פראג סיפור אהבה

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

פראג זה ממש סיפור אהבה, קשה שלא להתאהב בעיר הרומנטית הזאת, לא תאמינו כמה יש לעשות.

10 הדברים שכדאי לחוות בפראג.

חדר אקסקיוטיב במלון קוסמופוליטן
פראג
ארוחת בוקר במסעדה היפה.
ארוחת בוקר, מטבח פתוח.
next door by imperial

2. ספא בירה– ברנרד ליד כנסיית טין בעיר העתיקה, חוויה זוגית וכדאית, ( לא רק לזוגות) מקסים, שירות מעולה, חוויה בהחלט מיוחדת ואותנטית לבאים לפראג. כל החוויה אורכת כשעה וחצי, נכנסים לאמבט ג׳קוזי מעץ, מים חמים עם תערובת מינרלית של חיטה ובירה, תוך כדי השהיה בג׳קוזי ניתן ללגום בירה חופשי מהברז הנמצא לידכם, לאחר שתפסתם ראש, עוברים לסוג של חדר/ צימר פרטי ורומנטי למנוחה עם מיטה זוגית מחוממת, מוזיקה ותאורה משלימה… פשוט וואו של חוויה.

ספא בירה
ספא בירה ברנרד.

3. החלקה על קרח- למרות הקור.. חוויה בהחלט מחממת, מתאים לכל הגילאים, מחליקים לצלילי מוסיקה קצבית ממש מסיבה. ברחבי העיר פזורים מספר זירות החלקה אך הפופולארית ביותר נמצאת בעיר העתיקה מאחורי כנסיית טין. מחיר כ 10-15 ₪ לשעה. פתוח כל יום למשך כחודשיים במקביל לשווקי חג המולד- נובמבר -ינואר.

החלקה על קרח.
החלקה על קרח.

4. חדר בריחה- questerland, מתחם מגניב בעל שלושה חדרים שונים, כל חדר יותר מושקע מהשני, אפקטים מיוחדים ועוד הפתעות מעניינות…אנחנו עשינו את השוד בנק, שהיה ממש מוצלח, המחירים זולים. לזוג עולה 800 קרונות מהבוקר עד הצהריים ובשעות הערב 1000 קרונות ( בין 120 ל 150₪). כיף ושווה!

חדר בריחה
חדר בריחה, שוד בנק.

5. jazz boat– שייט לילי בספינה, לאורך נהר הוולטבה, אנחנו הזמנו עם ארוחת ערב הכוללת שלוש מנות, בכניסה מקבלים כוס יין חם, שתייה נוספת ניתן להזמין מהתפריט (מחירים סבירים), השייט עצמו מאד כייפי, להקת הג’אז ברמה גבוהה, נגנים וזמרת, בשפה האנגלית.
בספינה שוררת אווירה חמימה, יש רדיאטורים ולא מרגישים את הקיפאון של הנהר…

שייט רומנטי לצלילי מוזיקת ג'אז.

6. קצת זיכרונות מתאילנד… מסז׳ים.. כל יום בסוף יום מסז׳ תאילנדי מפנק, המחירים לא של תאילנד אך עדיין חצי מהארץ כ 120₪ לשעה ביקרנו קבוע מטעמי נוחות בספא ליד המלון שלנו, סיאם תאי מסז׳ ממש מול מלון איביס, לא ניסינו מקומות אחרים… היינו מאד מרוצים מהטיפולים והשירות, מומלץ להזמין מקום יום לפני כי המקום מאד פופולארי ומועדף על אורחי המלונות מסביב… בכל רחבי העיר פזורים המון מכוני מסז׳ כדאי לקרוא ביקורות לפני שמגיעים ( TripAdvisor ).

7. סיור ברחבי פראג עם המדריך אדם, אדם המקסים, ישראלי המתגורר בפראג ועושה סיורים מודרכים לדרזדן, קרלובי וארי ופראג, אנחנו סגרנו איתו הסעות הלוך חזור לשדה התעופה וסיור קבוצתי כמעט פרטי ( היינו 10 חבר׳ה) בפראג, משך הסיור כ 5 שעות וכולל שייט בספינה מפוארת, היתרון בסיור איתו הוא שנוסעים ממקום למקום עם רכב, מה שמאפשר לראות כמה איזורים וגם לשמור על חום גוף, מתחילים בעיר החדשה, עולים למצודה, שייט, האי קמפה, הרובע היהודי והעיר העתיקה( הסיור לא כולל כניסה לאתרים) מעבר לזה הוא זמין בווטסאפ לכל שאלה ונותן טיפים על השהות בעיר.

האי קמפה מבט אל גשר קארל.
קפיצה לגשר קארל
שיטוט ליד גשר קארל
הקיר של ג'ון לנון
אחד מבתי הכנסת ברובע היהודי.
מצודת פראג.

8. ללכת לאיבוד- העיר פשוט יפיפיה, סמטאות ציוריות, חנויות נסתרות למלאכת יד, לממתקים, צעצועים ולעוד המון דברים יפים, כיף ללכת ללא מסלול מוגדר, להתבונן על המבנים המפוארים ובסגנונות הבניה של הארט נובו, ארט דקו, ישן מול חדש, ארמונות, טירות וכנסיות ,ממש להכנס לסיפורי האגדות.
עלינו גם לתצפית על העיר מגבעת פטרין, צפינו בטיפות הטל הקפואות על העצים שנצבעו בלבן בוהק הטבע המקסים ממש במרכז העיר.
.

חנות הצעצועים האמליס'
חנויות ממתקים ברחבי העיר.
חנות מתנות מומלצת Tiger
בנייני ארט נובו ברחבי העיר.
עלייה בעזרת פוני קולור לגבעת פטרין.
כמעט שלג בגבעת פטרין- טיפות טל.
הבניין הרוקד.

9. תקופת החורף, הכריסמס והסילווסטר- תקופה מאד מומלצת לביקור בפראג, אמנם קר אך כמו שכתבתי הקור לא מורגש כשנהנים, העיר מקושטת ומוארת, הדוכנים בשווקי הכריסמס מוסיפים לתפאורה..שגם ככה נהדרת… ב 31.12 ערב הסילווסטר התקיימה מסיבה גדולה בכיכר השעון, מוזיקה מקפיצה, דוכנים, אנשים שמחים ומחופשים, זיקוקים כמעט ללא הפסקה.. פשוט וואו שאין לתאר במילים.

הכי כיף כשמשוטטים בשווקי החג לשתות יין אדום חם, ולאכול את הקיורטוש המסורתי,תענוג. בנוסף יש עוד הרבה מטעמים טובים כגון שוקולדים בצורות שונות, עוגות תפוחים ופרג מסורתיות, לפעמים העדפנו לוותר על קינוח במסעדה ולאכול אותו דווקא בשווקים.

עץ אשוח גדול בשוק חג המולד בכיכר ווצלאב.
השוק הכי גדול ומרכזי בכיכר השעון.
למי נפל בורג? שוקולדים טעימים בשווקי חג המולד.
עץ חג המולד, מואר בלילה בכיכר השעון
סילווסטר- מסיבה מטורפת בכיכר השעון, ככה מקבלים את השנה החדשה.
השוק המרכזי בכיכר השעון.

10. מסעדות מעולות!! כל מסעדה שהיינו בה הייתה מדהימה, האוכל טעים, מוגש יפה, העיצובים במסעדות מאד אותנטיים, ונעים בין תפאורות של אלף לילה ולילה, ארמונות, מרתפים אפלים ועתיקים ועוד… להלן מספר מסעדות מעולות שביקרנו בהן.. כולן נמצאות באיזור העיר העתיקה.

כנסו ללינקים האדומים כדי לצפות בתמונות היפות ובתפריטי המסעדה.

CHILLI POINT
מסעדה מחתרתית ומאד אותנטית, יחידה מסוגה בפראג- במסעדה יש 6 שולחנות ( רצוי להזמין מקום מראש), תפאורה אופיינית של ירוק ואדום, מאכלים על טהרת הצ׳ילי, יש מנות בדרגות חריפות שונות, אנחנו ישבנו שם לצהריים והזמנו מנות בדרגת חריפות נמוכה, הקינוח היה מיוחד, חריף ומתוק גם יחד, השף יצא מהמטבח עם מסיכת אב״כ בגלל הריח החריף במטבח, מידי פעם נשמעים שיעולים מפי הסועדים בגלל החריפות באוויר, מומלץ!! ומיוחד!! המסעדה מדורגת גבוה ב טריפ אדוויזור.

הכניסה לצ'ילי פוינט.
צ'ילי פוינט.
מסכת אב"כ לשפים במסעדה.

CAFÉ LOUVER

בית קפה/ מסעדה מעולה, אל תתנו לתור הארוך בכניסה לייאש אותכם, הם מתוקתקים ואחרי מספר דקות יתפנה לכם שולחן, המקום גדול ומעוצב כחדר אוכל בארמון מלוכה, מלצרים מוקפדים ומקצועיים, לבושים באלגנטיות שמוסיפה לאווירה, האוכל יותר ממעולה והמחירים זולים ( ארוחה מלאה לזוג הכוללת מרקים, עיקריות. קינוחים, שתיה וקפוצ׳ינו לכל אחד 100₪לזוג ,ישבנו שם לצהריים).

קינוחים טובים בקפה לובר.

kalkovna

מסעדה צ׳כית מסורתית ליד כיכר השעון ( זוהי בעצם רשת מסעדות הפזורות ברחבי העיר) האוכל טעים, משביע, טרי ואיכותי, אווירה צעירה, אנשים מקומיים וכמובן גם תיירים.

מרק צ'כי מסורתי בתוך לחמניה.
kalkovna

Cafe imperial

מסעדה מעולה הנמצאת במלון אימפריאל ( מול מלון שלנו קוסמופוליטאן ששייך לאותה רשת ואותו שף)
המסעדה מעוצבת בעיצוב ארמון ארט דקו, מומלץ להזמין מקום מראש, אוכל טוב, עסקיות הצהריים משתלמות, הסטייק מעולה!

קפה אימפריאל- לאכול בתוך ארמון.

maitrea

מסעדה צמחונית מהממת, נמצאת במרתף, תפאורת אלף לילה ולילה, אנחנו לא צמחוניים, אך האוכל שם פשוט מיוחד, הכל מחומרים טבעיים וטריים, בהחלט מסעדה רומנטית כמו רוב המסעדות הטובות בפראג.

עוגת שוקולד טעימה.

cacao

בית קפה מקומי,בעיצוב מדליק, הנמצא קרוב מאד לקניון פלדיום, נמצא בכיכר הרפובליקה, עוגת גזר מעולה, קינוחים ומילקשקיים טובים. מעולה להפסקת מתוק באמצע היום.

בית קפה cacao

Next door by imperial
מסעדת שף במלון שלנו, אחת המסעדות היפות שהייתי בהן, השף עצמו מאד מפורסם בפראג ומשתתף בתוכניות מאסטר שף הצ’כי, אכלנו שם רק מרק בשעת לילה מאוחרת.
כרגע הדירוג שלה לא הכי גבוה מכיוון שהיא נפתחה לא מזמן , יחד עם המלון (קוסמופוליטן), מאמינה שבחודשים הקרובים היא תגיע לעשיריה הראשונה.

זהו סופה של האגדה שחווינו בחופשה.
היינו בפראג לפני 7 שנים וזאת הפעם השנייה, המטרה העיקרית בטיול הייתה להנות מאטרקציות ייחודיות, לטייל בתפאורה המקסימה והנה היום כבר חזרתי לשגרה…לטייל זה לחיות!

מוזמנים להמשיך לעקוב גם באינסטגרם הזה, להמשך עדכונים וצילומים.

28 תגובות

  1. פוסט נפלא שגורם לי לקום ולהזמין כרטיס לכריסמס בפארג, העץ חג מולד ממש מפתה.
    נראה שעשיתם סיורים ממש מעניינים בעיר ובסביבה.
    אשמח לדעת האם ספא הבירה אפשרי גם לילדים?

  2. מלוא חופניים המלצות וטיפים שווים! עושה רושם מן התמונות שלמרות שהיה קר, מזג האוויר היה נחמד אליכם. התמונות נהדרות ומעבירות את האווירה!

  3. אעאע ספא בירה! איזה אדיר! פראג היא אחת הערים שאני יותר מחבבת באירופה, איזה כייף שאפשר לטוב לשם ממש בזול.
    אני חייבת לבקר בספא בירה הזה..!

  4. הייתי בפראג לפני המון שנים, אבל הפוסט שלך עושה חשק לביקור נוסף. עיר מדהימה ביופיה. שומרת לי את כל הטיפים שלך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :