סרפאוס-פיס-לאדיס

קצת עליי...

הילה מור אלון, נשואה לרן + 2 בנים ג'ינגים מתוקים. מעבר לזה שאני מכורה לטיולים באוסטריה, ומומחית למדינה זו, אני אוהבת כמובן לטייל בארץ ובעולם. ביום, יום אני עובדת כמורה לספורט בבית ספר יסודי ואוהבת מאד את העבודה עם הילדים, זה משאיר אותי צעירה בראש. בנוסף אני מנהלת באהבה את קהילת המטיילים הגדולה בישראל "חו"ל זה כאן" בפייסבוק, אז אם אתם לא שם, זה הזמן.

פוסטים פופולאריים:

השכרת רכב מוזלת בוינה

השכרת רכב באוסטריה מאד התייקרה בשנים האחרונות מה שמאד מכביד על עלויות הטיול.מצאתי לכם2 חברות אמינות עם שירות מצויין ומחירים

הצטרפו לניוזלטר שלי ותקבלו עדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים!

המלצות:

אזור סרפהאוס -פיס- לאדיס הוא גן עדן למשפחות עם ילדים ונוער, לכל מי ששוהה באחת העיירות מקבל כרטיס הטבות חינמי החוסך לכם המון.

הקדמה ומתחילים

היי חברים, אני רוצה לספר לכם על טיול משפחתי קסום שעשינו באחת מחופשות הקיץ באוסטריה בשילוב עם שבוע בעמק האוץ 
מי נסע? אני ובעלי, שני בנינו אדומי השיער בני 12, ו- 7 ולאיזון המשוואה לקחנו גם את האחיין בן ה- 10.
לאחר שבוע מהנה בעמק האוץ נסענו לממלכת המשפחות הנמצאת ממש בקצה המערבי של טירול.
איזור סרפאוס-פיס-לאדיס.
בונוס- כלקוחות נאמנים אנחנו תמיד שוכרים רכב משלמה סיקסט או אופרן בגלל מחירים נוחים ושירות לקוחות מדהים ולקוראי האתר השגתי הנחה של 17% הגלומים במחיר בסיקסט או 8% באופרן, כנסו לכאן לבדיקת מחירים.

אלו הן שלוש עיירות מקסימות הסמוכות זה לזאת ומציעות לכל מי שלן בהן כרטיס הטבות חינמי הנותן עליה חופשית בכל הרכבלים, אטרקציות, מסלולים ועוד המון הפתעות למשפחות.
מסביב תמצאו עוד מספר עיירות יפות, אך רק מי שלן בשלוש שציינתי, יקבל את כרטיס ההטבות, לכן רצוי ללון רק בהן.
מוכנים לטייל איתי באיזור המפתיע הזה?

לממהרים או למעוניינים, ניתן לצפות בכל המסלול באזור, בהיילייטס שלי באינסטגרם בשם  SERFAUS בטוחה שיעשה לכם חשק להזמין טיסה עוד היום.
לרשותכם גם כפתורי ראשי פרקים, דלגו לאן שמעניין אתכם.
תיהנו.

לינה

הזמנו מראש דירת 3 חדרים בין האחרונות שנשארו פנויות, הדירה קרובה מרחק הליכה לתחנת הרכבל של פיס.
למי שלן בדירה, כמעט שלא צריך רכב. הרכבלים קרובים ויש אוטובוס חינמי הכלול בכרטיס שמסיע לכל האטרקציות שכרטיס ההטבות מציע.

הדירה שלנו ממוקמת בקומה שלישית של בית מגורים גדול, בקומת הקרקע יש כניסה עם חדר משחקים לילדים הכולל כדורגל שולחן גדול, בגינה לפני הכניסה לבית תמצאו שולחן פינג פונג., וארנבונים שאפשר לטפח ולהאכיל.
בקומה השנייה גרה המשפחה המארחת ובקומה השלישית יש שתי דירות אחת מול השנייה.
הדירות די זהות אחת לשנייה, ומאובזרות בכל מה שצריך.
2 חדרי שינה מרווחים עם ארונות בגדים, חדר אמבטיה עם מקלחת וחדר שירותים נפרדים.
המטבח והסלון נמצאים יחד בחלל אחד.
בדירה יש מרפסת שמש עם נוף מדהים!!כל בוקר הייתי קמה לפני כולם כדי לשתות את הקפה שלי בשקט עם עצמי.
בבוקר הילדים היו קמים ומטפלים בארנבים שבגינה, בעלת הדירה סיפקה לילדים ירקות כדי שיוכלו לתת לארנבונים החמודים.
 אתר הדירה כרגע לא עובד והם לא עובדים עם בוקינג שזה קצת חיסרון, כי נאלצנו לשלם מקדמה מראש ועלויות ההעברה הבנקאית גבוהות. שם הדירה למי שרוצה לבדוק LANDHAUS NIGG
האם אני ממליצה? בגדול, כן, אבל יש דירות טובות יותר.

התמונות ידברו בעד עצמן כנסו לגלריה.

ממליצה לבדוק מראש בבוקינג על דירות לפי טעמכם האישי, באופן כללי ממליצה על העיירה פיס מבחינת חניה, מיקום ונופים מטריפים.
להלן דירות שקראתי עליהן רבות, וקיבלתי המלצות אך הן לא היו פנויות בתקופה שהזמנו. מוזמנים לבדוק זמינות, לקרוא ביקורות ולהזמין מכאן.

מלון דירות מומלץ במרכז העיירה, עם מרכז ספא, דירוג אורחים גבוה: APART HOTEL AURORA

מלון דירות בסגנון מודרני עם משלוחי לחמניות כל בוקר, נופים מהממים: BELLA VISTA

מלון מפנק, ארוחת בוקר בסגנון בופה עם המון מבחר, בריכה מחוממת על גג המלון עם נוף 360 מעלות – למי שרוצה להתפנק בסטייל: ALPS LODGE

למי שתהה מדוע מעונן היום בפיס,..הקפה שלי יותר מידי רותח.

סרטון וידאו מהחופשה כולה

אטרקציות

כרטיס ההטבות שאתם מקבלים במלון/דירה נותן לכם עליה חופשית בכל הרכבלים, תחבורה ציבורית חינמית בין האטרקציות, למשל בעיירה סרפאוס אין חניה כמעט, לכן מחנים את הרכב בכניסה לעיירה ולוקחים רכבת תחתית- כן יש רכבת תחתית באלפים האוסטרים, הרכבת בפני עצמה היא חוויה לילדים ויש לה מספר תחנות באטרקציות מרכזיות- כיף, בנוסף מקנה הכרטיס כניסה חינם למסלולים ולפארקים מושקעים, ונותן הנחות בכניסה לפארק האופניים.

 

 

אציין בפניכם את האטרקציות המרכזיות באזור, הן מפוזרות בין שלושת העיירות, ומרחק הנסיעה בניהן ממש קצר.
לחצו על הלינקים האדומים לכניסה לאתרי האטרקציות.

FUN PARK FISS:
אחד הפארקים השווים בטירול, פעמיים ביקרנו בו במהלך הטיול, עולים ברכבל של העיירה פיס ומגיעים לפארק שעשועים עם מתקנים שניתן לבלות כאן יום שלם, רוב המתקנים חינמיים אך יש מתקנים בתשלום נוסף ולא יקר, את הכרטיסים קונים בקופה המרכזית, המחירים ממש סבירים, ולמזחלות ההרים תמיד יש תור, אז מקבלים מספרים ככה שבינתיים אתם יכולים ללכת למתקנים אחרים עד שתורכם מגיע – מאד מסודר ומאורגן.
מה תמצאו בפארק? ארופאן מלהיב, קראנו לו הציפור והם קוראים לו FISSER FLIEGER
, ועלינו אליו מספר פעמים, קושרים אתכם למתקן דמוי מטוס התלוי על כבלים ארוכים וגבוהים -47 מטר מעל פני הקרקע, רק שאל תשכחו שגם ככה אתם בטופ של ההר, וזה הדבר הכי קרוב לציפור בימנו- תחושה עילאית!! לא לבעלי פחד גבהים.
מתקן נוסף הוא הסקיי סווינג -נדנדת השמיים, לא עלינו! כל מה שמסתובב 360 מעלות, גורם לנו לבחילה חחח, נהנינו להסתכל ולצלם את האמיצים.
בנוסף יש גלישת אבובים במסלול מושלג או יבש, טרמפולינת בנג’י, מגרשי משחקים מושקעים, פינת ליטוף, מגלשות, ועוד הפתעות. במקום יש מסעדה יקרה, אבל אין ברירה כי היא היחידה או שתצטיידו באוכל מהסופר מבעוד מועד.
השאירו את מזחלות ההרים -FISSER FLITZER לסוף היום, המזחלות מורידות אתכם על מסילה אחת אקסטרימית, למטה במסלול מלהיב של 2.2 ק”מ, כיף חיים! למי שמפחד יורד ברכבל.
בסרטון המצורף כאן מעל תוכלו לראות עוד מהפארק.

SUMMER FUN PARK

HOG SEE ADVENTURE PARK
פארק שעשועים מדהים שכולו סביב אגם עם מים צלולים ותפאורה מהסרטים, מגיעים אליו בעזרת רכבל מהעיירה סרפאוס, בתחנה הראשונה תרדו באגם ותיהנו ממגרשי משחקים ושעשועים חינמיים, ניתן להשכיר סירת פדלים ולשוט באגם, הילדים כל כך נהנו במקום שגם כאן היינו פעמיים, כי בפעם הראשונה היה מעונן ומאוחר יותר התחיל גשם, המשחקים כאן כל כך מקוריים ולא שגרתיים, תוכלו למצוא דוגמאות בקישור לסטורי באינסטגרם או שפשוט תיסעו ותחוו בעצמכם.
המסעדה במקום צופה לאגם, מומלץ לשבת בפנים- העיצוב חמים ומזמין, כמו בקתת הרים רומנטית. אוכל טעים ומחירים סבירים.
לאחר מכן תעלו ברכבל לתחנה השנייה, שם יש עוד מספר גני משחקים וגולת הכותרת עוד מזחלות הרים מלהיבות, הפעם על מסילה רחבה (כמו באימסט), לאחר מכן רדו ברכבל 2 תחנות ואתם בעיירה סרפאוס, למי שלא אכל במסעדה על ההר, למטה באזור הרכבלים תמצאו מסעדות רבות, האוכל לא כל כך זול, כאן שילמנו על בקבוק מים של ליטר 6.5 יורו.

תתפסו את הרכבל האדום בסרפאוס כדי לעלות לאגם.

MURMIL WASSER
פארק שעשועים חינמי לילדים, מגיעים אליו באחד הרכבלים של סרפאוס, לא לשכוח להגיע רק עם הרכבת התחתית כי אין חניה. וואו איזה נופים יש שם- גן עדן, פרות עם פעמונים מצלצלים מסתובבות חופשי, ומנגנות את הצלילים הכי ערבים, נחל זורם באמצע כל הירוק, פינות ליטוף של גדיים ועזים, והכי מלהיב? עולם הילדים עם המון מתקנים מיוחדים, למי שמעוניין מהפארק יוצא מסלול הליכה מלהיב שבו עוברים בין תחנות שונות, הליכה בתוך יער, לא התנסינו כי השילוט היה בעיקר בגרמנית, מה גם שהילדים לא רצו לעזוב את הפארק.
אפשר בכיף לבלות כאן יום שלם! הביאו מצרכים מהסופר המקומי ומחצלת/שמיכה ותעשו פיקניק בנופים המטורפים כאן, בעוד הילדים משתעשעים במתקנים מיוחדים, עם אגם מיוחד המיועד לשעשועי מים, מנהרות מתחת לאדמה, גשרים, פארקי חבלים, ועוד המון מתקנים מפתיעים ומסקרנים. רוצו לשם ותודו לי אחר כך.

לדבר עם הפרות החמודות
מתקני מים, ופארקי חבלים בין נופים מטורפים

WOLFSEE FISS– האגם הסודי של פיס, מרחק נסיעה קצר מהעיירה, יביא אתכם לאגם קסום שלא נראה ממקום החניה, יש ללכת ברגל מספר דקות בנופים קסומים עד שתגיעו למקום המהמם הזה. ממליצה להקיף את האגם עם הילדים ובדרך יש המון תחנות מעניינות ומתקנים, להורים יש ערסלים, ספסלי זולה ובעיקר אוויר הרים בעוד הילדים שוכחים מכם ונהנים.
הכניסה לאגם והמתקנים- חינם, ולא הרבה מכירים אותו, אז שמחה להכיר לכם עוד מקום סודי שאני מגלה בטיולים שלי באוסטריה.

הילדים משחקים ואני ברחתי לרגעים של שלווה
יום מעונן בוולף סי, לצערי לא צילמתי הרבה, אך ניתן לראות סרטונים בהיילייטס באינסטגרם.

SERFAUSER SAUSER – לפני שאתם קוראים, נכון לקיץ 2023 האומגות סגורות עד להודעה חדשה.
לעוף כמו ציפורים, מעל ההרים והעמקים, בגובה 85 מטר, במהירות של 65 קמ”ש, ובערך 2000 מטר של מסלול מלהיב.
ביום שתכננו את האטרקציה ירד גשם, ונאלצנו לוותר, ונסענו למקום המיועד לימי גשם, פרטים בהמשך.
ממליצה מאד על האטרקציה בימי שמש בהירים, כיף חיים, מניסיון עבר בקרואטיה.
כנסו ללינק האדום לבירור כל הפרטים.

בנוסף לכל מה שציינתי, יש המון פעילויות לילדים בימי שני-שישי, רכבת ילדים שנוסעת בין העיירות, ועוד מסלולי טיול עם חידות ואתגרים בהרים.

העיירה לאדיס- עיירה צירות ושקטה מבין השלוש, בגובה 1192 מעל פני הים.
במרכז העיירה יש אגם קסום עם מבצר היסטורי הנותן תחושה שאתם בתוך גלויה.
מקום היסטרי לפיקניק.

פיקניק על שפת האגם בעיירה הציורית לאדיס.

אטרקציות לימי גשם

החיסרון היחיד באזור סרפאוס-פיס-לאדיס זה שאין בריכה ציבורית מקורה, אם התמזל מזלכם ואתם ישנים במלון עם בריכה מקורה הרווחתם, אז הפתרון הוא לצאת מגבולות העיירות ולנסוע לכיוון אינסברוק לאחת הבריכות בדרך (אנחנו נסענו לבריכות בעמק השטובאי) או לנסוע לאחד הקניונים המקורים באינסברוק לשופינג, מסעדות ואטרקציות סגורות.
אם לא בא לכם לנסוע רחוק ויש לכם ילדים עד גיל 12, אז תדעו שבעיירה סרפאוס יש ג’מבורי ענקי עם מלא מתקנים משוגעים, הכוללים קירות טיפוס, מבוכי לייזר ועוד, המקום נקרא: PLAYIN כנסו ללינק או לוידאו המצורף לפרטים נוספים, בימים אלו (ימי קורונה) המקום סגור, אך תדעו שהוא קיים ותשמרו אותו לימים טובים יותר.

אז עד כאן מסרפאוס-פיס- לאדיס, כמובן שיש עוד פעילויות בסביבה, אך ציינתי את המאסט! ממליצה לכם לעקוב אחרי הבלוג האוסטרי באינסטגרם שם עולים המון טיפים יום יומיים והמלצות ייחודיות שלי על אוסטריה, ולהירשם לרשימת התפוצה בבלוג כדי לקבל עוד כתבות על אזורים באוסטריה.
בונוס- טסים לאוסטריה בקרוב או נמצאים שם פיזית, מוזמנים להצטרף לקבוצת הווטסאפ המקצועית שלי על אוסטריה כאן.

רוצים שאתכנן לכם טיול בהתאמה אישית? מוזמנים לכתוב לי בלשונית “צור קשר”

לחיי המון טיולים באוסטריה.

22 תגובות

  1. את נהדרת ואני גומעת כל מילה כתובה שלך .
    השנה היינו בעמק אוץ והיה מטריף !!
    הלוואי ושנה הבאה נגיע לפיס

    כיף שיש אותך…טוב שנולדת 🙂
    המון המון תודה !

    חגית מנס ציונה

  2. תודה רבה על הפוסט המפורט והמפתה. הכתיבה והתמונות שלך מעוררים השראה. מה שדה התעופה הקרוב ביותר לאיזור שיש אליו טיסות מישראל?

    1. הי, אנחנו ישנים בזיפלד 5 ימים ואני מתלבטת אם לישון עוד 4 ימים באוץ או באזור סרפאוס פיס לאדיס,
      מה דעתך? מה עדיף?

      1. וואי מעולה! זה בדיוק התכנון שלי.
        ואם יש לי עוד חמישה לילות עם שני ילדים בני 2 ו-4, את ממליצה על עמק האוץ או עמק שטובאי? או מקום אחר בכלל..?

  3. שלום הילה, ראיתי את הכתבה שפורסמה ב-YNET בשבוע שעבר ותוך יום התארגנתי עם עוד חברה והזמנו טיסות וצימר בלאדיס ל-2 משפחות 🙂
    הזמנו 8 לילות סה”כ (כולל היום שמגיעים לאזור). זה נראה לך יותר מדי? כדאי אולי לפצל את הטיול לאזור אחר בטירול? תודה מראש!

      1. תודה רבה על התגובה המהירה! אם לא מפצלים ונשארים בלאדיס, המרחקים עדיין סבירים כדי לטייל באוץ, נכון?

  4. היי הילה, תודה על כל המידע והתמונות- לגמרי שכנעו אותנו שאוסטריה יהיה היעד הבא שלנו!!! אשמח להתייעץ- טסים באוגוסט לשבועיים עם 3 ילדים 6,10,14 (הלוך חזור מהשדה בממינגן).
    3-4 ימים אחרונים נחזור לכיוון ממינגן גם כדי לבלות יומיים בלגולנד ולהתקרב חזרה לשדה.
    עשרה ימים חשבנו לחלק בין עמק האוץ לבין איזור פיס (למרות שגם שטובאי נראה מדהים).
    באיזה איזור את ממליצה להתחיל?
    תודה רבה
    מיטל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם...

הצטרפו לניוזלטר שלי ותוכלו ליהנות מעדכונים על יעדים חדשים וטיפים שווים​

 

הרשם לרשימת התפוצה שלי :