חופשה זוגית בלונדון…איך להנות ולשלם פחות.

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

LONDON IS CALLING

חופשה זוגית בלונדון..איך להנות ולשלם פחות.

לאחר שמצאתי את ההגדרה לאושר- נחיתה בלונדון בפעם הראשונה, החלטתי ללכת על זה בפעם השניה, הפעם עם בעלי רן (בפעם הראשונה עם חברות).
הכל התחיל שמצאתי כרטיסי טיסה במחיר בדיחה, כן.. חודשיים לפני הנסיעה…אתם יושבים? כרטיסי הטיסה עלו 398₪ לאדם ( מנתב״ג) ואני שילמתי רק 250₪ לאדם, בשל קרדיט במועדון וויז אייר.

 

וואו סגרתי בגלל המחיר, ידעתי שלא אמצא טיסה זולה כזאת ללונדון בזמן הקרוב, לחצתי על כפתור ״הזמן״ בלי להסס..

הכרטיסים הוזמנו בחודש ספטמבר, בחרנו לטוס ללא מזוודה, רק עם תיק גב וטרולי לאדם ,  כי בחופשה  של שלושה וחצי ימים, יש כ”כ הרבה מה לראות…יותר מאשר לקנות…

טיפ חשוב: בחודש נובמבר ניתן למצוא כרטיסים במחיר מציאה בוויז אייר, בתנאי שמזמינים לפחות חודשיים מראש ובמקביל ל-20% הנחה שהחברה מפרסמת מידי פעם.
גם הפעם נסענו בתקופה הכי יפה שבה לונדון לובשת את קישוטי חג המולד המיוחדים …ומוארת בשלל אורות צבעוניים.
בשל הספונטניות, וכדי לחסוך עלויות לינה,לא לקחנו מלון באיזור הכי מרכזי כגון לייסטר סקוור והסביבה.

בנסיעתי הראשונה בחרתי ללון באיזור הכי מרכזי שיש, והמחיר בהתאם, אז אם תתרחקו טיפה ותמצאו מלון ליד תחנת טיוב, המחירים יורדים ואתם מסודרים.

קישור לפוסט משנה שעברה, עם המלצות נוספות תמצאו כאן,

חופשת בנות בלונדון.

בחרתי להזמין את מלון פרימייר אין קנסינגטון, השוכן בשכונת קנסינגטון הנעימה, קרוב לארמונה של קייט מידלטון…
באיזור קנסינגטון יש אטרקציות חשובות רבות כגון כמה מהמוזיאונים הטובים של לונדון, ארמון וגני קנסינגטון עם מרחבים פתוחים וירוקים המשרים תחושה של כפר בלב העיר… 

אז מה היה לנו הפעם בלונדון?

נחתנו בלוטון ב 1:30 לפנות בוקר ( שעה הזויה), שם חיכה לנו נהג נחמד מחברת meadway המעולה,מתקשרים ועונים מהר על כל פניה, הם הכי זולים לנסיעה פרטית מלוטון 50 פאונד לרכב + 8 פאונד לחניה שעליה אתם משלמים רק בהסעה מהשדה, לעומת 70-85 פאונד בחברות מתחרות, ניתן להגיע גם בשאטלים במחיר של 20-25 פאונד לאדם, אז במחיר של שאטל לקחנו הסעה פרטית עם meadway , שימו לב  שמעל לחצי שעה איחור יש לשלם קנס סמלי כמו בכל חברה.

אז תמיד תבקשו איסוף כ- 30-45 דקות לאחר הנחיתה.

לנוחתים מאוחר…יש המעדיפים לקחת מלון זול בשדה התעופה לוטון,כמו ההולידיי אין אקספרס הנמצא כ- 5 דקות הליכה מהטרמינל ולהגיע בבוקר באוטובוס ישיר של חברת easy bus או greenline, במחיר של 2-11 פאונד לכיוון (ככל שמזמינים מראש המחיר נמוך יותר). בבוקר צפו לפקקים.

היתרון של נסיעה בלילה: אין פקקים, ומשך הנסיעה לעיר כ 45-50 דקות.

.

  

לונדון
צילום מונית בתנועה, מומלץ הסעה פרטית בשעות הלילה משדה התעופה.

בלילה הראשון ישנו במלון ווסטבורי קנסינגטון, (בבוקינג היה הכי זול) הסמוך למלון פרימייר אין, העדפנו מלון 2 כוכבים זול לכמה שעות שינה בודדות.. קיבלנו חדר קטנטן ונקי עם 2 מיטות יחיד,(אם תבקשו מיטה זוגית, תקבלו רוחב 140ס”מ, אז לשיקולכם), חדר מקלחת כמו באוניה, ללילה אחד בהחלט הספיק- עלות 70 פאונד לזוג-  המלון מספק תמורה נפלאה למחפשים לינה זולה בלונדון היקרה. 

התעוררנו לבוקר לונדוני אפרורי, התהלכנו 50 מטר והגענו למלון פרימייר אין קנסינגטון כדי לאכול שם את ארוחת הבוקר.

טיפ חשוב ! במלון פרימייר אין ובכלל ברשת, כדאי  כמעט תמיד להזמין ישירות מאתר המלון, או מבוקינג ששם יש מבצעים לפעמים,אני הזמנתי כחודש וחצי לפני, 3 לילות במחיר של 350 פאונד עם אופציה לביטול, ברגע שתזמינו ללא אופציית הביטול תשלמו כ-20% פחות, במקרה שלנו 277 פאונד. חסכון! במלון בקנסינגטון חשוב לבקש חדר בבניין המרכזי אם אתם לא רוצים להפוך לעכברי מעבדה שמתרוצצים בין בניינים, מסדרונות ארוכים ומעליות.
מי שלן בבניין השני צריך לעלות במעלית לקומה שניה, לחפש את הגשר שמחבר בין הבניינים, לחפש את המעלית לקומות העליונות ומשם תתחילולחפש את החדר.. בהצלחה..
בבניין הראשי הכל קרוב ונוח, אז רק שם.
ארוחת הבוקר במלונות הרשת ( כפי שכתבתי בפוסט הקודם) משביעה וטובה, בעלות של 8-10 פאונד לאדם, משתלם, במיוחד שיש מכונת קפה מעולה של רשת costa .
כ-100 מטר מהמלון תמצאו את תחנת הטיוב ארלס׳ קורט, עם 2 קווים המגיעים כמעט לכל אטרקציה אפשרית: קו הפיקדילי וקו הדיסקריט.


המסלול שלנו בקצרה:


יום 1: קובנט גרדן, נילס יארד, ארוחה במסעדת סטייקים טובה, כיכר פיקדילי, כיכר לייסטר, אוקספורד סטריט והרחובות מסביב, מופע ברודווי מדליק..


יום 2: גשר לונדון והמצודה, שוק חג המולד על גדות התמזה, שוק האוכל בורו מרקט, ווינטרוונדרלנד, לונדון איי.


יום 3: נוטינג היל ופורטובלו מרקט, שכונת קנסינגטון, מסעדה הודית מומלצת, פארק קנסינגטון,רחוב ריג׳נט וסיום בארוחת המבורגרים.


יום 4 : יום קצר: מאפיית פאול , קניית מזכרות אחרונות ומונית לשדה.

 

לונדון
מלון פרימייר אין וארוחת הבוקר הטובה, עם קפה מעולה- כיף להתחיל ככה את הבוקר.

מוכנים לצאת איתי לטייל בלונדון? קדימה…איך שמגיעים ללונדון מומלץ לקנות את כרטיס ה-oyster -הרב קו הלונדוני, אתם משלמים פקדון של 5 פאונד +סכום כסף מסויים, אנחנו טענו ב- 20 פאונד לאדם והספיק לנו לשלושה ימים מלאים ונסענו המון בטיוב, וגם הרבה ברגל…בתום השימוש ולפני החזרה לארץ תעבירו את האויסטר במכונה ותקבלו את הפקדון של  5 הפאונד בחזרה, ואת היתרה במידה ונשארה.

 

אז יצאנו לטייל…הכי כיף ברגל..ללכת לאיבוד ולא חייבים לסמן וי לכל האטרקציות (במיוחד אם זו לא פעם ראשונה בלונדון).

 

כעקרון לונדון נחשבת כעיר יקרה מאד, אם אתם עם תקציב מוגבל, בהחלט ניתן להסתדר ,להנות ולהשתמש בטיפים שאתן במהלך הטיול בין המילים.

 

טיפ חשוב לחסכון כספי בטיול בלונדון, הוא להוריד את אפליקציית גרופון לנייד GROUPON UK לאלה שלא מכירים את אפליקציית גרופון, כדאי להכנס לאתר המצורף, להתרשם ולהרשם, וכשתגיעו ללונדון תורידו את האפליקציה ואם לא תצליחו עדיין אפשר להזמין מהאתר הרגיל בנייד, יש דילים מעולים למסעדות, ברים, אטרקציות מגניבות כמו שרק והלונדון דאנג’ן, הכל בחצי מחיר!!

והכי מומלץ להזמין ארוחת תה- AFTERNOON TEA,בחצי מחיר באחד המסעדות/ בתי הקפה עם נוף יפה לגשר לונדון או בבניין רב קומות עם נוף מטורף. מאד משתלם לפי קריאת הביקורות בגרופון.

 

אני לא אייבש אותכם עם כל מה שעשינו בכל רגע נתון, כי לכל אחד יש את הקצב שלו והמקומות והדברים שמעניינים אותו, לכן אסקור את האיזורים המומלצים לטיול (מה שלא מוזכר מופיע בפוסט מלפני שנה), ואיך לחסוך בעלויות. כל המסעדות שאכלנו בהן נחשבות ברמת המחירים זול-בינוני ויש הבדלי מחירים אם לוקחים לדרך או יושבים במסעדה. 

 

 

 

covent garden

איזור קובנט גרדן הוא איזור כייפי לטיול בכל עונות השנה, יש שם חנויות יפות, חנות מדהימה של נעלי ד”ר מרטינס’ המותג האנגלי הידוע, מסעדות קונספט, וכמובן רוב התאטראות. בקובנט גרדן תמצאו סמטה קסומה הנקראת neals’ yard, 

לונדון
NEALS' YARD

בקובנט גרדן תמצאו את אחת ממסעדות הרשת המעולה FLAT IRON 

מסעדת סטייקים מעוצבת בטוב טעם.

סטייקים מעולים ב 11 פאונד בלבד.

כשתגיעו לאיזור לכו להזמין מקום, תשאירו מספר טלפון נייד והם מסמסים לכם שהשולחן מוכן, בנתיים לכו לשוטט.

המנות כאמור לא יקרות, סטייק עולה 11 -16 פאונג תלוי בסוג ובמשקל, התוספות נעות בין 3-5 פאונד, קנקן מים יש על השולחן, ולאחר התשלום אתם הולכים עם הקבלה לעמדת הגלידה בכניסה למסעדה ומקבלים במתנה  גלידה,בגביע, בטעם קרמל מלוח- הטעם האולטימטיבי בלונדון. טעים! 

 

סטייק מומלץ ב FLAT IRON
לונדון
קובנט גרדן-מתנות לחג המולד...
לונדון
איזור קובנט גרדן- מסעדות טובות, חנויות, שווקי חג מולד אלגנטיים ומופעים.
קובנט גרדן, רובוטים אנושיים וחמודים.

מופע ברודווי מרשים והמלצה על רכישת כרטיסים

למי שצפו בכמה קלאסיקות מוכרות וידועות, או לאוהבי ריקודי ברודווי, סטפס, תלבושות מדהימות ורקדניות מוכשרות ויפיפיות שירוץ למופע 42nd street, את הכרטיסים רכשתי  4 ימים לפני מאתר מעולה, שמשום מה מכר לי כרטיסים לשורה הראשונה במחיר של 35 פאונד,יותר מחצי מחיר מאתר ההצגה. האתר מאד אמין וזול ושווה לבדוק שם מחירים לשאר המופעים, באמצע השבוע ניתן למצוא מחירים יותר זולים, פשוט תשחקו עם התאריכים וההצגות.

שם האתר seatplan

המופע 42 מדהים ביותר, תפאורות מתחלפות, תלבושות נוצצות, עלילה קלילה ושירים יפים, ממש לחזור אחורה לשנות ה- 70 העליזות, כיף של אווירה.

למי שרוצה כרטיסים מוזלים להצגה אלדין המבוקשת ,מומלץ שייכנס בימי שני בשעה 13:00 לאתר ההצגה ויירשם להגרלה לכרטיסים ב – 20 פאונד. הכרטיסים תקפים לשבוע לאחר מכן בלבד, אם זכיתם בהגרלה תקבלו הודעה על כך במייל, ותוכלו לרכוש זוג כרטיסים, מומלץ להשתתף עם כמה מיילים שלכם ושל מי שנוסע אתכם, וחובה להציג תעודה מזהה בקופת התאטרון כדי לקבלם.

כניסה להגרלה של אלדין.

הכרטיסים לקלאסיקות הידועות די יקרים, לכן רצוי לבדוק אם יש הגרלות או הנחות, כרטיסים בשורות האחרונות תמיד יהיו מוזלים יותר, אך הראות בהתאם.

אם תזמינו מראש תוכלו להשיג כרטיסים במחירים יותר נוחים, או שתגיעו ביום המופע הרצוי לכיכר לייסטר, לכו לדוכן הכרטיסים הרשמי של ההצגות בשם TKTS ותקנו משם במחירי הרגע האחרון.

שנה שעברה קניתי בדוכן הנ”ל לפנטום האופרה שורה 12 מהבמה ב 40 פאונד.

לונדון
מופע 42nd street, ניתן לצלם בסוף המופע.

רשת מסעדות איטלקית BellaItalia מומלצת לאחרוחת ערב/לילה לאחר המופע, פיצות, פסטות סלטים ומאכלים קלילים במחירים סבירים מאד, ניתן למצוא את המסעדה קרוב לתאטראות ,אנחנו אכלנו בסניף בקנסינגטון, בדרך למלון.

אם חשקה נפשכם באחת ממסעדות הקונספט בקובנט גרדן, בייחוד בשעות הערב, יש להזמין מקום מראש מכיוון שרוב ההצגות מסתיימות באותה השעה והתורים בהתאם.

 

 

איזור גשר לונדון - עלייה לתצפית ושוק אוכל מפורסם.

באיזור מצודת לונדון והגשר יש מספר אטרקציות המספיקות לכחצי יום.
אטרקציה חובה לאוהבי נופים וגבהים :
הטאוור ברידג׳ החוצה את נהר התמזה, מומלץ מאד לביקור למבקרים בלונדון, (גם אם לא תעלו על הגשר) והכי כיף להתהלך על רצפת הזכוכית שעל הגשר עצמו ולצפות בסירות השטות בנהר או באוטובוסים האדומים החוצים את הגשר, ממש מתחתיכם, לא לבעלי פחד גבהים. כרטיס הכניסה מקנה גם ביקור בחדר המכונות וצפייה במיצגים על הקמת הגשר ותפקודו מאז ועד היום.
ניתן לקנות כרטיסים במקום, אנחנו קנינו במחיר מוזל מהאתר הזה.
(אתר מומלץ לרכישת כרטיסים מוזלים לאטרקציות פופולריות בעולם כולל דיסנילנד פריז, ראו פוסט דיסנילנד פריז)
לבאים ללונדון בקרוב ניתן לשלב את הביקור בטאוור ברידג׳ עם שוק חג המולד המתקיים על גדות הנהר, ולקפוץ לאכול בשוק בורו מרקט הקרוב ( הדוכן האיתיופי מומלץ בחום)
בורו מרקט הוא שוק האוכל הוותיק של לונדון, וקיים כ -250 שנה, המון דוכנים עם מאכלים מכל העולם, קינוחים, קוקטיילים, תוצרת חקלאית טרייה, ריבות, נקניקים ומה לא..מומלץ לביקור כדי להעיר את בלוטות הטעם.

לונדון
גשר הזכוכית- TOWER BRIDGE
לונדון
הנוף מהטאוור ברידג'.
לונדון
אפשר טרמפ? לונדון ברידג'.
לונדון
נקודת צילום מומלצת, רק תזהרו לא ליפול לנהר..
שחפים ידידותיים בטיילת ליד גשר לונדון.
דחוף להחליף מגן מסך -אתכם הסליחה.
שוק חג המולד על גדות נהר התמזה.
בורו מרקט-שוק האוכל הוותיק.

פארק שעשועים עצום בהייד פארק- winterwonderland

ווינטרוונדרלנד העצום נמצא בהייד פארק, פתוח מאמצע נובמבר עד 6.1, לבאים ללונדון בתקופה זו מצפה חוויית חג המולד הגרנדיוזית ביותר. השוק המושקע הזה שעלות הקמתו מגיעה למיליונים, מושקע בפריטים הכי קטנים, מתקני לונה פארק מיוחדים, דוכני אוכל טובים, מנת הצ׳ורוס עם השוקולד אלוהי, מלא מופעים ( חלקם בתשלום), החלקה על קרח ומלא ביתני הגרלות של בובות ענק יפיפיות, אם זכיתם בבובה ענקית צפו לקנות לה כרטיס טיסה בחזרה לארץ כי היא תופסת הרבה מקום, יש חברות תעופה המאפשרות להעלות ויש שלא במקרה הכי גרוע תתרמו את הבובה לעובד שדה התעופה שיש לו ילדים.
התמונות של הפארק ידברו בעד עצמן..

טיפ חשוב!  בשל שמירה ובטחון מומלץ להגיע לפארק לפני רדת החשכה, בסביבות השעה 16:00, הפארק לא המוני ותכנסו בקלות, כשמחשיך לגמרי התורים בכניסה ארוכים.

מומלץ להגיע בשקיעה.צילום מחוץ לגדר.

איזור ווסטמיניסטר והלונדון איי- הזמן עצר מלכת...

איזור ווסטמיניסטר ולונדון איי נחמד לשיטוט וצפייה בקתדרלה היפיפיה, בפרלמנט וכמובן בביג בן שעדיין מכוסה בגלל שיפוצים ארוכים, מחזה מאד מוזר בפני עצמו…כמו שיקחו לפריז את האייפל..לא רחוק משם נמצא הלונדון איי גלגל הענק המפורסם של לונדון, יש הטוענים שאם תעלו עליו סבלנותכם תפקע די מהר, כי מרגע הכניסה ועד הירידה יעבור די הרבה זמן,נסו ותווכחו, אשמח לשמוע בתגובות אם מישהו מכם עלה ומה הייתה התרשמותכם.

בתקופת טרום כריסטמס מתקיים שוק חג מולד מקסים למרגלות הלונדון איי, אז למי שמוותר על העליה לגלגל עדיין יהנה מהאווירה ומצילומים יפים למזכרת.

לונדון
הלונדון איי בשעת לילה.

אוקספורד והרחובות סביבו, שלווה לא תמצאו כאן.

רחוב אוקספורד המקושט באורות מנצנצים והרחובות הסמוכים הם חגיגה לעיניים ולאוהבי הקניות, המחירים לא הכי זולים אך בתחילת ינואר או בסוף יולי תזכו לסיילים מטורפים וניתן למצוא מציאות. החזר מס ניתן לקבל על קניות מעל 50 פאונד באותה חנות, מומלץ להצטייד עם דרכון כשמבקשים החזר מס או לעשות כרטיס מגנטי של גלובל בלו ואז כשמעבירים בקופה את הכרטיס כל הפרטים כבר בפנים ואין צורך לבזבז זמן במילוי הטופס או להביא דרכון. כדי להזמין את כרטיס גלובל בלו כנסו לכאן.
באחת הפניות ברחוב אוקספורד תגיעו לרחוב ריג׳נט המקושט באלגנטיות, שם תמצאו חנויות יוקרתיות, חנות הצעצועים המליס׳ המפורסמת ועוד.
בתקופת חג המולד מומלץ לבקר גם באיזור רחוב קרנברי המקושט במלא אורות ורודים וכחולים, פשוט וואו של רחוב.
הרחובות הללו ואוקספורד בפרט עמוסים כל הזמן בתיירים וגם במקומיים, מאמינה שחצי מאתנו אוהבים את העומס והאווירה המיוחדת והמתויירת והחצי השני ירגישו  לפעמים  כמו אנשים קטנים בין כל ההמון, לפעמים זה מלחיץ ומידי פעם אפשר לברוח למקומות שקטים יותר כמו שכונת שורדיץ המוזכרת בפוסט הקודם, שכונת נוטינג היל האהובה והשקטה.

אני בעד לגוון ולזרום לכאן ולכאן, מה שכן…אם אין לכם מקום ללכת במדרכות לכו בשוליים הימניים או השמאליים (כמובן בלי לרדת לכביש- כאן כבר הפכתי לאמא פולניה…)

רעיון מקסים לאטרקציה חדשה (לא זולה) זה לקחת סיור באוטובוס אדום המעוצב ומקושט כמסעדה, שם תוכלו להנות מאחה”צ של תה, או בשפת האנגלים afternoon tea, האוטובוס עובר בניחותא ברוב הרחובות והאטרקציות התיירותיות ותוך כדי נסיעה אתם לוגמים תה חם ונהנים מכריכונים, וקינוחים מטריפים. בהחלט דרך מקורית לברוח מההמון, ועל הדרך להשביע את התאבון. לפרטים והזמנות כנסו ללינק כאן.

לונדון
רחוב אוקספורד מתלבש לחג המולד.
לונדון
אוטובוס אדום...תזהר לא לקבל דו"ח על מהירות.
נוף טיפוסי ברחוב אוקספורד.
לונדון
אטרקציה מגניבה, 2 באחד, גם סיור באוטובוס וגם הפסקת תה.
רחוב ריג'נט
לונדון
איזור רחוב קרנברי הצבעוני.

NOTHING HILL

נוטינג היל היא שכונת יוקרה אופנתית הנמצאת בפינה הצפון מערבית של גני קנסינגטון, היא ידועה בשל בתיה הגדולים המסודרים בשורות בסגנון ויקטוריאני, במרכזי הקניות ו מסעדותיה הטובות.
כיף לשוטט בשכונה במיוחד בימי אמצע השבוע, תרגישו שלווה בלתי מוסברת.
שוק פורטובלו המפורסם המוכר עתיקות, מוצרי וינטאג׳, ובגדים יפים מתקיים בימי שבת ( בשאר ימות השבוע השוק מתקיים בגרסה מוקטנת), מן הסתם בשבת יהיו יותר אנשים אך עדיין לא תיתקלו בהמון של איזור מרכז לונדון.
בנוטינג היל ( כמו גם בקמדן) כיף להכנס ולקנות מתנות וממתקים בחנות פאונדלנד שם כל פריט נמכר במחיר של פאונד אחד בלבד.
מזכרות של לונדון במחירים הכי זולים תמצאו בשוק פורטובלו. מגנטים, כובעים, ועוד המון קשקושים…
כיף ללכת שם לאיבוד בין הבתים היפים, לשבת באחד מבתי הקפה המקומיים ולצפות בעוברים ושבים, ובעלי השלכת האדומים הנושרים על המדרכות והכבישים (בעונת הסתיו).

אין ביקור שלם בלונדון ללא ביקור בנוטינג היל.

עלי סתיו אדומים על רקע בית ויקטוריאני בנוטינג היל.
לונדון
שוק פורטובלו.
נוטינג היל- מתנות, חנויות נעליים, ומתוקים מושקעים.
סטארבקס' קפה בכל שכונה.

קנסינגטון-שכונה מלכותית, פארק ירוק ומסעדות מומלצות.

קנסינגטון היא שכונת מגורים נעימה, הצמודה לצ’לסי, רוב התיירים פוסחים עליה בביקורם בלונדון, בקנסינגטון תוכלו למצוא אופציות ללינה יותר זולה, וכמובן מספר אטרקציות חשובות.

קריית המוזיאונים: 

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע, מוזיאון המדע ומוזיאון ויקטוריה ואלברט, כל מוזיאון הוא אטרקציה בפני עצמה עם שלל מוצגים וכדאי להקדיש לכל מוזיאון לפחות 3 שעות כדי להספיק את כולו.

המוזיאונים בלונדון הם חינם!! ומהווים אטרקציה אידיאלית בימי גשם וקור, אך לא רק, היתרון שלהם הוא הקרבה אחד לשני מה שמאפשר לכם לשוטט בין השלושה. אנחנו תכננו לבקר במוזיאון ההיסטוריה של הטבע, אך בשל מזג אוויר מצויין, וחוסר זמן וויתרנו..צריך להשאיר משהו לפעם הבאה.

 

 

גני קנסינגטון והארמון המלכותי:

גנים יפיפיים שכיף לשוטט בהם ולהרגיש את הכפר בלב העיר, תוכלו לשבת ליד האגם ולהאכיל ברבורים ושחפים,לשבת על אחד מהספסלים המעוצבים, לטייל בין העצים ומרבדי הדשא הירוקים, לפגוש בסנאים, ולהתקל במזרקות יפות ומגולפות.

באמת מקום מומלץ למחפשי השקט והשלווה, הפארק מתחבר גם להייד פארק העצום אז תוכלו להגיע גם אליו בהליכה רגלית.

בגני קנסינגטון נמצא הארמון המפואר של הנסיכה דיאנה שהתגוררה שם עד יום מותה, כיום גרים בארמון וילאם וקייט עם שלושת ילדיהם הנסיכים. יש אפשרות להכנס בתשלום  לסיור בארמון, ולזכות לשמוע סיפורים מעניינים על שושלת המלוכה.

 

לונדון
גני קנסינגטון
לונדון
טלפון ציבורי? רק בלונדון תתקלו בהם...ברחבי העולם זה רק הולך ונעלם.

בשכונת קנסינגטון ניתן למצוא את רחוב high street, הרחוב הוא העתק מוקטן של אוקספורד, כל החנויות המפורסמות ברחוב אחד, רק בלי כמויות התיירים, שם תפגשו בעיקר מקומיים.

ברחוב זה יש קונדטוריות טובות, בתי קפה מעוצבים ורשתות של מסעדות מעולות ולא יקרות.

קונדטוריה מעולה ברחוב high street

אז מה יש לאכול בכל הטיול הזה? אז חוץ מהמסעדות שהוזכרו לעיל, ניתן למצוא בקנסניגטון רשתות מסעדות מצוינות הפזורות ברחבי העיר.

בתמונה עם המקרון הענק והירוק, תמצאו בקונדטוריית OREE,קחו לדרך או שבו במקום על קפוצ’ינו טוב ועוגה.  מחירי הטייק אווי בלונדון זולים משמעותית מישיבה בבית קפה, אז למי שרוצה לקחת לדרך גם תחסכו וגם תוכלו לשבת בפארק על אחד הספסלים וללגום קפה בנוף הלונדוני הטיפוסי.

בית קפה/מסעדה אלגנטית שמומלץ לשבת בה בקנסינגטון נקרא: caffe concerto

מעוצב כחדר אוכל בארמון מלוכה, מנות מוגשות יפה, עוגות יפות למראית עין, אנחנו ישבנו שם רק לקפה, כך שקשה לי להמליץ על העוגות, אך העיצוב של המקום מצליח להכניס אותכם לאווירה של בית המלוכה הסמוך בגני קנסינגטון, כבר שווה את החוויה.

caffe concerto- kensington high street

רשת מסעדות הודיות בשם Dishoom היא שם דבר בלונדון, אוכל מטריף חושים, שירות אדיב וחייכני ומחירים ממש סבירים. המסעדה שוכנת ברוב איזורי התיירות, אנחנו ניסינו את הסניף בקנסינגטון, לא הזמנו מקום, הגענו למסעדה מלאה ולמזלינו התפנה שולחן תוך דקות ספורות, לא ממש זוכרת מה הזמנו, נתנו למלצרית לבחור לנו את המנות וכל מה שהוגש היה טעים ואנין טעם, המנה של הבקר בקארי זכורה לי כמעולה, אך מבטיחה שכל מה שתזמינו יהיה טעים, לא סתם המסעדה תמיד מלאה בסועדים.

רשת המבורגרים מעולה שהוזכרה גם בפוסט הקודם היא gourmet burger kitchenגם אותה ניתן למצוא ברחבי לונדון וכמובן גם בקנסינגטון, שם הסניף קטן ואינטימי, עם מבחר המבורגרים מעולים בסביבות ה- 7 פאונד, צ’יפס הכי דק שתאכלו אי פעם ב 3 פאונד ומילקשייק קרמל מלוח אלוהי בכוס ענקית ב- 5 פאונד, ארוחה בהחלא משביעה ומשתלמת. טיפ חשוב! להוריד את האפליקציה של הרשת! על כל קניה מעל 7 פאונד אתם צוברים נקודות והטבות לפעם הבאה.

 

בא לכם ארוחת בוקר במאפיה טובה? למי שלא רוצה לאכול בבית המלון, יכול להנות מארוחות בוקר מעולות ברשת PAUL, קפה טוב, כריכים טריים וטעימים ופאים מצויינים. בבוקר האחרון בלונדון נהננו לאכול שם, יש סניף ליד המלון, נחמד לגוון. מחירים זולים- בינוניים.

עוגות ומאפים paul

היום האחרון הגיע מהר…לכל התחלה יש גם סוף…הגענו לשדה התעופה לוטון כשעתיים לפני הטיסה וגילינו שיש איחור של שעה, אך אל דאגה, השדה מלא בחנויות מעניינות ממש כמו קניון בפני עצמו. כנסו לבית המרקחת boots (כמו סופר פארם) ושם מומלץ לקנות שוקולדים , סבונים, איפור, מתנות אחרונות במחירי הרשת הרגילים, שגם ככה די זולים.

אם יש לכם שאלות נוספות, אשמח אם תכתבו בתגובות/ או צרו קשר דרך רשתות המדיה השונות.
לנרשמים לרשימת התפוצה אשלח לכם בקרוב כתבה שאני עובדת עליה, “איך לקבל קרדיט לטיסות בוויז אייר” ולהוזיל את מחירי הטיסה בעשרות אחוזים.
בנוסף קבלו ממני קוד 10%הנחה להזמנת כל מלון בבוקינג. כנסו לקוד כאן.

 

אם נהנתם מהטיול, אשמח אם תרשמו לרשימת התפוצה כדי לקבל כתבות על  טיולים/ מסלולים ורעיונות להוזלת כל מרכיבי החופשה.

 

ניתן לעקוב גם באינסטגרם על לוקיישנים לצילומים ביעדים השונים.

ובקבוצת הפייסבוק הכייפית חו”ל זה כאן.

 

 

לונדון, בהחלט השארת טעם של עוד...

11 תגובות

  1. היי הילה! פוסט מדהים! אשמח לעזרתך
    זוג אחיות בנות 24 ו27. מעוניינת להגיע לראשונה בלונדון בכריסמס.
    לאחר ה10/12 עקב לימודים שמסתיימים בתאריך הנ״ל.
    מאיפה מתחילים? 🤗

    1. הי קורל!
      תודה, אשמח שתקראי גם את הפוסט “לונדון- טיול בנות בשווקי חג המולד”, תתחילי בהזמנת טיסה באיזי ג’ט או וויז אייר (לאו קוסט), ותזמיני את אחד המלונות שהמלצתי בפוסטים, הם ממש טובים וממוקמים נהדר. אם עדיין יש שאלות מוזמנת לפנות אלי.

  2. היי הילה! באיזה תאריכים מתחילה לונדון להתקשט לקראת הקריסמס? האם השבוע הראשון של דצמבר זו תקופה טובה?

  3. תודה רבה הילה!!!
    מתכננים לצאת באמצע דצמבר. אנחנו 5 או 6 (אם יתנו לחייל שלנו חופשה). מחפשת עזרה בנושא מונית גדולה מלוטון, נוחתים לפני חצות. וכן דירה להוזלת עלויות ממלון, אלא אם כן את מכירה אופצייה טובה ל- 4 לילות.
    תודה רבה.

    1. הי אלונה!
      תנסי את חברת ההסעות meadway הם הכי זולים, לגבי דירה מומלץ להכנס לאתר Airbnb ולבדוק עלויות. אין ספק שדירה תוזיל לכם עלויות. לצערי לא מכירה דירה מומלצת.
      הילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :