היכן ללון בחבל זאלצבורג

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

חבל זאלצבורג הפופולארי לטיולי משפחות, בשל כרטיס הטבות משתלם ואטרקציות רבות, טומן בתוכו מבחר רב של מלונות, דירות, צימרים אותנטיים ועוד, וכל הטוב הזה מוקף בנופי הגלויה שיש לאוסטריה להציע.

המומלצים שלי בחבל זאלצבורג

שנים שאנחנו מטיילים בחבל זאלצבורג, שנים של קריאת ביקורות על כל מקום אפשרי כמעט, ומה שלא ניסיתי שלחתי את העוקבים שלי בלב שלם שינסו בשבילי, ולשמחתי כולם חזרו מאושרים עם טעם של עוד, אז אם הצלחתם לתפוס מקום באחת מההמלצות הרווחתם.

אך לפני הכל חשוב לי לציין שכל ההמלצות נכונות לשנת 2023, וייתכנו שינויים שלא תלויים בי, כמו תחוזקת המלון/צימר, בעלות שמשתנה וכו’, לכן אודה לכם מקרב לב לעדכן אותי בכל בעיה שהתעוררה כדי שאוכל לעדכן את הפוסט.

הצימרים שאמליץ בפוסט זה ממוקמים באיזור זאלצבורגלנד ,שהוא אחד היעדים הפופולאריים ביותר לטיולי משפחות (ואפילו לזוגות).

גילוי נאות: הלינקים לצימרים הם מבוקינג, שם אני בדרך כלל מבצעת את ההזמנה בשל הנוחות וללא צורך בהעברה בנקאית הכרוכה בעמלות העברה רבות.
אודה לכם מקרב לב, אם תזמינו מהלינקים שלי, המחיר מבחינתכם לא משתנה, אך אני מקבלת עמלה צנועה וזאת בכדי להמשיך לתחזק את האתר, את התכנים הכי איכותיים על אוסטריה, ואת זמן העבודה הרב שאני משקיעה, זוהי המחווה שלכם אלי, ועל כך תודה.

טיפ חשוב: רוב הצימרים באוסטריה נקיים, בעלי נופים ומרחבים ירוקים, בעלים נחמדים ומסבירי פנים כך שקשה מאד “ליפול”, אם נתקלתם בצימר שהתלהבתם ממנו, תסגרו! התמונות לא משקרות (ברוב הפעמים).

בונוס ממני – הטבות להשכרת רכב במינכן או וינה בלינק.

פלכאו -FLACHAU

עיירה פופולארית למשפחות, ממוקמת קרוב לאוטוסטרדה A10 , ולנקודת יציאה מצויינת לטיולי כוכב.
בפלכאו ביקרנו המון פעמים, ואציין דווקא את המלון המשפחתי שהתארחנו בו פעמיים:

HOTEL FORELLENHOF FLACHAU

בעיני המלון הכי משפחתי וחמים שהיינו בו בחבל זאלצבורג, זהו מלון מקסים בניהול משפחתי, מעוצב בסגנון רומנטי עם נופים מטריפים.לעבר ההרים (לכן מומלץ להזמין את החדרים עם הנוף לשם).
במלון יש מתקני משחק לילדים, גן שעשועים וטרמפולינה, בריכת שחיה מקורה ומחוממת, ג’קוזי,מתחם ספא מפואר, ארוחת בוקר בסגנון בופה ברמה מאד גבוהה מכונת קפה מעולה, פירות וירקות טריים, מבחר גבינות, יוגורטים, מוזלי, חביתות, ביצים קשות, קינוחים ועוד. בחדר אין ערכת קפה, אך בעלי המקום ישמחו לספק לכם קומקום,וכוסות.
התמונות ידברו בעד עצמן – צפו בקרוסלת התמונות.

הנוף ממרפסת החדר, צפו גם בגלריית התמונות כאן מתחת.

FLACHAU WINKLE

בפאתי פלכאו, לאחר ששתי משפחות מרוצות חזרו ממלון הדירות המדהים הזה, יכולה לכתוב עליו בלב שלם. זהו מלון דירות עם מטבח מאובזר, חדרי שינה נוחים ומפנקים, הכל חדש לגמרי, מעבר למטבח המאובזר יש כל בוקר מזנון ארוחת בוקר הכלול במחיר, כך שזה חוסך לכם זמן והתעסקות כל בוקר לפני היציאה ליום טיול.
לילדים יש חדרי משחק פנימיים וחיצוניים, במקום יש שירותי כביסה בתשלום נוסף.

שם המלון דירות:

OFENTÜRL alpine living

תמונה באדיבות בוקינג.

SAALBACH-HINTERGLAM

אזור סאלבאך-הינטרגלם אמנם שייך לחבל זאלצבורגלנד, אך הוא ממוקם מערבית מרוב עיירות הכוכב הפופולאריות, האזור מאד קרוב לאטרקציות הרבות של קפרון וצל אם זה. בקיץ האחרון סגרנו מלון בעיירה הפסטורלית זאלצבאך במלון מקסים- סטייל מלון בוטיק המשוייך לרשת VAYA הפזורה בכל אזורי אוסטריה, בנוסף לכרטיס ההטבות של חבל זאלצבורגרלנד, שאותו רכשנו בנפרד, קיבלנו חינם מהמלון שלנו את כרטיס הג’וקר המשתלם, המקנה עליה חינם בששת הרכבלים באזור, מיני גולף, כניסה לבריכת השחיה עם מגלשות מים בעיירה ועוד הטבות שוות.
המלון שלנו :

VAYA Post Saalbach

מלון מעולה, על בסיס חצי פנסיון, יש חדרי משפחה מרווחים אך אנחנו הזמנו שני חדרים צמודים, חצי פנסיון כי המחיר בין ארוחת בוקר לחצי פנסיון היה זניח, האוכל בארוחת הערב היה ברמה של מסעדת שף, ארוחת בוקר סטנדרטית ומשביעה.
במלון יש מתחם ספא, בריכה מחוממת, סאונות, שתי בריכות חיצוניות עם מדשאות מסביב, ליד המלון יש סופרמרקט להשלמות של חטיפים/שתיה.
ממליצה בחום!
למסלול טיול בסאלברך מוזמנים להכנס לפוסט-כאן.

באינסטגרם האוסטרי שלי הכנתי ריל המפרט יותר על האזור הקסום הזה, מוזמנים לצפות:

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Hila Mor Alon- Austria expert (@totravelive)

UNTERTAUREN

מלון ספא מדהים המתאים לזוגות ולמשפחות, כולל ארוחת בוקר מעולה, בריכת שחיה חיצונית מדהימה המחוממת כל השנה, 6 סאונות, מתחם מנוחה פסטורלי ועוד.
המלון ממוקם למרגלות הרי הטאורן רבע שעה בלבד דרומית לפלכאו.
המלון אינו מבין הזולים אך שווה כל יורו שתשקיעו בו.

שם המלון:

Alpin Life Resort Lürzerhof

בריכת השחיה במלון, קרדיט לתמונה- דפנה אמיר, מטיילת/עוקבת שביקרה ונהנתה.

ווגריין -WAGRAIN

העיירה שצמודה לפלכאו, מרוחקת כ-10-15 דקות מהכביש המהיר, בעיירה יש מגוון אטרקציות, סופרמקטים, מסעדות טובות, ובריכת שחיה מקורה וחיצונית עם מגלשות מים הפתוחה כל השנה.
מלון דירות מומלץ בעיירה –

Knappensteig Appartements

מבחר דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו לדירות משפחתיות מרווחת ומצוידות בכל טוב, במתחם יש בריכת שחיה, מתחם ספא עם סאונות, שולחן ביליארד, גן משחקים לילדים, טרמפולינות, השכרת אופניים חינם, בימבות ועוד מלא צעצועים לשימוש חופשי.
הדירה קרובה, מרחק הליכה מהבריכה האזורית של ווגריין שנקראת WASSERWELT,  שם תמצאו מגוון רחב של מתקנים, מגלשות מים, בריכה חיצונית ופנימית, מסעדה ועוד. כניסה חינם לאורחי הדירות.

תמונה באדיבות אתר הדירה.

סיינט ג'והן -SAINT JOHAN IM PONGAU

עיירה נוספת הנמצאת ברדיוס של העיירות הפופולאריות לטיול כוכב -סיינט ג’והן ושכנתה אלפנדורף, במרכז העיר יש אפילו קניון קטן עם כמה חנויות של רשתות מוכרות, חנות ספורט גדולה, חנות צעצועים וסופר מרקט ענקי של SPAR, בקיץ האחרון עזרתי לאחת העוקבות שלי להחליט בין כמה דירות שהתלבטה ביניהן, היא התקבעה עלמשהו טוב בבוקינג והיא הלכה על זה וחזרה עם המלצות מעולות, במהלך השהייה שלה בדירה היא שלחה לי תמונות וסרטונים וממש התלהבתי.
הדירה ממוקמת באלפנדורף ובמתחם יש 2 דירות עם חדר שינה אחד וסלון עם ספה נפתחת ומתאימה לזוג +2.

Appartement Schwarz

צילום -כנרת בר
צילום:כנרת בר

גוסאו

עוד עיירה מומלצת לטיול כוכב בחבל זאלצבורג היא העיירה הפסטורלית גוסאו, קרוב מאד למגלשות ההרים הכי כיפיות בחבל. העיירה קרובה יחסית לזאלצורג, לאגם גוסאו הקסום, הרי הדכשטיין,להאלשטט המהממת ועוד.
בגוסאו אני ממליצה על מלון:

Hotel Sommerhof

הלינק הקודם הוא מבוקינג, אך מעדכנת שאתר המלון נותן הנחה של 5% עם הקוד SOMMERHOF5 אז ממליצה להשוות מחירים.
באתר המחירים הם לחצי פנסיון.

מלון 4* מקסים בניהול משפחתי המציע נופים יפים לעבר הרי הדכשטיין, בריכת שחיה חיצונית המחוממת כל השנה, מסעדה וחדרים מסוגים שונים -למשפחות ממליצה לקחת את הג’וניור סוויטה.
הארוח במלון הנו על בסיס חצי פנסיון, מה שמקל עליכם לחפש מסעדה טובה בכל סוף יום.

עדכון! פוסט חדש! המלצות למקומות לינה בכל רחבי אוסטריה שתומכים בישראל בעקבות “חרבות ברזל” כנסו לכאן.
הגעתם עד לכאן? נהדר! הפוסט יתעדכן מעת לעת לפי ביקורים שלי בחבל זאלצבורג ולפי המלצות שלכם, מוזמנים להוסיף בתגובות המלצות משלכם, לעקוב באינסטגרם האוסטרי שלי על עוד מקומות לינה מיוחדים וטיולים יומיים בחבל זאלצבורג.
לבניית מסלולים בהתאמה אישית מוזמנים לפנות דרך כפתור יצירת קשר או באינסטגרם.

קבלו ממני גם רשימת עיירות מומלצות ללינה בחבל זאלצבורג, ובתיבת החיפוש של בוקינג הכניסו את שם העיירה ותמצאו את מה שהכי נראה לכם מבחינת ניראות ותקציב

FLACHAU, WAGRAIN, KLEINARL ,SAINT JOHAN IM PONGAU, RADSTADT, ALTENMARKT,  ANIF, FILZMOOS



Booking.com

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :