לונדון- טיול בנות בשווקי חג המולד הקסומים.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

דגל אנגליה

לונדון בכריסטמס, חופשת בנות אידיאלית שתשאיר בכן זכרונות לשנים רבות.

לונדון.

לונדון

אחת ההגדרות שלי לאושר, היא לנחות בלונדון בפעם הראשונה..
הכל נראה כ וואו אחד גדול , הרגיש לי כמו ילדה קטנה שמתלהבת מחנות עמוסת סוכריות🍭🍭

אז מה היה לי בלונדון?
טיול בנות… שמזמן לא היה לי…
הפעם מילת המפתח הייתה ספונטניות.
( חוץ מטיסות איזי ג׳ט ומלון שהוזמנו מראש).

עלות הטיסה כ- 850ש”ח, עלות לאדם במלון, בחדר לשלושה ,5 לילות 1000ש”ח.

תקופת הנסיעה:דצמבר, חופשת חנוכה.

טסנו, שלוש בנות, לחמישה לילות קסומים,  הגענו למלון הכי מרכזי שיש


Premier inn leicester squar

(לחצו על הקישור לבדיקת זמינות במלון)
קיבלנו חדר ל 3 שהיה מרווח יחסית.
המלון שייך לרשת מלונות פרימייר אין הפזורה בכל רחבי העיר, מלונות הרשת אידיאליים למשפחות, שני ילדים עד גיל 16 חינם בחדר ההורים וארוחת בוקר חינם לילדים,בתנאי שאחד ההורים משלם את מחיר הארוחה- כ 10 פאונד.

בשל המיקום הנהדר של המלון, הלכנו המון ברגל,  לידע כללי המלון ממוקם קרוב לתאטראות, פיקדילי סקוור, סוהו, צ׳יינה טאון ורחוב ריג׳נט היוקרתי.

מוכנים לטיול באוטובוס האדום?

אכלנו כל בוקר א. בוקר טובה במלון בתוספת תשלום של כ 8-10 פאונד. 8 פאונד לארוחת בוקר קונטיננטלית הכוללת מאפים, לחמניות בייגלס טריות, קורנפלקס, יוגורטים, פירות, גרנולה, ממרחים מתוקים, מיצים טבעיים, ומכונת קפה מעולה של קפה costa, רשת בתי קפה אירופאית, בארוחה של 10 פאונד מקבלים את אותם המאכלים, רק בתוספת מאכלים חמים כגון:חביתה, פטריות חמות, עגבניות אפויות, בייקון ונקניקיות.

לונדון
breakfast

לונדון מגניבה מאד, אפשר להגדירה כניו יורק של אירופה בשל הדמיון הרב, בעיקר בשמות של שכונות ומחזות הזמר המועלים בווסט אנד.

אוקספורד הוא רחוב המוני ביותר, מלחיץ משהו… מקושט ומרשים אך לא למחפשי השלווה והרוגע, עצרתי רגע באמצע הרחוב כדי לצלם ואדם העיר לי שאני מעכבת את הולכי הרגל😫.

באוקספורד יש המון חנויות, בתי כלבו, שתי חנויות פרימארק גדולות ועוד המון חנויות מקומיות שוות. האווירה ברחובות העיר במהלך תקופת חג המולד מהפנטת, מוארת בשלל זרקוקים מיוחדים, ונראה שחלונות הראווה בחנויות ,מתחרות אחת בשניה על העיצוב פנים היפה ביותר.

בגלל שבאנו לטייל, ולחוות את האווירה, לא נכנסנו להמון חנויות, מה גם שהסיילים בלונדון מתחילים לאחר חג המולד ואנחנו ביקרנו לפני, בשתי חנויות הפרימארק ניתן למצוא מתנות, מזכרות ומציאות יפות, מעיל מחמם ויפה עולה כ 23 פאונד, מגפי גומי לנשים כ- 10 פאונד, חולצות טריקו לגברים ב- 3-5 פאונד, ובמחלקת הילדים ניתן לחגוג ולרכוש קולקציה לעונה שלמה….רק לבוא עם מזוודה.

באוקספורד תמצאו חנות של יוניקלו ענקית: 3-4 קומות של בגדים יפים ומעילים מדליקים. תמיד יש שם מבצעים, מומלץ להכנס.

 

רחוב אוקספורד והאווירה סביבו.

חלון ראווה באוקספורד
trafalgar square
פלאי הטכנולוגיה, טלפון סלולרי
בקומה השניה באוטובוס האדום, בחורף הכל מתמלא באדים, ציירתי לב וצילמתי דרכו. רחוב ריג'נט.

אז מה בתפריט? אוכל טוב? בואו נודה שאין על האוכל בישראל!
אני באופן אישי מתחברת יותר לאוכל בארץ, הרבה יותר מהאוכל בחו”ל, נכון שיש מסעדות מעולות גם בחו”ל ובלונדון בפרט אך הכל עניין של טעם אישי.

האוכל בדוכני הרחוב ובשווקים הכי טעים ואותנטי,טוב בעיקר למי שממהר ולא רוצה להתעכב במסעדות ולהמשיך לחוות.

ופיאנו VAPIANO האיטלקית המדוברת, נוח, טעים, מחירים קצת יותר יקרים מגוש היורו.

למי שלא מכיר את הקונספט של ופיאנו…כל לקוח שנכנס למסעדה מקבל כרטיס מגנטי שבו הוא רוכש מאכלים בדוכני המסעדה, יש דוכני פסטות, פיצה, סלטים ועוד, השירות עצמי ומשלמים בסוף הביקור עם הכרטיס המגנטי, מאד נוח, והמחירים בהחלט סבירים.

מסעדת סושי מקסימה בקובנט גרדן SUSHI STICKS היה טעים, אך קחו בחשבון שהרטבים לא כלולים כמו בארץ, כל דוגמית של רוטב 1.5 פאונד😮

מק דונלדס… חחחח בחיים לא אמליץ עליה כמסעדה, אך יום אחד נאלצנו לאכול שם עקב עיכוב של התחבורה, ארוחה מלאה ב 5 פאונד  והיה דווקא נקי וטעים, בהחלט פתרון זול לחסכנים.

רשת מסעדות מעולה GURMENT BURGER KITCHEN המבורגרים ותוספות טעימות, מומלץ להוריד את האפליקציה של הרשת לצבירת נקודות והטבות בביקור הבא. נוח מאד למשפחות עם ילדים, ארוחות ילדים וארוחות עסקיות משתלמות.

ומה לקינוח? Ben’s cookies
קראתי הרבה המלצות. טעים! לא יותר! לא לרוץ במיוחד..
מנת צ׳ורוס מעולה ניתן לאכול בדוכנים של שווקי חג המולד הכי מומלץ ב winterwonderland
מה שהכי אהבתי? הכי טרנדי שם, הגלידה עם השערות סבתא של milk train בקובנט גרדן,,מומלץ לקחת את הגלידה עם הפופ קורן והקרמל מעל. מנה מוצלחת וטעימה. כדאי לרוץ… בעיקר אחרי, כדי להוריד את עודף הקלוריות.

קפאין- קפה costa מעולה! יש בכל מקום ובמלון שלנו בארוחת הבוקר..

גלידת שערות סבתא טעימה milk train

הגענו עד לונדון ורצוי וחובה לצפות לפחות בשני מחזות, כרטיסים לא הוזמנו מראש, ניתן לקנות ביום ההופעה במחירים סבירים בדוכני הכרטיסים ב Leicester Square, שימו לב שיש המון דוכני מכירת כרטיסים ואפשר לעבור בין כולם ואפילו להתמקח קצת, אך הדוכן הכי אמין נקרא TKTS, זה מאין קיוסק קטן הנפתח ב 10:00 בבוקר, ועל החלון יש את רשימת ההצגות לאותו היום. בנוסף ניתן לקנות בבוקר בקופת התאטרון, אך להצגות המבוקשות כמו מלך האריות או אלדין קשה למצוא.
אז איפה היינו?

מלך האריות The lion king
רוצו לראות, ישבנו בגראנד סירקל באמצע, ראינו מעולה!! מרוב המקומות רואים טוב, מה גם שלכל כסא מוצמדת משקפת להשכרה בפאונד אחד.
ההצגה צבעונית ומלהיבה, אפקטים מדהימים, והכי חשוב יכולת מרשימה של השחקנים לשחק חיות ברמה הכי גבוהה שיש בשל עיצוב תלבושות לפרטי פרטים ורעיונות מקוריים נוספים.
מי שרוצה לשבת ב stalls ( באולם למטה) רצוי שיזמין לפחות חודשיים מראש, אחרת תאלצו לשלם יותר…

פנטום האופרה phantom of the opera, חובה!!!!! פעם שניה שלי ( אחרי ניו יורק) ולא נמאס!! התפאורה והתלבושות הכי מושקעות, השירים, העלילה, מרגש!! אלך גם פעם שלישית בוודאות( פחות מתאים לילדים). ישבנו ב stalls באמצע.

THE LION KING

י

יש זמן לקניות?תלוי למי, העיר מלהיבה כל כך, מידי פעם נכנסנו לפרימרק לקנות מתנות, יש שניים באוקספורד כמו שכתבת י לעיל מאד זול שם ושווה, גם בחנות הלגו הענקית ב Leicester יש מחירים טובים, גן עדן לאוהבי הלגו,בחנות הדגל של M&M מאד כיף להסתובב, מחירים סבירים עד יקרים, קנינו מזכרות בחנויות ברחובות, המחירים זהים בכולם.

לאוהבי הנספרסו, מאד מומלץ לרכוש שרוולים דווקא בלונדון, מחיר לשרוול כ -18ש”ח.

בכל מקרה מומלץ להגיע ללונדון עם מזוודה, אנחנו חלקנו תיק ענקי לשלושתינו שהתמלא בעיקר במתנות לנשארים בארץ, בשדה התעופה בחזרה היה מצחיק לראות את כולם עם מזוודות סטנדרטיות ואנחנו עם תיק ענק באורך של בן אדם (העיקר לא חרגנו מה 23 ק”ג).

חנות M&M מדליקה
חנות M&M מדליקה
מזכרות יש בכל מקום
חנות הלגו המרשימה

 

אז איפה הכי נהננו? דווקא בנוטינג היל, נסענו פעמיים (לא בשבת העמוסה ביום ששוק פורטובלו פעיל) כדי לברוח מההומלה של העיר, האווירה שם מאד מרגיעה, בתי קפה חמימים, חנויות מקסימות, ארכיקטורה מאד מעניינת וצבעונית, גן עדן לצלמים, מאד מזכיר את הגריניץ׳ ווילאג׳ בניו יורק.
שוק פורטובלו פתוח כל יום, אך בשבת הוא מתרחב גם לשוק עתיקות תיירותי, וכמות התיירים בהתאם, אז למי שמחפש קצת שקט ושלווה שיגיע באמצע השבוע.

NOTHING HILL

קובנט גרדן- איזור מקסים, שווקים, חנויות ומסעדות מעניינות, קרוב מאד למלון שלנו.

בקובנט גרדן יש המון מסעדות מעולות, תאטראות, מופעי רחוב מזדמנים, בתקופת חג המולד כל הבניינים מקושטים באורות צבעוניים, יש שם שווקים מדליקים של עבודות יד, מזכרות מיוחדות, ורעיונות למתנות.

קמדן מרקט- סוג של מלרוז פלייס בשילוב שיינקין, איזור סופר מגניב עם מלא חנויות נעליים ( ד״ר מרטינס למי שאוהב) ומזכרות יפות.
כדאי להכנס לסניף פאונדלנד בקמדן או בנוטינג היל, שם קונים שוקולדים ומתנות במחירים מאד זולים ( פאונד לפריט).

בקמדן תזכו לראות מלא חנויות נעליים יפות, חנויות אופנה עכשוויות, מכוני קעקועים והכי מגניב שם זה הבניינים, מצטלמים יפה בשעת הערביים, כל בניין שם צבוע בצבע אחר ועליו יש דמויות תלת מימדיות, חיות ועוד רעיונות, תאווה לעינייים.

 

קמדן הססגוני
קמדן
תחנת טיוב בקמדן
עץ חג המולד בקובנט גרדן
בניינים מוארים ומקושטים בקובנט גרדן
רחוב ריג'נט היוקרתי

לונדון מלמעלה

המון אוהבים לעלות על הלונדון איי כדי לצפות בנוף של לונדון מגבוה, אך באיזה שהוא שלב, אתם רק מחכים שזה ייגמר, לשבת בגלגל ענק ולחכות עד שישלים כמה סיבובים יכול לקחת נצח, אז מה הפתרון? סקיי גארדן, מגדל תצפית על כל לונדון, כנסו לאתר שלהם כדי להרשם מראש אחרת לא תוכלו להכנס ( רק אחרי 18:00) הכניסה ללא תשלום, יש להרשם כשבוע לפני הביקור בשעה שנוחה לכם, בגלל שהסקיי גרדן לא בלב העניינים ניתן לשלב אותו עם בורו מרקט, ומצודת לונדון עם הגשר השקוף. החסרון- אף פעם לא תדעו על איזה יום תפלו, בדיוק בשעה שלנו התחיל לרדת גשם והעיר נצבעה באפור😬
מומלץ להזמין לשעת השקיעה. טיפ: למזמינים מקום באחת המסעדות אין צורך בהרשמה מראש.
בלילה המקום הופך למקום בילוי מקסים עם מוזיקה ואווירה טובה.

 

הנוף האפרורוי מהסקיי גרדן
מצודת לונדון בקרבת מקום, מומלץ לעלות לגשר הזכוכית.

ריאה ירוקה במרכז לונדון

פארקים וראות ירוקות יש בשפע, כיף לעצור ולהאכיל את הסנאים, שחפים וברווזים אנחנו התחברנו לפארק סיינט ג׳יימס המקסים, טיילנו שם אחרי ביקור אצל המלכה אליזבט.
מומלץ כמובן ביום בהיר שהכל נצבע בירוק עז.

פארק סיינט ג’יימס נמצא ליד ארמון בקינגהאם, מומלץ לשלב ביקור בפארק לאחר צפייה בטקס החלפת המשמר בארמון המתקיים מידי יום בשעה 11:00, מומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום צפייה טוב, המקום המוני ביותר, נחמד למי שמגיע בפעם הראשונה, לדעתי לא חובה, מיצינו די מהר וחתכנו לפארק, בנוסף אם אתם באים ללונדו  לראות את חיילי משמר המלכה, יש ליד מצודת לונדון חיילים בלי כל נחילי התיירים.

לפארק סיינט ג’יימס מומלץ להקדיש כמה שעות של רגיעה, לשבת על הספסלים, לספוג את הטבע, להביט במקומיים, לטייל בשבילים, והכי כיף להאכיל את הסנאים.

 

אומנות רחוב

סיור גרפיטי  בשכונה הטרנדית והמגניבה, שורדיץ׳ ,חביב למי שמתחבר לאומנות הרחוב עשינו עם חברת strawberry המעולה, ביקורות מעולות בטריפאדוויזור. בסוף הסיור נותנים טיפ למדריך המקסים.

באתר המצורף ניתן להתרשם מסיורים נוספים שהם מקיימים, רובם בחינם.

הסיור גרפיטי היה מאד מרשים ומעניין, קשה להפסיק לצלם, מצרפת מעט תמונות מכל ההמון, לכו ותחקרו יש המון ציורי קיר מושקעים.
במרכז השכונה יש חנות שוקולד ענקית, קשה לפספס..שתינו שם את השוקו הכי טעים ever.

ובלי קשר לגרפיטי מאד נעים לבלות בשורדיץ’, יש שם בתי קפה ומסעדות, ברים מגניבים והמון צעירים.

היכן הביג בן?

הביג בן כבר מכוסה כולו לשלוש וחצי השנים הקרובות😢 אין זכר ממנו, עד שהגענו ללונדון ואין ביג בן מה עושים? תהיו יצירתיים! קונים ביג בן בחנויות המזכרות ולוקחים אותו אתכם לצילומים על רקע העיר, ניתן לעשות כמה צילומי אשליה מגניבים.

שווקי חג המולד.

 

ואיך אפשר להתעלם משווקי הכריסמס הקסומים?

בלונדון יש כמה שווקי חג מולד, בביקור אחד אי אפשר לכסות את כולם מצרפת לכם את האתר המרכז את כל השווקים בעיר המדהימה הזאת, אנחנו ביקרנו בשניים טובים, וכמובן גם ברחובות אוקספורד וריג’נט עצמם שלא נחשבים לשוק, אך שלל האורות והקישוטים בהחלט מוסיפים לאווירה המחשמלת.


שוק אחד ממש מחת למלון שלנו ב Leicester Square , מאד כייפי, קטן עם מלא צעירים, יין חם, מתוקים ודוכנים,כיף לסיים שם את היום. פתוח עד22:00.

 

השוק בשעות הבוקר, מאחוריו מלון פרימייר אין.

WINTER WOUNDERLAND

השוק ב ה’ הידיעה והכי גרנדיוזי הוא כמובן הווינטר וונדרלד, שוק מהאגדות, כל חלומות הילדות מתגשמים שם, קינוחים, הופעות, הגרלות, בובות, מאכלים ומלא מתקנים. המחירים לא זולים אך זאת לונדון וכדי להנות לא חייבים להיות עשירים.
עלינו על מתקן ה view שנותן תצפית מרהיבה על כל הפארק מלמעלה וניתן גם לראות את הלונדון איי.

אפשר לבלות בו בכיף חצי יום, אחלה אטרקציה למשפחות עם ילדים, למופעים השווים ולהחלקה על הקרח מומלץ להזמין כרטיסים מראש באתר.

מתחם השוק הענק הזה מגודר ויש אבטחה טובה, כשיש עומס מבקרים המאבטחים יגידו לכם להמתין, אך אם יש לכם כרטיסים מוזמנים לאחת ההופעות או האטרקציות, ייתנו לכם להכנס.

התמונות מדברות בעד עצמן.

 

מתקן עץ אשוח מסתובב

כמו להכנס לסיפור אגדה winterwounderland

מאד נהננו להאזין לזמרים צעירים ומוכשרים בתחנות הטיוב, הם שרים מאד יפה( מצורף סרטון), מי יודע… אולי משם ייצא כריס מרטין הבא? כל המופעים והזמרים שנתקלנו בהם מתחת לאדמה התעלו על עצמם בהופעה ובשירה.

 

אויסטר – הרב קו של לונדון, ניתן לרכוש בכל מכונה אוטומטית, מאד פשוט, ולהטעין בכמה שתרצו מומלץ להטעין ב 20 פאונד, הספיק לנו לכל הנסיעות.
( 4 ימים מלאים).

בנוסף יש את כרטיס הטראוולקארד שהוא בעיקר מומלץ לבאים בזוגות, בשל קופוני ה- 1 פלוס 1 המוצעים לאתרים הפופולאריים, מכל הסקרים שעשיתי וקראתי, הבנתי שהאויסטר הכי משתלם.

London Tube
כרטיס האויסטר

העברות להמלון ולשדה סגרנו עם חברה אמינה ויעילה, נהגים מקסימים!! Meadway, אגב הם גם היו הכי זולים מכל השאר.
ניתן ליצור איתם רשר במייל או בטלפון.

מעבר לכל זה… צחקנו, הלכנו, טעמנו ובעיקר זרמנו..כי כמו שאומרים… מתים רק פעם אחת וחיים כל יום.

לפוסט נוסף שלי על לונדון בתקציב שפוי עם הבן זוג כנסו לכאן.

מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי הטיולים שלי בעמוד האינסטגרם.

ולהרשם לרשימת התפוצה שלי לקבלת עדכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :