשינו פיקניק על המדשאות הרחבות, שם יושבים וצופים באייפל המקסים, כשהערב התחיל לרדת  התחלנו ללכת כ- 10 דקות הליכה לטרוקדרו נקודת תצפית אידיאלית לצפייה באייפל המנצנץ, ישבנו באיזור לאכול בפיצריה טובה תשושים ומאושרים. (מרוב שהיינו עייפים לא זוכרת את שמה, אך כל הפיצריות באיזור נראות טוב).

הנוף מהקומה השניה.
עוגיות מקרונים טעימות בכל פינה.
הגנים למרגלות האייפל

גלריית תמונות מיום הטיול

בשעת הלילה חזרנו למלון, שוב לא הרגשנו לרגע חוסר בטחון, מה גם שאיזור המלון אידיאלי מבחינת המיקום, איזור תיירותי ובטוח.

למחרת ( יום הטיסה) יום ראשון בבוקר, כמו יום שבת בישראל, הרחובות היו ריקים לחלוטין, מחזה בהחלט הזוי לעיר האורות והתיירים הבלתי פוסקים.

טיילנו ליד האופרה וכיכר ונדום ואכלנו ארוחת בוקר ברשת בתי הקפה Brioch doree,

הזמנו מונית אובר לשדה התעופה שיצאה בשעה 13:00, מספיק להגיע כשעתיים לפני ההמראה.

היה בהחלט טיול מוצלח… כבר מחכה לעשות שידור חוזר עם הבן הקטן….

עלות החבילה לדיסני בלבד הכוללת טיסה, מלון שווה עם ארוחת בוקר וכניסה ליומיים לפארקים 1300ש”ח לאדם בראש השנה (במקרה הטוב לילה בצימר בארץ…) בהחלט חלום שהתגשם…
תחיו…תהנו..תשארו ילדים והכי חשוב: שתמיד תגשימו חלומות.

לטייל זה לחיות.

מוזמנים להמשיך לעקוב גם בדף האינסטגרם הזה, להמשך השראה לטיולים בעולם.

כיכר ונדום הביום ראשון בבוקר, היכן כולם?